Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn "loge" nam er laatst gewoon 2 na een avondje aan de sos te hebben gezeten. Heb me prima vermaakt moet ik zeggen"
"ricorieks zei: dacht dat jij me toekomstige ex zal worden! Klik om te vergroten... Dat was voor jou lieverd, geen paniek❤️"
"achteruitkoprol123 zei: Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis! Klik om te vergroten... Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al? Wanneer hier iedereen sliep of naar huis ging ging ik chatten met vreemden en uren lullen 🤣, een lang bad of douche nemen. Mn administratie doen 🤣. Roken. Hier op t forum verdwaald raken. Muziek luisteren"
"Iemand bekend met deze?"
"Hebbenzekezine? zei: Warnungen / Bowser , Warnung, Zürich (mobil), Mar 05, 2022 www.saferparty.ch Klik om te vergroten... Nou ik kan je zeggen dat ik er weinig aan vond. Geen idee hoeveel ik er op heb vandaag op reverze maar genoeg is 1 ding dat zeker is. Waarschijnlijk 4 als je alle brokjes en halfjes optelt maar echt lekker vaag ben ik er niet van geweest. Eerder grote pupillen en een strakke bek haha 😂😂 niet voor herhaling vatbaar"
"De Dunne zei: Zonder laten testen wet je nooit wat er in zit. Nu is het goed gegaan ondanks dat je er gelijk 4 (4!) hebt genomen. Als der iets gevaarlijks in had gezeten (wat nog steeds kan) had je nooit meer dit kunnen typen. Foto’s en testresultaten op internet van gelijk uitziende pillen zegt 0,0. iedere gek kan een pillen perser kopen en namaken met troep er in. Doe voorzichtig aub! Klik om te vergroten... Ik begrijp je reactie helemaal laat ik dat voorop stellen, maar ik koop al 8 jaar pillen bij slechts 1 persoon en vertrouw hem dan ook volledig. En die 4 pillen zijn verspreid over de hele avond, nacht en ochtend geweest. Eerst een halfje, helemaal prima. Later bijgepakt. Alleen had ik er helaas dus wat meer van verwacht. Toch bedankt voor de info!"
"Struggle is the enemy, weed is the remedy"
"Ik wil drugs, en zij willen mij. Ze maken me blij, alleen nu even niet en dat doet me best verdriet. Dus even een belletje naar de bezorger doen, dan voelen we ons zo weer een echte kampioen..... 😂✌🏼"
"FastWilly zei: Iemand die kan helpen voor rave in België? Klik om te vergroten... Zijn telegram groepen voor"
"12 maart REVERZE!! 😍😍😍❤️❤️❤️"