Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
In je eentje recreatief gebruiken is niks "raars" aan hoor. Ik vind het wel leuker om samen met anderen te gebruiken. Ik gebruik het meest samen met mijn vriend of samen met vrienden. Omdat ik vooral stimulanten gebruik ( coke, pep, 3mmc, mdma) en dat is gewoon veel leuker om samen met anderen te gebruiken en vooral samen met mijn vriend heb ik dan de meest geweldige nachten.
Maar vooral pep gebruik ik ook wel regelmatig alleen thuis. Soms doe ik dan nuttige dingen en ruim ik bijvoorbeeld van alles op in huis. Maar vaak genoeg zit ik vooral veel online te ouwehoeren en muziek te luisteren. Zoals nu haha.
Voor Corona gebruikte ik ook altijd op hardcorefeestjes, maarja, die zijn er helaas niet meer.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je toevoeging ! :)
U
UnknowmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met mijn man thuis. Relaxed, coke.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solotov zei:
Dat is in de afgelopen jaren flink veranderd. Eerst was het buiten met de boys, maar tot de conclusie gekomen dat zoiets aardig kansloos is. Sindsdien vaak lekker thuis met vriendin, allebei wat pep dan om haar muren van binnen even flink en langdurig te witten, s/o naar vriendinlief. Om te eindigen met etizolam en paar dikke joints

De tijden dat ik op zondagochtend lijnen pep van een scooterbuddy aan het snuiven was in een aftands fietstunneltje om 6:00 zijn geweest :')

Dus huissetting gewoon top
Klik om te vergroten...
Ik kan me niet eens herinneren dat ik dit heb getypt.

Bedankt flualprazolam
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solotov zei:
Ik kan me niet eens herinneren dat ik dit heb getypt.

Bedankt flualprazolam
Klik om te vergroten...
Het zou pas echt leuk worden als je dit straks ook niet meer weet.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Het zou pas echt leuk worden als je dit straks ook niet meer weet.
Klik om te vergroten...
Net 3mg eti op, dus we zullen het meemaken.

Nee, met eti heb ik daar weinig last van. Alleen enorme chillheid
R
RilakkumaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of helemaal alleen, of tijdens uitgaan (met een vriendin of vriend) (op de wc innemen), of tussen een paar vrienden thuis, maar zeker nooit snuiven tussen mensen wanneer ik met een grote groep chill. Met grote groepen thuis doen we meestal alleen lachgas en alcohol (en wiet/sigaretten), als ik dan ga snuiven doe ik het β€œstiekem” ff op de wc, want je weet natuurlijk nooit wie je kan vertrouwen in grote groepen waarvan je niet iedereen super goed kent.
In een relatie neem ik meestal geen enkele drug in tijdens de gehele relatie, omdat, nu ik eraan terug denk, altijd een relatie heb gehad met guys die anti-drugs waren en dan deed ik automatisch helemaal niks meer, maar miste het niet toendestijds gelukkig. Maar nu.... weet niet of ik daar vrede mee zou hebben.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc in thuissetting geprobeerd,
Ik vind het zwaarder inkicken met langere pieken... leuk,
Maar heb toch enkele keren moeten wegpuffen
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Ik blijf het aan iedereen vragen maar wat voel jij van 3-mmc als je het snuift? Of doe je enkel oraal?
Klik om te vergroten...
Hi,
Ik zag deze vraag en wou hem even voor je beantwoorden uit mijn perspectief. Ik voel enorm veel van 3mmc snuiven. Je krijgt meteen een rush na een paar minuten en de euforie is ( in mijn ogen) nog 10c beter dan de eerste keer xtc.

hoop dat dit helpt!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Luna199263 zei:
Hi,
Ik zag deze vraag en wou hem even voor je beantwoorden uit mijn perspectief. Ik voel enorm veel van 3mmc snuiven. Je krijgt meteen een rush na een paar minuten en de euforie is ( in mijn ogen) nog 10c beter dan de eerste keer xtc.

hoop dat dit helpt!
Klik om te vergroten...
Helaas krijg ik dat gevoel niet, maar heb ondertussen ondervonden dat grotere lijnen wel fijn zijn. Bedankt voor jouw perspectief πŸ˜‡
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Luna199263 zei:
Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)
Klik om te vergroten...
200mg oraal geeft me bijna hetzelfde gevoel als 150mg nasaal alleen nog net dat tikje harder. Duurt ook veel langer maar het is wel even wachten wat je bij snuiven niet hebt. Dit zijn wel persoonlijke dosissen en geen suggesties 😁
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
200mg oraal geeft me bijna hetzelfde gevoel als 150mg nasaal alleen nog net dat tikje harder. Duurt ook veel langer maar het is wel even wachten wat je bij snuiven niet hebt. Dit zijn wel persoonlijke dosissen en geen suggesties 😁
Klik om te vergroten...
Had zelf het idee dat het geen effect meer had nasaal na een binge van 36 uur totdat ik er net een flinke bom ingooide.....Nou ik heb het geweten lol. Leek wel of ik aan het pieken was op de MDMA. Vannacht wel goede nachtrust pakken, heb ik wel verdiend.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Techneut zei:
Vannacht wel goede nachtrust pakken, heb ik wel verdiend.
Klik om te vergroten...
He is alive and awake :) :) gaat ie?
Af en toe wel wat eten heπŸ˜™
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
He is alive and awake :) :) gaat ie?
Af en toe wel wat eten heπŸ˜™
Klik om te vergroten...
Absoluut, gaat prima. Net even een uurtje op bed gelegen, moest echt even bijkomen van dat bommetje.....Tjee
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb al pannenkoeken op en 2 broodjes choco pasta, eten is eigenlijk niet eens zo’n probleem momenteel
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Techneut zei:
eten is eigenlijk niet eens zo’n probleem momenteel
Klik om te vergroten...
Is er nog iets dat, wel een probeem is momenteel?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
Is er nog iets dat, wel een probeem is momenteel?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen πŸ˜ŠπŸ‘πŸΌ
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Techneut zei:
Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen πŸ˜ŠπŸ‘πŸΌ
Klik om te vergroten...
Zicht nog goed?
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?

You good to go XD
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Zicht nog goed?
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?

You good to go XD werkt nog naar behoren, zo even opfrissen
Klik om te vergroten...
Af en toe weet ik van voren niet meer of ik van achter nog leef, maar verder gaat het goed 😜
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blowen liefst samen met vriend of alleen. Ik word er altijd heel relaxed van en krijg extra veel zin dus liefst met vriend. Paddotrips ook sanen. Seks op mdma is heerlijk, is te lang geleden. Verder doe ik het lekker op een combi van kanna en alcohol. Alles werkt wel lustopwekkend bij mij:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."