Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Samantha1980 zei:
Dat vind ik juist zo leuk aan drugsforum, we doen allemaal de dingen op een manier die we prettig vinden, als ik blowde ( ooit) dan wordt ik sloom en moe . Ik heb fibromyalgie dus ben al moe, juist door dit soort avondjes voor mezelf geven me de kracht om de normale week door te komen , met alle beperkingen en pijn . Maar niet wekelijks hoor , momenteel 2 x per maand 1 avondje ? blow jij dan elke dag als ik vragen mag ?
Klik om te vergroten...
Sinds de gyms dicht zijn gegaan blow ik wel bijna dagelijks. Lekker uurtje of 3 wandelen en een toetertje erbij. Trekt me toch wel door de wandeling heen anders vind ik er geen zak aan.
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens corona de psychedlica , downers en disso's lekker thuis op de bank met het vrouwtje of in m'n spacehoek verderop. Lekker wat kleedjes neerleggen, een "hut" bouwen met stoelen, psy vlaggen en lekker kussens. Vervolgens sterrenprojector erbij en lekker muziekje welke aangestuurd worden door mijn Spotify.
De uppers uitsluitend tijdens festivals nog want die heb ik al teveel misbruikt in de voorgaande jaren tijdens reguliere weekenden met vrienden of wekelijkse stapavond. Wil het wel leuk en bijzonder blijven houden hè haha
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Addrera zei:
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
Klik om te vergroten...

Ik gebruik ( 3M) het puur alleen voor mezelf. Me Time als mijn dochter bij vader is of vriendje .
Wil ook niet dat anderen dat weten of op me gaan letten ofzo... en ik zit meestal lekker in mijn bubbel .
Ik wil ook eens 2fdck proberen, maar ben wat huiverig mezelf te verliezen. Wat is jouw ervaring met beide en wat zijn de verschillen
( als ik vragen mag ) mag ook ff via DM ,
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot 28 februari 2020 was het vooral feesttijd; in de Marktkantine, Toffler, Gashouder, NDSM, after-in-hotel, e.d. Nu alleen nog thuis, op de zelfgebouwde dansvloer (vloerkleed) voor 2 personen en de bank plus hocker. Het is wat het is. Wie weet komt daar - met het ontdekken van LSD ergens over twee weken – het bos bij. Om in de nazomer (waarschijnlijk) helemaal los te gaan. Dat zou toch weer wat zijn.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
VoorlΓ³pig maar even niets , is toch een aanslag op mijn serotonine en dopamine.
Even gezond eten , extra 5 HPC slikken o.a .
Neem jij genoeg pauze ook?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker thuis, rustige en vertrouwde omgeving zonder teveel prikkels. Muziekje, kat knuffelen en het nieuwe gevoel ervaren. Nog niet samen gedaan met iemand maar het staat op mijn lijstje net als in de natuur tripje maken en op feestje, helaas weinig feestjes geweest afgelopen tijd dus nog niet van gekomen πŸ˜„
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.


Astronaut zei:
Meestal is het de klassieke setting thuis in mijn eentje op de bank met een dekentje, snacks, sfeerverlichting, kaarsen en iets spacens streamen naar tv. Verder trip ik in de zomer graag buiten op paddo's of lsd
. Het lijkt mij wel wat om eens in de winter te trippen buiten nu met al die sneeuw? Sneeuw, vrieskou en volle zon Maar bang dat ik bad ga door de kou haha. Iemand ervaring mee ?
Klik om te vergroten...
Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pace Ley zei:
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.



Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


Klik om te vergroten...
Komt er ook een filmpje dat jij in de sneeuw rolt ?
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke oeps denk dat ik dit echt even wil plaatsen waar ik het even kan delen en dat dus ook meteen ok is dat ik in mijn heerlijke lsd trip het drugsforum opzoek. Ik had ingezet op een avondje heeeel lekker eraf gaan met op 169ug geteste lsd.

Dus laatst bekende dosering die ik genomen had was 169, dat was prima. Maar mocht wel echt wat dieper van mij. Nu heb ik een super domme en onverantwoorde vergissing gemaakt die me heel duur had kunnen komen te staan. Maar toch goed uitpakt.
Ik heb dus oprecht per ongeluk door misrekening 254ug lsd genomen waar ik 211ug wilde doen om op te hogen. Maar het bizarre is dat ik daarmee wel echt op het randje van miin dosering balanceer. En echt intens goed ga.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pace Ley zei:
LSD en wiet, eigenlijk altijd alleen. Er wordt geen drugs gebruikt in mijn vriendenkring, maar ik ben sowieso behoorlijk op mezelf, dus dit bevalt heel goed. Meestal ga ik naar buiten, speel gitaar en luister naar concerten. Heerlijke dagen zijn dat.
Al lijkt het me ook leuk om in de toekomst wel een tripmaatje te vinden, om samen nieuwe dingen veilig mee uit te kunnen proberen en ervaring te delen.



Ja heb ik gedaan :grin: Op 450 ug 1p-LSD
Ik ben met mn honden de natuur in geweest, heb met sneeuw gespeeld, gerend, gerold en geravot als een puppy :tearsofjoy: Mensen die langs kwamen hebben naar me staan kijken en gingen net iets vrolijker weer verder. De sneeuwkristallen waren prachtig om beter te bekijken, de grond lag bezaaid met diamanten en met een warme zon en droge wind voelde het net alsof ik in de Alpen was. Het was nuchter al fantastisch, maar heb wel alles uit t weekend geknepen wat erin zat :laughing:
Ik kwam helemaal verwilderd thuis en had het fantastisch gehad, maar ik vond het ook moeilijk om tot rust te komen.
Ik heb dit filmpje gemaakt tijdens de trip. Niets speciaals, maar dit soort gopro filmpjes houden mn herinneringen levendig


Klik om te vergroten...
Dit is echt fantastisch 😁 na het lezen van je bericht ben ik nog meer geΓ―nspireerd geraakt ! En tof filmpje ook πŸ‘ heb na het plaatsen van me bericht tot op heden nog niet in de sneeuw gespaced haha dus volgende winter misschien. Ik heb wel zin in lucy met diamonds in de sky 🀣 hoop ook nog eens een tripbuddy te vinden! Tof! Spacende groet Astronaut
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen (wiet) of (liefst) met m'n vriendin MDMA of RC's i.c.m. wiet. Geen uppers, meer entactogenen/serotoninebommetjes maar wel trippy. Lekker opgaan in 't moment. Ik gebruik niet op feestjes/sociale setting, ben van mezelf als open genoeg moet niet teveel worden in gezelschap :grinning:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feestjes, bij vrienden of thuis als iedereen naar bed is.
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Setting kan verschillen, van op een festival, meet met mensen, of gewoon heerlijk thuis knus en lui op de bank 😁
Klik om te vergroten...
Idd, of met mn laatste beetje sos in bed 🀣😭🀯🀧
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij vreemde thuis. πŸ€¦β€β™‚οΈ
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Als het op is moet je een s o s versturen he 😝😘
Klik om te vergroten...
Of even naar Albert Lijn
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
UNKNOWN076 zei:
Idd, of met mn laatste beetje sos in bed 🀣😭🀯🀧
Klik om te vergroten...
Hahaha, ook die is herkenbaar.
lekker lui, (vooral als het slecht weer is)
Met sos in bed, netflix aan of een muziekje op. 🀣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Hahaha, ook die is herkenbaar.
lekker lui, (vooral als het slecht weer is)
Met sos in bed, netflix aan of een muziekje op. 🀣
Klik om te vergroten...
+1
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
elke setting?
er is altijd wel de juiste setting of tijd voor een specifieke drug tog
flesje wijn tijdens het koken
lijntje na het eten
benzos voor het slapen
2 dikke lijnen sos tegen obstipatie op de toilet
etc etc..
de enige tijd en plek waar ik geen drug tot me nemen zou is tijdens ov voor dat ik moet rijden
of naar me ouders ga.
schoon ouders of familie waren wel een leuke setting voor een likje mdma
helaas gebruik ik tegenwoordig bijna niks meer
maar de glazen pijp die nog in bubbeltjes plastic zit en het zakje 5 meo dmt hoor k tog altijd roepen uit me keuken la ,, rook me rook me
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Bij vreemde thuis. πŸ€¦β€β™‚οΈ
Klik om te vergroten...
ja of met vreemde IN je huis
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik ook vaak alleen in me kamer. Kan dan zo gek doen als ik maar wil want er is toch niemand. Is allemaal vet relaxed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."