#1
Sinds de gyms dicht zijn gegaan blow ik wel bijna dagelijks. Lekker uurtje of 3 wandelen en een toetertje erbij. Trekt me toch wel door de wandeling heen anders vind ik er geen zak aan.Dat vind ik juist zo leuk aan drugsforum, we doen allemaal de dingen op een manier die we prettig vinden, als ik blowde ( ooit) dan wordt ik sloom en moe . Ik heb fibromyalgie dus ben al moe, juist door dit soort avondjes voor mezelf geven me de kracht om de normale week door te komen , met alle beperkingen en pijn . Maar niet wekelijks hoor , momenteel 2 x per maand 1 avondje ? blow jij dan elke dag als ik vragen mag ?