Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik ook vaak alleen in me kamer. Kan dan zo gek doen als ik maar wil want er is toch niemand. Is allemaal vet relaxed.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Bij vreemde thuis. 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Bij random mensen (nieuwe beste matties ofc 😂), raven in the kitchennnnnnnn
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overal waar mogelijk.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
ja of met vreemde IN je huis
Klik om te vergroten...
Wie the FUCK ben jij??
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Wie the FUCK ben jij??
Klik om te vergroten...
Die vraag stel ik al tijden maar ik weet het ook even niet.....
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
vanalles
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Anywhere, everywhere 😂
(s)(s) 🤪
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Keta is leuk alleen maar dan een lage dosis.
Meer als een mind changer voor de dag.
Dan sta je in de ochtend op en dan neem je kleine beetjes keta en maak er een productieve dag van.

Je staat zo positief in het leven!
Ideeën die je anders nooit hebt.
Heel erg leuk om te proberen.
Ga dan niet hele dikke lijnen snuiven.
Alleen kleine beetjes.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
ja of met vreemde IN je huis
Klik om te vergroten...
Nee.
Ik nodig maar zelden mensen uit. 😜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flower123 zei:
Bij random mensen (nieuwe beste matties ofc 😂), raven in the kitchennnnnnnn
Klik om te vergroten...
Echt dit.
Leren kennen zaterdag, welgeteld 3 biertjes later ging het over cocaïne en een uur later was er cocaïne.


Kutvolk.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Leren kennen zaterdag, welgeteld 3 biertjes later ging het over cocaïne en een uur later was er cocaïne.


Kutvolk.
Klik om te vergroten...
Kutvolk? Hij kan zomaar cocaine uit niets laten verschijnen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Kutvolk? Hij kan zomaar cocaine uit niets laten verschijnen.
Klik om te vergroten...
Net daarom.


Brrrr 😅
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaccinatie centrums
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Addrera zei:
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
Klik om te vergroten...
Ik doe drugs thuis op mn slaapkamer in weekenden en in vakanties omdat ik dan ook lekker weg kan trippen zonder te stressen of ik waus ga en de goede mindset kan gebruiken voor positiviteit de periode na het gebruik.
Zo plan ik terwijl ik aan de 2cb of xtc zit vaak dingen die ik met vrienden nog zou moeten doen en schrijf ik soms motiverende dingen op die me helpen om als persoon te verbeteren.
Maar het ligt aan de drug, ik haat het om alleen thuis pep of wiet te gebruiken dat zijn echt drugs die in gezelschap leuker zijn.
Maar ik ben ook niet verlegen om ooit op een zuipfeestje met studenten te zeggen laten we eens xtc gebruiken en niet drinken, dat is veel gezelliger.
Vaak als vrienden daar voor openstaan is dat dan ook echt zo en gaat iedereen zelfs zonder kater naar huis.
Ik zie drugs als een hulpmiddel om inzichten in jezelf te krijgen, het is leuk op feestjes maar zelden zo waardevol als thuis.
Wat ik alleen niet aanraad is om alleen thuis lsd te gebruiken want het is echt chill om een vriend te hebben die je kan grounden als je dat nodig hebt.
En er is geen middel fijner voor sex dan de combinatie ketamine en 2cb, mits je de dosis goed af weet te stemmen.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#15
in mijn rukbunker ( kamer / woning, hoe je het ook wilt noemen )
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
WeAreThe99% zei:
in mijn rukbunker ( kamer / woning, hoe je het ook wilt noemen )
Klik om te vergroten...
Je woont leuk :lolol:
1627665737235.png
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#17
wapboy zei:
Je woont leuk :lolol:
Bekijk bijlage 26904
Klik om te vergroten...
Cool! daar zou ik wel kunnen wonen hoor! Mooi in de bush bush lekker naaktlopen met een joint in de mond XD
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Nog nooit slecht gegaan met zo een combi?

Heb ooit 4mmc en weed gecombineerf en dacht dat ik ging sterven.
Op 5 sec stroomde het zweet van mijn lijf, nog nooit meegemaakt...Je kon mijn kleren uitwringen...Verloor ook ruim 4kg die nacht 🙃
Klik om te vergroten...
4 kilo? Kan dat überhaupt? Of heb je gewoon heel veel gepoept?

Ik kan het me heel moeilijk voorstellen. Ik snap dan wel dat je dacht dat je dood ging, want 4 kilo afvallen in een nacht lijkt me wel dodelijk ja
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die ene zei:
4 kilo? Kan dat überhaupt? Of heb je gewoon heel veel gepoept?

Ik kan het me heel moeilijk voorstellen. Ik snap dan wel dat je dacht dat je dood ging, want 4 kilo afvallen in een nacht lijkt me wel dodelijk ja
Klik om te vergroten...
In een stim weekend ging mijn gewicht vaak -5kg+ hoor.
Het was natuurlijk enkel vocht en de week erna waren die er terug bij, maar ja, dat kan blijkbaar.


* wat leuk dat ik in de verleden tijd moet spreken 😁😁
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meestal alleen in m'n zetel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."