#1
Ik gebruik ook vaak alleen in me kamer. Kan dan zo gek doen als ik maar wil want er is toch niemand. Is allemaal vet relaxed.
Bij random mensen (nieuwe beste matties ofc 😂), raven in the kitchennnnnnnnBij vreemde thuis. 🤦♂️
Wie the FUCK ben jij??ja of met vreemde IN je huis
Die vraag stel ik al tijden maar ik weet het ook even niet.....Wie the FUCK ben jij??
Nee.ja of met vreemde IN je huis
Echt dit.Bij random mensen (nieuwe beste matties ofc 😂), raven in the kitchennnnnnnn
Kutvolk? Hij kan zomaar cocaine uit niets laten verschijnen.Leren kennen zaterdag, welgeteld 3 biertjes later ging het over cocaïne en een uur later was er cocaïne.
Kutvolk.
Net daarom.Kutvolk? Hij kan zomaar cocaine uit niets laten verschijnen.
Ik doe drugs thuis op mn slaapkamer in weekenden en in vakanties omdat ik dan ook lekker weg kan trippen zonder te stressen of ik waus ga en de goede mindset kan gebruiken voor positiviteit de periode na het gebruik.Hi all!
Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.
Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs?![]()
Cool! daar zou ik wel kunnen wonen hoor! Mooi in de bush bush lekker naaktlopen met een joint in de mond XD
4 kilo? Kan dat überhaupt? Of heb je gewoon heel veel gepoept?Nog nooit slecht gegaan met zo een combi?
Heb ooit 4mmc en weed gecombineerf en dacht dat ik ging sterven.
Op 5 sec stroomde het zweet van mijn lijf, nog nooit meegemaakt...Je kon mijn kleren uitwringen...Verloor ook ruim 4kg die nacht 🙃
In een stim weekend ging mijn gewicht vaak -5kg+ hoor.4 kilo? Kan dat überhaupt? Of heb je gewoon heel veel gepoept?
Ik kan het me heel moeilijk voorstellen. Ik snap dan wel dat je dacht dat je dood ging, want 4 kilo afvallen in een nacht lijkt me wel dodelijk ja
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."