Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Addrera zei:
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
Klik om te vergroten...
Thuis op mijn trip kamer op bed. Altijd in me uppie. Alhoewel ik het bos ook fijn vindt.

Vor sex heb ik geen drugs nodig alhoewel het met lsd goddelijk is.
Met speed ook leuk.
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Thuis op mijn trip kamer op bed. Altijd in me uppie. Alhoewel ik het bos ook fijn vindt.

Vor sex heb ik geen drugs nodig alhoewel het met lsd goddelijk is.
Met speed ook leuk.
Klik om te vergroten...
Heb het natuurlijk zelf ook niet nodig tijdens sex (ben ook maar 20) maar vind het soms wel is een goede toevoeging. En idd met speed erg leuk, best vaak gedaan! Nog nooit LSD geprobeerd

Goed om te weten dat ik niet de enige ben die in z’n eentje gebruikt πŸ˜… ik voelde me al eenzaam en werd ook bezorgd haha
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#4
wapboy zei:
Ook vaak thuis alleen en soms met een (wap)vriend(in) in speciaal ingericht kamertje, zou best vaker samen wat gebruiken alleen is ook maar alleen.
Maar ja in je kennissenkring ga je niet gauw iedereen vragen :blush:
Klik om te vergroten...
Wappen is idd heel leuk :)
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Addrera zei:
Nu? 3mmc en wat keta mop
Klik om te vergroten...
Ik heb een verdomd goede batch 3-mmc moet ik melden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Momenteel alleen in mijn eigen cocon.

7E01E958-F933-4242-90AB-C641F72F17DC.jpeg
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Momenteel alleen in mijn eigen cocon.

Bekijk bijlage 13717
Klik om te vergroten...
Chillen
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
Chillen
Klik om te vergroten...
Jazeker 😊

A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Jazeker 😊

Klik om te vergroten...
Wat gebruik je? :)
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Momenteel alleen in mijn eigen cocon.

Bekijk bijlage 13717
Klik om te vergroten...
voel een topic aankomen....show je wapkamer :tilttearlaugh:
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Jazeker 😊

Klik om te vergroten...
Lekker plekkieπŸ˜‰πŸ‘Œ
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Addrera zei:
Wat gebruik je? :)
Klik om te vergroten...
a-phip en lorazepam πŸ₯°πŸ’œ
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
a-phip en lorazepam πŸ₯°πŸ’œ
Klik om te vergroten...
Cool! niet mee bekend haha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Addrera zei:
Cool! niet mee bekend haha
Klik om te vergroten...
en.wikipedia.org

Ξ±-PHiP - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

Bent u onder invloed van iets?
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
en.wikipedia.org

Ξ±-PHiP - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

Bent u onder invloed van iets?
Klik om te vergroten...
Nu? 3mmc en wat keta mop
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
BBKING zei:
Ik heb een verdomd goede batch 3-mmc moet ik melden.
Klik om te vergroten...
Ik blijf het aan iedereen vragen maar wat voel jij van 3-mmc als je het snuift? Of doe je enkel oraal?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Ik blijf het aan iedereen vragen maar wat voel jij van 3-mmc als je het snuift? Of doe je enkel oraal?
Klik om te vergroten...
Beiden, ik voel me gewoon wakker, alert. Zin om dingen te ondernemen in het huishouden. Echt euforisch niet, klein beetje.
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#18
BBKING zei:
Beiden, ik voel me gewoon wakker, alert. Zin om dingen te ondernemen in het huishouden. Echt euforisch niet, klein beetje.
Klik om te vergroten...
Zelfde hier.
U
UnknowmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met mijn man thuis. Relaxed, coke.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook vaak thuis alleen en soms met een (wap)vriend(in) in speciaal ingericht kamertje, zou best vaker samen wat gebruiken alleen is ook maar alleen.
Maar ja in je kennissenkring ga je niet gauw iedereen vragen :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."