Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Afgelopen weekend (zaterdag nacht) hebben ik en mijn vriendin 15 gram Atlantis truffels genomen, wat geresulteerd heeft in een goede trip. Nu willen we vanavond een halve pil XTC nemen (hele pil 300mg, dus ~150mg p.p.). Alleen vroegen we ons af of dit wel verstandig/mogelijk is na onze truffel-trip van afgelopen weekend (aldus 3 dagen terug). Op het internet lees ik erg gemixte verhaal, vandaar dat ik ook dit topic aan maak om jullie meningen te horen. Alvast ontzettend bedankt"
"Klopt, dat dachten we dus zelf ook. Gelukkig gisteravond dus ook niet gedaan, we wachten er nog even een weekje mee. Dat zal dan genoeg tijd zijn, toch?"
"Cruelti. zei: Ja vond het niet veel aan. Beetje draaierig gevoel en je voelt gebonk in je handen enzo. Het is erg kort. Klik om te vergroten... Het is inderdaad erg kort, misschien 30 seconden dat je even wazig bent. Je kunt het effect wel stimuleren als je daarnaast blowt (en zullen nog veel meer andere middelen zijn die het stimuleren) maar uiteindelijk blijft het kort.."
"Purplext zei: Vraag 1 kan ik niet beantwoorden... 2: Je kan de zegel eerst diagonaal doorknippen, van punt tot punt, en daarna nog een keer vanaf het puntje doormidden knippen. Dan heb je 4 driehoekjes. Vaak net wat makkelijker dan de zegel precies doormidden knippen. Je kan ook zegels oplossen in demi-water of wodka (24 uur laten staan voor gebruik). Bijv. 1 zegel in 100 ml. Dan kan je met een doseerspuitje precies opzuigen wat je wilt, 75ml dus als je 75 ug binnen wilt krijgen. 75 ug is een mooie kennismaking inderdaad, maar ik vind zelf de bodyload dan te overheersend voor wat ik ervoor terugkrijg. 100 ug vind ik dan al prettiger, maar dit verschilt volgens mij heel erg per persoon. 3. Makkelijk eten (fruit), vloeibaar eten (als je net als ik niet kan eten) en lekker eten (de meeste mensen vinden eten een ervaring) voor tijdens de trip. Muziekplaylists klaarzetten. Comfortabele kleding/dekentjes, juiste verlichting (sommigen vinden zo weinig mogelijk juist chill) Telefoon op vliegtuigstand, deurbel uit! Tripsitter (op afstand) in ieder geval iemand die op de hoogte is en kan helpen indien nodig. Papier voor je aantekeningen/kunstwerken. En ga douchen tijdens je trip, echt! 4. Ik vind de vibe van truffels heel anders dan van lsd. Lsd is voor mij veel energieker, makkelijker stuurbaar, maar vooral een langere trip. Het kan vermoeiend zijn met al die indrukken, gedachten/gevoelens en dan zie je dat je pas op de helft bent. Als je het beu bent, ben je met truffels sneller klaar. De visuals zijn ook anders van karakter, maar op een dosis van 75 ug heb ik geen visuals. Rest me nog jullie veel plezier te wensen. Als stelletje samen aan de acid is geweldig! Krijgen we nog te horen hoe het is bevallen? Klik om te vergroten... Heel erg bedankt voor je bericht! We zitten nog een beetje te twijfelen tussen 75 en 100ug. Maar zoals jij het zegt is de body load dus minder of in ieder geval minder merkbaar als je voor 100ug zou gaan? We gaan nog even goed "researchen" tot aan zaterdag maar dat zal nog wel goed komen . Ik ga zeker nog even een trip reportje schrijven als het allemaal achter de rug is."
"Heeft verder nog iemand aanbevelingen?"
"Ik vind persoonlijk XTC naar een combinatie van drop en paracetamol smaken. Ik vind de smaak niet erg, waarschijnlijk ben ik enige haha.. >< En ja, de pillen die ik gebruik hebt waren altijd getest."
"Ik vind het lastig, ben zelf atheïst maar vind het aan de andere kant ook weer lastig om te geloven dat er helemaal niks na de dood is."
"Ik zou persoonlijk lekker beginnen op 100ug, ik heb dit zelf ook gedaan bij mijn 1e ervaring met (1P)LSD. Mijn tripreport van mijn 1e ervaring is hier te lezen: https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-1p-lsd-dit-weekend.68834/ Je leert de stof op deze wijze "kennen" en het is niet zo overweldigend dat je geen controle meer hebt. Je kunt de dosis altijd hoger gooien een 2e, 3e, 4e.. keer.. (aangeraden om minimaal 2 weken tussen trips te houden i.v.m. tolerantie). Maar als je 1e keer al eindigt in een bad trip omdat je voor een te hoge dosis bent gegaan, dan is het plezier er waarschijnlijk snel van af"
"Hoi hoi, Allereerst zal ik even benoemen waar ik en mijn vriendin al ervaring mee hebben: Lachgas, Wiet, XTC, 3MMC en Truffels (4x, max dosis 15gr). Ik heb afgelopen week 1P-LSD (100ug per blotter) gekocht bij een Nederlandse vendor en ik heb het vandaag binnen gekregen. Ik wil het aankomend weekend dus samen met mijn vriendin gaan gebruiken, rond 6 's avonds uur op de zaterdag. We zijn ervan op de hoogte dat we waarschijnlijk de komende 10 á 12 uur niet zullen kunnen slapen door het energieke gevoel. Ons doel is vooral om gewoon even uit de "corona-cyclus" te stappen en we willen graag onze gevoelens (over elkaar, corona en de toekomst etc..) met elkaar delen tijdens deze sessie. En uiteraard de energie en creativiteit voor goede doeleinden benutten! Ik had alleen een paar vraagjes hierover, wellicht kunnen jullie ons hiermee helpen: 1) Is het nog verstandig om de 1P-LSD van te voren te testen? Ik kan bij de smartshop in de buurt namelijk een LSD tester halen. We dachten beide dat het voor een paar euro zeker geen kwaad kan om zeker te weten dat we met (1P)LSD te maken hebben. Maar werkt een normale LSD tester ook voor 1P-LSD? 2) We willen 75ug gebruiken per persoon, kan ik dan dus 1/4e van de blotter afknippen of is er een "betere" manier om dit te doseren? We willen 75ug per persoon gaan gebruiken, omdat we niet keihard hoeven te trippen. Wat we eventueel te zien krijgen qua visuals is meegenomen, maar gezien dit onze eerste keer (1P)LSD is en we het vooral voor mentale verlegging willen gebruiken leek deze dosis ons het meeste verstandig (zag ook in andere threads dat forumleden dit aanraden voor een eerste keer ). Maar we zijn niet perse "onervaren" met trippen gezien we afgelopen jaar de nodige truffel-trips achter de rug hebben die ons wel veel visuals geboden hebben. We stappen uit gewoonte altijd lager in met nieuwe stofjes. 3) Moeten we nog rekening houden met bepaalde voorbereidingen? 4) En in hoeverre verschilt het trippen met truffels en (1P)LSD nou eigenlijk? Alvast heel erg bedankt!"
"Vooral thuis of buiten. Mocht het uitgaansleven ooit weer bestaan, dan waarschijnlijk ook weer daar.."