Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik maak nu misschien een topic aan wat (mogelijk) al bestaat, als dit zo is mijn excuses ik hoor wel waar dit topic dan heen moet . Ik ben volgende week een jaar samen met mijn vriend en hebben samen een hotelovernachting geboekt. De planning is om daar drugs te gebruiken, alleen nu is de vraag, welke drug? We zijn eerder naar een hotel geweest met een gemeenschappelijke vriend, en hebben toen 3mmc gebruikt. Dit is ook onze meest gebruikte drug, ergens wil ik hier niet vanaf wijken maar ik gebruik het met de wetenschap dat het behoorlijke rommel is en dat ik er een keer een slechte ervaring mee gehad heb. (Paranoide gevoelens & het idee hebben dood te gaan nadat ik nuchter geworden was). Ook hebben wij ervaring met speed, xtc, MDMA en ketamine. Ik wil graag dat dit een onvergetelijke avond word voor ons, dat zal wel lukken, maar we willen ook graag kunnen seksen haha, het liefst lange en intens geile seks. Aan erectie geen gebrek, want we hebben eventueel kamagra. Dus dat is het probleem niet. Ik kan gewoon geen keuzes maken over welke drug. 🤣 misschien is GHB voordehand liggend, maar deze laat ik liever nog even links liggen. Anyway, iemand nog tips, adviezen, ervaringen? Let me know, oh en als iemand de (niet al te gedetailleerde) ervaring naderhand wil lezen, also let me know! nogmaals sorry als dit topic een beetje onduidelijk is of op de verkeerde plek is beland. Ik ben een beetje een noob. Veel liefs 😘"
"CuriousExplorer zei: Moet het liefdevolle seks zijn? 2cb-fly was hemels hier ! Moet het keiharde porno zijn? Cocaïne for sure ! Klik om te vergroten... Het liefst allebei zelfs 😜 Beetje research gedaan over 2cb-fly, het klinkt behoorlijk interessant. Zou je me iets meer toelichting erover willen geven?"
"Mrloverdj zei: Ik.vind het wat flauw te zeggen..ghb raad ik niet aan is gevaarlijk..dat is alle drugs in potentie. Ben wel oprecht benieuwd naar de reden dat je geen GHB wil gebruiken? Dan kan ik je misschien beter advies geven. Klik om te vergroten... Mijn broer raad het me niet aan, hij zegt zelf (en ik citeer) “dat is de allerlaatste drug die je ooit zou moeten gebruiken” hij heeft het zelf wel al vaker gebruikt, dus hij heeft niet veel erover te zeggen maar ik neem de dingen toch wel graag van hem aan. Ik ben denk ik vooral bang om het voor de eerste keer te gebruiken wanneer er niemand nuchter of met verstand van GHB bij is. Liever met een vertrouwd persoon in de omgeving dan alleen mijn vriend en ik die beiden onbekend ermee zijn. Mrloverdj zei: Pa: een verslagje is leuk hoor! Op Df kan je prima iets vertellen over een wapavondje, zolang je het avondje en de activiteiten, gevoelens omschrijft. Maar geen gedetailleerd geslagen hoe en wat je allemaal gedaan hebt (no sexdetails) Klik om te vergroten... Hahaha no worries ik weet dat m’n vriend er niet blij mee zal zijn als ik al onze sekservaringen op tafel zou gooien. Maar een verslagje over hoe ik me voel & hoe het allemaal verlopen is lijkt me wel leuk"
"Wapotheker zei: Hoe is de date geweest? En wat hebben jullie gebruikt? Klik om te vergroten... Hi, hahaha de “date” is inmiddels al weer 2 maanden geleden 🙆🏽♀️ Maar hee, tijd is een illusie. Uhm als ik het me goed herinner allemaal, hadden we alleen 4mmc geplugged. Het was erg leuk, hebben de hele nacht gekletst alles erop en eraan. Veel seks gehad, obviously en gesocialized met anderen. De jongen was toendertijd mijn vriend, en nu mijn ex dat is iets minder! Maar moet de pret niet drukken van mijn leuke herinneringen 😊"
"Per se willen blowen, en het dus maar op m’n slaapkamer doen omdat de ouders beneden zitten. Achteraf denk ik echt wat een onzin 😂"
"Ik ben drugs gaan gebruiken sinds de pandemie. Mijn eerste keer drugsgebruik was op een hardcore-feestje voor 100 personen, sindsdien alleen maar in een thuissetting, meestal gebruik ik alleen met een ‘rede’ (verjaardagen, oud en nieuw etc.) kan niet wachten om een keer een upper te gebruiken met een festival."
"@anoniem180 Hi! Ik zie net toevallig jouw berichtje voorbij komen, wat vervelend dat je kampt met depressie. Niet gek in verband met de lockdown en het gemis van je vrienden & leuke dingen doen. Ik ben zelf 18, en ben vanaf januari in therapie geweest voor depressie. Hulp zoeken van een volwassene is een erg grote stap, en om die drempel voor jou te verkleinen mag je mij altijd een berichtje sturen! Zie mij als een vriendin of als je grote zus, ik heb nog een aantal tips voor jou vanuit mijn therapie. Antidepressiva is daar niet voor nodig, een juiste mindset en een dagstructuur kan al erg veel voor jou doen. Weet dat jij niet alleen bent. Je bent een toppertje, veel liefs 😘"
"3MMC zorgt er wel voor dat je snel afgeleid bent, het opgewonden gevoel en zin hebben in elkaar is er wel, maar het zorgt er (bij mij althans) ook voor dat je erg veel aan de praat raakt samen. Mijn vriend en ik zijn met 1 gram wel de hele avond/ nacht zoet. Ik raakte er wel meer opgewonden door dan pep, maar ik ben een meid dus dat scheelt misschien weer wel."
"De Dunne zei: En kon je klaar komen met 3mmc op? Bij speed kost het mij af en toe meer moeite om klaar te kunnen komen. Klik om te vergroten... Ik bij beiden wel, maar mijn vriend had er meer moeite mee. Hij had zo'n soort viagra achtig spul gebruikt daarom, kamagra? Heet het denk ik"
"Hallo, terug van weggeweest! Een paar jaar geleden was ik redelijk actief op DF. Toen waren drugs nog nieuw voor mij en vond ik dit forum heel gezellig om op te kletsen. 🙈 Nu ben ik een aantal jaren verder. Ik gebruik nog zelden, woon tegenwoordig op mezelf, drukke werkweken etc. Een drug waar ik nog vaak aan denk is 2CB. Ik deed dit altijd met mijn beste vriend, die inmiddels in een kliniek heeft gezeten en 14 maanden clean is 🥳. Maar 2CB is echt mijn favoriete drug. Samen met hem beleefde ik de allergrootste lol. Ik ben heel verantwoordelijk en zelfstandig. En deze drug zorgt ervoor dat ik even aan m’n realiteit kan ontsnappen. Nu heb ik laatst 2CB gekocht. 5 stuks getest op 14mg. En ik heb geen partner in crime meer om deze drug mee te doen. Nu had ik het briljante idee om lekker thuis aanstaande zaterdag samen met m’n fretje eens lekker te gaan trippen. Dit wordt dan de eerste keer alleen, en ik pak 2 pillen (=28 mg). Uiteraard zal ik zaterdagavond mezelf op dit forum bevinden om met jullie te komen kletsen. Maar ik wil gewoon genieten van m’n favoriete drug. Ik heb dit al vaak gedaan dus ik ben er heel bekend mee, MAAR: Wat zijn voor jullie do’s of dont’s als het bij solo trippen aankomt? Hebben jullie nog leuke muziek, leuke films o.i.d.? Ik trek sowieso 1-2 uurtjes uit om te gaan kleuren gezien ik heel creatief ben. Maar alle leuke ideetjes en tips om dit een zo’n leuk mogelijke trip te maken, zijn welkom. Mijn dank is groot, veel liefs en tot zaterdag!"