Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik op het werk

Drugsgebruik op het werk

44 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lage dosering Amfetamine (denk aan 6-15mg).
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruikte speed op het werk (dagelijks), werkte in een magazijn. Ik haalde plots bijna 3 keer zoveel stuks als het gemiddelde van de andere medewerkers en hadden ze me uiteindelijk betrapt XD . Zonde zo'n goede werkkracht buiten te gooien, 3 voor de prijs van 1!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger gebruikte op mijn werk speed xtc
Ging naar de wc pm bij te pakken. Vergat vaak waar ik mijn fiets neer gezet had. Welke pauzes we hadden
g
gekkeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb wel eens 3mmc gebruikt in de horeca.
Dit was dan ik het weekend dat ik bijv savonds moest werken en overdag al had gedaan dat ik het savonds ook door deed op werk. Of na doorhalen op drugs en dan de volgende dag die dienst onder invloed werken.

Ik werkte hier nog maar net dus wisten ze nog niet echt hoe ik er “normaal” uit zag.
Nooit gesnapt wel complimenten gekregen voor mijn harde werk
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt een no go voor mij (en eigk sowieso wel).
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik eerlijk moet zijn ook jarenlang dagelijks. Tis wel is bijna fout gegaan met G,echt een strijd op leven en dood om niet voorover te kukelen maar met uppers nooit zon probleem gehad. Heb ook ADD dus de achterliggende reden zal ook wel daar iets mee te maken hebben.

Eenmaal in die routine (ben nooit "van de kaart" geweest op werk overigens. Ben ook nog in een jaar of 8 tijd dat ik dat (laatste jaar stuk minder, het wordt tijd om af te ronden)veel slechter wordt van slaapgebrek. Dat fuckt enorm met je denkvermogen en valt op. Om deze specifieke reden heb ik besloten er ook langzaam naartoe te bewegen dat het gewoon afgelopen is. Op een gegeven moment is het ook wel mooi geweest toch, en ik voel dat ik steeds dichter bij dat "gevoel" kom. Zal nog wel ff duren though

Verder ga je na een tijdje natuurlijk je gewoontes ontwikkelen of bepaalde ritueeltjes of handelingen. Dat maakt het natuurlijk nog extra leuk want alles wat ik niet mag ik gelijk extra leuk.
Weet niet of dit antwoord is op je vraag maar voel je vrij me de goede kant op te sturen als het niet zo is.


Even een zijdelingse opmerking, ik ben natuurlijk het eens met je dat het te ver gaat.

Maar wat is te ver? Het idee niet regelmatig iets te nemen maar als het dan gebeurd dat ik bijv geen remmen meer heb of compleet een ander persoon wordt vind ik een heel stuk beangstigender. Hoewel er natuurlijk meningen mogen zijn en is op je werk gebruiken natuurlijk gewoon niet goed, maar toch hebben vooral gebruikers zelf heel erg de neiging om zich te vergelijken met anderen.

Leef en Laat leven, zou een mooie tattoo zijn voor in de nek ofzo. Streepjescode erbij:wink:
Buenos noches im out
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Zwijgrecht
Eerlijk verhaal en goede voornemens!

Zelf ben ik nog nooit verder gekomen dan een microdosering pep met het idee de ADD wat uit te vlakken, hoewel ik denk ik wel eens nog onder invloed van alcohol ben geweest na een avond flink zuipen maar dat is weer een ander verhaal. Wat voor werktijden je hebt lijkt me ook wel van invloed hebben, opstaan en meteen aan het werk en dan heb je na je werk alle tijd om lekker te ontspannen en is er ook geen behoefte om te gebruiken OP het werk of er voor.

Zichtbare nektatoeages... Het zou zo maar kunnen dat je dan minder kansen gaat krijgen in je leven, niet iedereen vind dat een goede uitstraling hebben en als dat net een eventuele toekomstige werkgever is...
Zelf associeer ik gezichtstatoeages vooral met Amerikaanse gangleden en mocht ik ooit werkgever zijn dan zit ik ook niet echt te wachten op personeel met gezichtstatoeages.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je koffie en cbd-olie meetelt, ben ik altijd wel van iets onder invloed, dus ook tijdens het werk. :tearsofjoy:
Nu dus ook weer (lager dan voorgeschreven dosis dexamfetamine, cbd-olie, koffie, na de middag gooien we er nog wat Kratom bij), maar ach, ik zit slechts aan de administratie.
Regelmatig onder invloed v. ADD(zelf)-medicatie dus: microdosering amfetamine, methylfenidaat analoogjes op functionele dosis, dexamfetamine op voorschrift, Kratom, cbd-olie. Altijd microdoseringen.

'n Paar maanden geleden ben ik eens gaan werken in de naweeën van een rits aan psychedelica, dissociatief en amfetamine. Concreet: 4-ho-met, 2c-b, 25i-nBone, 3-meo-pcp en ongeveer 300mg amfetamine.
Moet er wel bij zeggen dat ik vaak alleen werk in een soort loods en dat was dus ook die dag het geval, dat wist ik al op voorhand. Ik doe ook geen fysiek gevaarlijk werk en was al voor ik op het werk arriveerde zeker helder genoeg (dankzij de amfetamine) om zonder risico m'n werkzaamheden te kunnen doen.
Toch was dit de eerste en de laatste keer, dat kan ik jullie wel verzekeren!

En vooral: neem hier geen voorbeeld aan!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou moet ik ook zeggen dat ik in een sector werk waarin het jammer genoeg vrij "normaal" is. Drinken snuiven whatever tijdens werktijd wordt redelijk gedoogd want tja, er doen aardig wat het
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meer dan 10 jaar geleden gebruikte ik weleens pep op maandag om naar m'n werk te kunnen na een weekend doortrekken. Werk zonder verantwoordelijkheden gelukkig, maar alsnog superdom.

Laatst een hele nacht wakker gelegen na teveel alcohol op een festival, eerlijk opgebiecht op werk en taken gewisseld met een collega. Ik voelde me echt een stomme puber, nooit meer!
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja tijdens projecten thuis alcohol, microdoses LSD voor naar kantoor gaan, soms benzo, een keer pep om wakker te worden.

En ohja als ik t had oxy en tramadol. Ik hoef niet te rijden. Als ik dat wel moest zou ik het niet doen.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#12
En weleens met een kater gezeten ja maar heeeel sporadisch.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boromeij zei:
en raad het ook eigenlijk af tenzij je in de muziek industrie werkt,
Klik om te vergroten...

Die snap ik even niet. Als je in de muziekindustrie werkt, werk je toch ook?
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Die snap ik even niet. Als je in de muziekindustrie werkt, werk je toch ook?
Klik om te vergroten...

correct maar ik vind bijvoorbeeld als je drugs neemt en je werkt in een winkel of in de horeca dat dat heel anders is dan als je in de muziekindustrie werkt, ook omdat vaak waar het gedraaid word ook veel drugs gebruikt word, tevens zit een goede vriend van mij vaak in de studio en dan neemt hij ook een pilletje xtc, zo kan hij zich beter concentreren en is hij meer euforisch
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou het zelden eens laten gebeuren als ik de late heb op vrijdag.
Goed house setje ( niet sletje 😜 ) en helemaal alleen 😎
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als DJ heb ik de afspraak met mezelf dat ik alleen tijdens informele/illegale/huis feestjes mag gebruiken. Niet bij ‘officiele’ gigs (m.u.v. Alcohol)

Nu is het wel eens voorgekomen dat ik de vrijdag de hele nacht zelf op een feest was aan de xtc en ketamine. Die avond erna moest ik op een illegaal feest draaien en was zo kapot dat ik wat (te veel) punten speed had gepakt om m’n set door te komen.

ik was alleen even vergeten dat ik diezelfde nacht nog in een club in de stad moest draaien en kwam daar hyperactief en met grote dopen binnen. Eigenaar kon er gelukkig wel om lachen.
0
073Lid
01-01-2024, 00:00
#17
genk123 zei:
Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd!
Klik om te vergroten...
Helaas ben ik vandaag tot telaat door gegaan. en bijna een gram(miauw) opgemaakt, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb wel eens gehad dat je de avond er voor gebruikt hebt iets te lang door gaat niet kunnen slapen en dan met grote schotels op je werk komen .
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd!
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit in mijn slechte periode van verslaving dagelijks gedaan. (helaas)
Het heeft me dan ook uiteindelijk mijn (bij)baan gekost destijds.

Ik gebruikte toen een combinatie van speed, ghb en clonazolam. Ik weet het, niet best! Maar ik ben er vanaf en gebruik nu alleen nog maar op feestjes!

Mijn werk (met name collega's, mijn baas had niets door) begon na een half jaar dagelijks gebruik een gedragsverandering te merken. Ik kreeg overal schijnt aan, melde me te pas en te onpas ziek en ga zo door.

Een sterke afrader wel te vertellen!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."