#1
Een lage dosering Amfetamine (denk aan 6-15mg).
en raad het ook eigenlijk af tenzij je in de muziek industrie werkt,
Die snap ik even niet. Als je in de muziekindustrie werkt, werk je toch ook?
Helaas ben ik vandaag tot telaat door gegaan. en bijna een gram(miauw) opgemaakt, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan.Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."