Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keta na teveel bier.."
"bart332211 zei: keta met pep? kun je dit uitleggen en ongeveer in welke verhouding. kan het effect van deze combi niet vinden op google. Klik om te vergroten... Beginnen met speed. Gewoon 2 puntjes en kijken of dit voor je voldoende is. Zoniet dan pak je bij tot je goed gaat. Hierna 1 klein puntje keta. Dit is even aanvoelen hoeveel voor je voldoende is. Telkens met maar 1 klein puntje keta bijpakken tot t gewenste effect. Ik pak elk uur ongeveer bij. Je zult na 2-3u weer graag 1 of 2 puntjes speed lussen. Let op met keta want je pakt vrij snel teveel voor op een festival."
"Ik doe deze combi ook regelmatig gebruiken. Zou het persoonlijk niet mengen. Sowieso om de reden zoals DeDunne al omschrijft. Maar ook omdat wanneer je op het juiste niveau zit met je pep. Dan hoef je niet telkens bij te pakken. Ik kan goed 4-6 keer keta bij pakken voordat ik weer een beetje extra speed wil. In het begin zal de dosering even zoeken zijn met de keta. Maar zodra je het door hebt ga je als een raket"
"Wanneer je in de bus zit na een festival. En de bus nog aan het wachten is omdat nog niet iedereen er is. En je vraagd of we er al bijna zijn, omdat je denkt dat die al aan het rijden is"
"Ik hoorde en las vandaag in het nieuws dat ketamine steeds populairder wordt in het uitgaansleven. Nu stond er ook het volgende 'Het middel valt niet onder de Opiumwet, maar onder de Geneesmiddelenwet. Voor het produceren, bestellen of verhandelen van ketamine is daarom een vergunning nodig. Maar het gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden vallen niet onder de wet'. Er staat een gebruikershoeveelheid is legaal, wat wordt hiermee bedoeld? Maar heeft dit wel consequenties met straffen. Wordt bijvoorbeeld een gram coke zwaarder bestraft dan een gram ketamine omdat coke wel op de opiumlijst staat?"
"Ik ben nieuwsgierig naar hoeveel alcoholisch drankjes jullie op een gemiddelde stapavond weg tikken. Ik vraag mij af wat 'normaal' is. Zo woon ik in een dorp en hier wordt dan ook erg veel gedronken op een zaterdag avond. Ik zelf kan er niet goed tegen dus bij mij zal het zo'n 12 flessen bier zijn. Maar sommige vrienden van mij kunnen er wel 15 of meer op. Dit vind ik absurd veel aangezien het standaard elke zaterdag zo is."
"Dag beste forumleden, ik zit met een vraagje. Ik ben een kleine jongen van zo'n 60kg en ben 21jr. Ik ga elk weekend opstap en drink dan de nodige alcoholische drankjes. Alleen ik kan er ontzettend slecht tegen, wellicht ook door mijn gewicht. Nu drink ik bijvoorbeeld 12 flessen bieren op een avond en dan ben ik echt al zat. Ik weet het einde van de avond meestal niet meer of nog maar stukken. Hiermee bedoel ik laatste 1-2u en taxirit terug. Ook komt het weleens voor dat ik gewoon echt niet meer alleen in staat ben om naar huis te gaan. Dit is zo'n één keer per 2 maanden. Nu is mijn vraag tot hoevere is dit slecht voor mij t.o.v. mijn vrienden. Die drinken namelijk dubbel zo veel, dus zeg even 24 flessen, en die zijn dan minder zat als mij. Is het zat worden zo ongezond? Of is het puur de hoeveelheid alcohol die je drinkt? Want dan ben ik namelijk gezonder als mijn vrienden bezig ondanks dat ik altijd zat ben"
"Ik ben er van bewust dat dit ook erg veel is. Maar hier is dat echt doodnormaal. Zo wordt er met carnaval nog veel meer gedronken. Maar ik neem aan dat iedereen uit Brabant dat wel kan beamen?"
"De Dunne zei: Als er iets als normaal word gezien in je omgeving is dat toch geen reden om mee te doen? Ik weet niet hoe oud je nu bent hoor maar op een gegeven moment zou je toch over meeloop gedrag heenmoeten zijn. Tieners en jonge twintigers hebben daar nog wat minder controle over dan volwassenen. Ook ik dronk vroeger toen ik nog jong was erg veel in het weekend. Kon op een “goeie” wel lange avond en nacht zo 20 glazen bier wegtikken en ook nog naar huis fietsen. (Heel slecht en heel herkenbaar gedrag voor niet volwassenen). Toen ik ouder werd (volwassen wil ik mij nogsteeds niet noemen ) ben ik gestopt met drinken. Mijn omgeving moest daar meer aan wennen als ikzelf. Bleven bier aanbieden of er geintjes over maken dat ik aan de fris zat of maar 1 a 2 biertjes nam. “Mietje ken nie zupen!” Of “stel je niet zo aan joh, doe eens gezellig!” Nu heb ik er totaal geen moeite mee en ben gewoon zo goed als altijd de BOB. Wel ga ik nu om et echte vrienden die er dus normaal over doen. Klik om te vergroten... Ik ben 21jr. En wat je hier zegt kan ik mezelf dan ook zeker wel in vinden. Maar ik ervaar het niet als storend. Zit nu zeg maar in de periode dat ik denk 'nu ben ik nog jong en nu kan het nog allemaal'. Woon nog op mijn eigen en heb een goede baan. Daarom wil ik in het weekend lekker doen waar ik zin in heb. En dat gaat gepaard met een flinke dosis alcohol. Nu zal ik het niet meer normaal noemen, maar hier doet dus echt iedereen dat zo. En dat houdt niet in dat ik maar mooi mee moet doen, maar dat doe ik eigenlijk wel aangezien ik er zelf ook bij instem. Ik ben ook erg benieuwd of er meer mensen hier zijn die dit zoals mij doen. Dus hoeveel drank op een avond en met wat voor gedachte erachter. Sta je hier zelf bijvoorbeeld achter?"
"Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd!"