Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoezo is het altijd zo'n big issue om pep met coke te vergelijken. Het zijn 2 verschillende producten, laat het daar lekker bij. Geniet van wat jij het lekkerst vind en punt!"
"In elk topic? Het is niet persoonlijk op jou maar als je de posts bekijkt is het een soort van trend, coke gebruikers lijken zich beter te voelen... Bullshit als je het mij vraagt! Nogmaals, geniet lekker van het stofje waar je op dat moment zin in hebt maar ga niet andere afvallen of vergelijken als het nergens op slaat. Nergens voor nodig, zeker op een forum als dit niet!"
"Mijn hobby is gamen. Dat heeft mij enorm geholpen! Ik vind gamen zonder g of iets anders ook echt leuk dus dan kost het ook geen moeite om het niet te nemen! Dus als je een hobby hebt, stop daar eens wat tijd in!"
"Revolutionair zei: Jaja natuurlijk lol Klik om te vergroten... Dus wij moeten jou waarschuwing wel serieus nemen maar die van hem niet?"
"Nou als je een beetje normaal doseert is bovenstaande compleet onzin... Ik doe het al heel lang zonder enkele problemen. Weliswaar houd ik dan wel rekening met mijn doseringen. Een beetje pep, niet te gek. Ghb buisjes vul ik van te voren al, niet meer dan een normale dosering die ik ook nuchter aan kan. Zie het puur als aanvulling en niet als combi om zover mogelijk te kunnen gaan! Een keertje niet veel voelen van 1 van de 2, jammer dan. Nogmaals als je er zo mee omgaat is er niet zoveel aan de hand. Probleem is wel, de meeste doen dit volgens mij niet zoals ik!"
"Nee eerder 1x in de 2 a 3 maanden. Alleen als ik naar een feest ga. Heb het wel helaas dagelijks misbruikt en verslaafd geweest aan van alles in combi. Maar daar heb ik gelukkig zelfstandig van kunnen afkicken! Nu is het puur en alleen om te genieten op feestjes! Ik neem dan altijd volgens een mooi strak schema een klein beetje pep in het begin met ghb. In de loop van de dag of nacht komt daar dan of xtc of 3mmc bij. (ghb blijf ik dan altijd volgens schema het hele feest gebruiken.) Ghb heeft namelijk een heerlijke werking bij zowel pep als bij xtc. Elke keer weer voelt xtc aan alsof ik het nog maar een paar keer heb gebruikt, goede synergie dus!"
"PsyTekZ zei: Het heeft geen zin om er verder nog op in te gaan volgens mij. Er komt een tegenreactie van iemand die ervaring heeft met deze middelen en klopt allemaal niet volgens TS maar hem moeten we strikt geloven? Slotje op deze zou geen luxe zijn volgens mij. Klik om te vergroten... Ben het helemaal met je eens, was ook al niet meer van plan om te reageren! Slotje is prima"
"Helemaal mee eens!! Het is en blijft gevaarlijk spul. Verhaal is alleen dat het bij mij niet perse een ghb verslaving was maar meer een verslaving om onder invloed te zijn. Ik nam dus dagelijk pep, ghb en standaard nog 1 of 2 benzos! Dit in strak schema zodat ik wel kon slapen en eten zodat het amper opviel! Niet best en de afkick was letterlijk gruwelijk! Raad het niemand aan! Maar ik ben blij het onder controle te hebben. Nooit meer zucht! Laatst zelfs een feest (en dus drugs) moeten afzeggen waardoor er 4-5 maanden tussen mijn gebruik zit!"
"Ik gebruik die combo nog wel maar met mate. Dus alleen 1x per 2/3 maanden op een feest! en dan is het genieten!"
"1.bk epbd (door de kater helaas niet meer in gebruik) 2.mdma 3.3mmc 4.ghb 5.speed Als we het over combi hebben: Heeeeel klein beetje speed met ghb en later in het feest mdma of 3mmc! Dat is mijn echte topper!"