Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het spul een poosje gebruikt. Ik snoof het in doseringen rond de 10-20 mg. Gaf me wat stimulatie zoals ritalin maar verder vond ik het geen geweldige stof. Misschien had ik meer moeten nemen?"
"Ik heb de opiumlijst doorgelezen en je hebt idd gelijk. Wat ik dan vreemd vind is dat ze wel tegelijkertijd verdwenen. Het is in andere landen wel een gereguleerde stof. Bedankt voor je antwoord"
"Jmths zei: Mja, kan wel wat vertellen wat eventueel interessant is en waarom maar de vraag is naar een euforische stimulant specifiek. Dan kom je toch wel standaard uit bij amfetamine analogen met aanzienlijke serotonine bijslag en kun je het beter gewoon bij Amfetamine houden zoals PsyTekZ al noemde. Als antwoord op die vraag zou ik zeggen 3-FMA, maar dan leun je eigenlijk al een beetje in de richting van 4-FA. Ketakoekjes noemt nog Hexen, in principe gewoon Amfetamine met wat extra meuk aan de staart waardoor je Amfetamine krijgt met wat meer fysieke bijwerkingen. Het voordeel dat Hexen heeft boven Amfetamine is dat je het kunt vapen wat de ervaring wel aanzienlijk wil veranderen. Maar dan ben je waarschijnlijk beter af met het sterk gelijkende N-Ethyl-Pentedrone (NEP) wat net iets minder extra meuk aan de staart heeft en dus net iets minder fysieke bijwerkingen. Amfetamine bestaat dus uit de veel voorkomende lichamelijke neurotransmitter phenylethylamine met daaraan vast een methylgroep. Iets dat je wel vaker ziet in het lichaam, bijvoorbeeld wanneer het lichaam de effecten van noradrenaline versterkt plakt deze er eveneens een methylgroep aan vast om het meer bekende adrenaline te vormen. Op de wikipedia wordt Amfetamine dan ook omschreven als semi synthetisch. Des te meer ja af wijkt van de Amfetamine basisstructuur des te minder de moeite een stimulant vaak wordt. Met wellicht Methamfetamine als uitzondering maar dat heeft dus weer serotonine affiniteit waardoor deze aanzienlijk verslavender wordt. Al ben ik eigenlijk wel benieuwd naar N-Ethyl-Amfetamine, Amfetamine met minder fysieke bijwerkingen klinkt als een droom in mijn oren. Klik om te vergroten... Ik heb gelezen dat 2-FMA wel een interessante stof kan zijn. Sowieso minder bijwerkingen, wel minder euforie dan 'normale' speed. Heel functioneel in lage dosissen."
"De meeste straatdrugs (poeders) worden vaak versneden, zoals cocaine en heroine. Weet iemand waarom dat met ketamine minder is? Ik heb vaker goede kwaliteit ketamine gehad dan cocaine."
"Hallo, Ik gebruik wanneer ik speed was aceton uit die kleine flesjes van de kruidvat. Zijn deze goed? Er staat niet op welke percentage aceton erin zit. En ik vind speed zonder te wassen best fijn om te snuiven. De smaak is dan niet slecht. Maar na het wassen met aceton is de smaak heel sterk, en lukt het me bijna niet om een lijn in 1x naar binnen te werken. Doe ik wat fout? Heeft iemand anders hier ook last van?"
"Sorry dat ik zo n oude post naar voren haal, maar komt iemand speedpillen nog wel eens tegen? De enige keer dat ik ze had werd gezegd dat ze 150mg speed bevatten, maar volgens mij waren ze zwaar onderdoseerd.."
"In die pillen zit 37,5 mg phentermine. Een amfetamine achtige die wordt voorgeschreven aan obesitas patienten die gewicht moeten verliezen. Ik heb wat erowid reports gelezen en het is wel iets waar je echt mee op moet passen. Ik zou het niet voor mn plezier nemen, voortaan eerst uitzoeken wat je neemt voor je het in je lichaam stopt"
"Infected Mushroom, het album Classical Mushroom. Of alles van Rammstein"
"Love, Death & Robots op netflix (korte serie met korte afleveringen) is trippy ^^"
"Grolsch 450 ml"