Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik op het werk

Drugsgebruik op het werk

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onder invloed zijn op werk heb ik wel een paar keer meegemaakt, maar tegenwoordig gaat dat niet meer gebeuren. Ben een tijd verslaafd geweest aan cannabis en ging af en toe als ik in de avond moest werken overdag een paar hasj jointjes roken in de hoop dat het 's avonds wel uitgewerkt was. Bij mij werkt hasj pas uit als ik ga slapen en als ik dan moet werken ben ik heel erg afwezig.
Een keer zo apestoned op werk gekomen omdat ik vergeten was dat ik ingeroosterd stond. Werd gebeld toen ik net de coffeeshop uit kwam lopen of ik nog kwam opdagen. Erg interessante werkdag was dat, maar ondanks het stoned zijn wel goed mij best geprobeerd te doen.
Ik werk in de detailhandel waar ik veel met klanten om moet gaan, maar de paar keer dat ik stoned op werk was ging dat me wel goed af.

Inmiddels heb ik ruim een maand niet meer geblowd en heb ik de neiging er ook niet zo meer naar. Ik ga nu een jaar voltijd werken en ga mijn ritme weer goed proberen op te pakken. :) Blowen alleen nog in het weekend.

Met harddrugs ben ik sowieso heel netjes als het gaat om gebruik, dus dat zou mij op werk nooit overkomen.
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn donkere dagen jaren terug gebruikte ik ketamine onder het werk. De baas kwam erachter en ik was ontslagen :upsidedown:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu wachten opeen reactie van iemand die gaat vertellen dat blowen je reactievermogen vertraagd.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger af en toe wel es pep. Ging wel lekker door dan. Ook coke. Maar als het uitwerkte was dat minder leuk ^^.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sjappiewappie zei:
Ik gebruikte speed op het werk (dagelijks), werkte in een magazijn. Ik haalde plots bijna 3 keer zoveel stuks als het gemiddelde van de andere medewerkers en hadden ze me uiteindelijk betrapt XD . Zonde zo'n goede werkkracht buiten te gooien, 3 voor de prijs van 1!
Klik om te vergroten...
BadassPsycho zei:
In mijn donkere dagen jaren terug gebruikte ik ketamine onder het werk. De baas kwam erachter en ik was ontslagen :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Hoe kwamen ze er achter dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."