Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat het wel meevalt zo lang je maar goed en gezond doet eten en drinken."
"Beste forumleden, Om te beginnen ben ik geen alcoholist. Ik drink niet vaak! (2-5x per maand) Drink nooit door de weeks want heb gewoon m'n verplichtingen de volgende dag. Maar als ik drink.. wat niet vaak is, dan gaat er wel VEEL in. En met veel bedoel ik makkelijk een flesje wodka 70cl. Ik hoop dat er mensen zijn die zichzelf kunnen herkennen in mijn vraag/verhaal. Omdat ik dit niet vaak doe zit ik nog steeds met een probleem, of ja eigenlijk 2 problemen. Namelijk bij mijn eerste glas van de avond drink ik niet maar gooi ik achterover zonder na te denken, maar na mijn eerste glas valt ook gewoon niet te stoppen met het drinken. Ik merk nog zeker niets van het effect maar het lijkt alsof mijn lichaam dat wel doet en op een of andere manier vraagt om meer. Ten tweede, als ik het eerste stadium 'aangeschoten' nader, dan gaat het in mijn hoofd al fout. Ik krijg 9 van 10 keer als ik dit stadium nader een soort kortsluiting in m'n hoofd waardoor ik opgepept en agressief word, alsof alcohol iets triggert. Zelfbeheersing valt weg, logisch denken valt weg, haat komt omhoog en dit terwijl ik eigenlijk nog niet zoveel merk van het effect. Nu mijn vraag, wat kan ik hier aan doen behalve 'niet drinken'? Minderen gaat nirt want vind al van mezelf dat ik niet veel drink, ik sla soms zelfs avonden over. Alvast bedankt voor jullie antwoorden"
"Al ben je Montana of straight as hell, uiteindelijk blijf je Klaas.. Een echte man is nog steeds zijn verslaving de baas. Je ziet het als een lichtpunt in je leven, Maar uiteindelijk zal het je alleen donkere tijden geven. Op je werk ben je braaf maar daarna vind je het weer gaaf.. Kies voor vrijheid want je bent anders die coke zijn slaaf. Als 2 maanden stoppen lukt waarom dan niet 3.. Wees hard voor jezelf misschien hoef je het dan nie.. Het is makkelijk gezegd en natuurlijk moeilijker gedaan.. Maar uiteindelijk ben jij degene die met beide benen op de grond moet gaan staan. Verwijder je dealer en zet foute vrienden opzij, Zeg tegen jezelf: “Ik wil mijn leven terug.. WANT DIE IS VAN MIJ”! Het werd Tony Montana zijn dood hij leefde niet lang.. Die coke maakte hem wazig en werd zijn ondergang. Wees niet bang want achter een deur staat een beter leven op de gang.. Maar dan moet je stoppen met die coke.. En JOU lukt dat! Zeker nu het nog kan.. Bierflesje"
"Hey Kom hier ff melden dat het nogal makkelijk gezegd is hier boven. Ikzelf heb ADHD en ben altijd wel op zoek naar een ‘kick’.. of dit nou drugs gebruiken is of stelen, vechten, 200kmh op de linkerbaan rijden is whatever.. dit zal me nooit afgeleert worden. Ik heb het besef dat ik hier last van heb.. proberen aan te werken maar dit is nou ernnaal hoe ik in elkaar zit. Voor mij zal het altijd tot me dood moeilijk wezen om een ‘kick’ te vermijden. - Bierflesje"
"Misschien ben ik dan toch net als acht.zes zegt immuun voor Salvia. Ik ga het dit weekend toch nog maar een keer proberen in de hoop dat ik tot niveau 5 kom. Inhaleren deed ik niets verkeerd bij, de dosis lag daarbij ook best hoog. 20 seconden inhouden werd mij verteld, daar kwam ik toch zeker wel aan. Bedankt voor de reacties en informatie! (Weer wat geleerd)"
"Pompen zei: Klik om te vergroten... Kneiterhard kende deze DJ geen eens"
"0:30 Lekker zo voor ‘t slapen gaan"
"Ik ben ook op Reverze te vinden zeker weten, maar niet op pilsjes De line up is te gek!"
"Leek me geweldig om met mijn xtc dip een topic te plaatsen over dit geweldige feest. Zijn er mensen op dit forum die de 24e februari (gisteravond nu) naar Reverze zijn geweest in het Sportpaleis Antwerpen? Zo ja, meld je . Leek me leuk hier over te praten. Ik zelf ben gisteren heel hard gegaan onder invloed van XTC. 2 geteste pillen van elk 180mg. Halfje per halfje verdeeld over de avond. Ik kon niet stoppen met dansen en ging echt heel hard, voor mij dus een onvergetelijke avond! Dus zijn er mensen die gisteren ook zo hard gegaan zijn op Reverze?"
"Aah 2-CB die lekkere lachpillekes. Mijn ervaring is altijd wel heel leuk geweest spontane lachkicks, vervormingen van objecten en patronen zien in de tegels. Inkicken is naar mijn mening het minst leuke aangezien je de oren van je lichaam af aan het zweten bent (ik dan). Het effect komt enigzins wel geleidelijk maar begint bij mij vrijwel altijd met sweat attacks dus zorg maar dat je een donkere kleur van shirt aan hebt lol. De dosering hangt af van je lichaamsgewicht en verschilt ook van persoon tot persoon. Mijn eerste keer was 20 mg toen zo’n 70 kilo en dat was voor mij voldoende om de ogen uit m’n kassen te spacen. Bad gaan op 2-CB tja.. ik denk dat je dan maar gewoon moet uitzitten of proberen aan leuke dingen te denken of een lachfilm ofzo opzetten. Maar het beste is nog steeds voorkomen! - Zit je goed in je vel? - Heb je de juiste dosering? - Heb je een goede omgeving? - Ben je met de juiste personen? Bij tripmiddelen kunnen de kleinste factoren een rol spelen bij de uitkomst van je trip. Zorg gewoon voor een goede set en dat je tijdens de trip niets te kort komt. Edit: naar mijn mening is 2-CB te vergelijken met truffels in hoge doseringen, in lage doseringen met een lage dosis XTC. Veel succes!"