Als je koffie en cbd-olie meetelt, ben ik altijd wel van iets onder invloed, dus ook tijdens het werk.
![:tearsofjoy:]()
Nu dus ook weer (lager dan voorgeschreven dosis dexamfetamine, cbd-olie, koffie, na de middag gooien we er nog wat Kratom bij), maar ach, ik zit slechts aan de administratie.
Regelmatig onder invloed v. ADD(zelf)-medicatie dus: microdosering amfetamine, methylfenidaat analoogjes op functionele dosis, dexamfetamine op voorschrift, Kratom, cbd-olie. Altijd microdoseringen.
'n Paar maanden geleden ben ik eens gaan werken in de naweeën van een rits aan psychedelica, dissociatief en amfetamine. Concreet: 4-ho-met, 2c-b, 25i-nBone, 3-meo-pcp en ongeveer 300mg amfetamine.
Moet er wel bij zeggen dat ik vaak alleen werk in een soort loods en dat was dus ook die dag het geval, dat wist ik al op voorhand. Ik doe ook geen fysiek gevaarlijk werk en was al voor ik op het werk arriveerde zeker helder genoeg (dankzij de amfetamine) om zonder risico m'n werkzaamheden te kunnen doen.
Toch was dit de eerste en de laatste keer, dat kan ik jullie wel verzekeren!
En vooral: neem hier geen voorbeeld aan!