Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk vervelende bijverschijnselen had van citalopram, zoals langzaam praten en extreem zweten)"
"kika19624 zei: Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding Klik om te vergroten... heb je het nu over normale pep of over de medicijnen die je krijgt voorgeschreven?"
"_shikantaza zei: Snitchen? Nee joh, je helpt het forum veilig te houden 👍 Klik om te vergroten... heeft niks met veilig houden te maken. Snitchen blijft gewoon kansloos, maar dat hadden ze je eigenlijk van huis uit al moeten bijbrengen. Meestal met de NSB als ultiem voorbeeld, waarom dit ongewenst gedrag is. iemand erop wijzen dat hij de regels overtreed, prima, geen moeite mee. Maar het feit dat iemand de moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens"
"_shikantaza zei: Fraaie combi met je avatar 😇 Klik om te vergroten... zelfs de Duitsers hadden een hekel aan nsb-ers."
"Mevrouw Pløp zei: We vragen ons -als moderators- een beetje af wat we met je aan moeten. Met je Hitler avatar, je NSB-vergelijking en de opmerking 'als je moderators gaat inlichten behoor je al snel tot een bepaald slag mens'. Tot welk slag mens behoor jij, en wat heb je te verbergen dat je zo fel reageert op iemand die een poging tot dealen meldt? Klik om te vergroten... was helemaal vergeten te reageren. Maar los van zijn gruwelijke wandaden, wat heeft Hitler dan eigenlijk verkeerd gedaan?"
""
"Roze Olifant zei: Oké, thanks, wist ik niet, maar dat verandert verder niks aan situatie, de sfeer die deze persoon uitstraalt en ook niet aan de waarschuwing. Klik om te vergroten... de sfeer die ik uitstraal??? Wat moet ik me hierbij voorstellen? En misschien nog wel belangrijker: welke sfeer ziet u het liefst door mij uitgestraald worden?"
"miles zei: Andersom is ook niet echt een optie Klik om te vergroten... 🤣🤣🤣. Maar is het überhaupt noodzakelijk dat 1 van de partijen gaat schieten? Maar waarschijnlijk deed Adolf het gewoon om de hond verder leed te besparen, of om te voorkomen dat het een zwerfhond werd. In die tijd was er nog geen hondenopvang"
"Roze Olifant zei: Moet je naast genocide nog meer doen om een walgelijk mens te zijn? Je mag wel wat gaan inbinden, je komt namelijk niet echt lekker koosjer over met dit soort opmerkingen, je houding ten opzichte van mensen die dealers rapporteren en je Hitlerplaatje. Verander die profielfoto trouwens maar even, dit soort shit willen we hier niet op het forum. En beschouw dat maar als een waarschuwing. Klik om te vergroten... ik begrijp niet helemaal waar nou die afkeer tegen Hitler vandaan komt? Die man is al lang dood. Misschien dat hij vroeger wat dingen heeft gedaan waarvan we nu zouden zeggen: Was dat nu echt nodig? Maar ja, als je er niet bij was, dan kun je er ook niet echt over oordelen. Missschien had je zelf ook wel hetzelfde gereageerd, in die tijd, onder die omstandigheden?"
"Gaat ook prima. Ik ben na 3 jaar ook van de ene op de andere dag gestopt met citalopram een jaar of 10 geleden. (Hoewel mijn omgeving wel beweert dat het niet zo makkelijk was gegaan (voor hun). Maar ja dat is angst, en angst is een slechte raadgever 😇)"