Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik heb een gekke vraah heb al even geen coke gedaan. Maar heb vandaag 3 gram gekocht en heb zieke cravings ernaar zoals bij miauw. Het gevoel is als speed en coke tesamen. Is dit normaal dat ik gekke cravings heb ?"
"Casaan zei: Wat bedoel je met iets anders? Klik om te vergroten... Een andere drug"
"SkittlesAndMe zei: Ik krijg het van speed vaak, waarschijnlijk zelfde oorzaak. Slecht eten, slecht drinken, slecht slikken door verkeerde ademhaling. Je maag is waarschijnlijk een beetje van streek, een deel van wat je snuift komt uiteindelijk in je maag terecht en dat kan irriteren. Daarnaast eet je vaak weinig als je een nachtje aan de nif zit, dus je maag is ook nog eens leeg. Je kan dan last krijgen van lucht (vooral als je bier of cola drinkt). Wat bij mij het best helpt is eten, ook al klinkt dat misschien moeilijk. Yoghurt met muesli, cup a soup, soms met moeite een stokbrood met kruidenboter, knakworstjes. Er is van alles wat wel weg te krijgen is onder invloed als je weer gegeten hebt ga je vanzelf boeren/scheten en dan is het over :P Rennie is overigens ook altijd fijn op zulke momenten. Klik om te vergroten... Idd gewoon wat eten en dat komt in orde, meestal als ik snuif moet ik als ik lig een enorme scheet laten. Doet goed geloof me"
"Saaiedrugslozezak zei: Beste forumleden, Graag wil ik jullie enkele eerlijke vragen stellen over drugs en jullie gebruik daarvan. De titel lijkt mij duidelijk. Ik vraag me al geruime tijd af of ik wel gelukkig kan zijn zonder drugs. Bestaat geluk zonder drugs wel? Graag zou ik zoals vroeger wel weer gaan geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar dat drugs zo groot is tegenwoordig, doet anders vermoeden. Ik kreeg te horen dat meer kleur had en heftiger was. En sindsdien zie ik mijn leven zonder drugs geregelde als grijs en suf. Blijkbaar heb je drugs nodig om iets te bereiken in je leven. Om mee te komen met de rest, populair te zijn en dingen écht te ervaren. Jezelf zijn zonder middelengebruik is niet meer genoeg, iets dat ik zo jammer vind. Alcoholgebruik ben ik ook mee gestopt, omdat die associatie met gedragveranderende middelen mij helemaal gek maakte. Dat maakt mij dus nu echt een saaie drugsloze zak in jullie ogen, vandaar mijn gebruikersnaam. Drugs zegt toch echt dat alles wat ik ooit beleefde en nog ga beleven zonder drugs. Ik wil het liefst helemaal geen drugs gebruiken omdat ik dat niet bij mezelf vind passen. Ik vind de handel erin duister en kwaadaardig, ik blijf graag mezelf. Al vind ik leven in een drugssamenleving als deze in Nederland wel erg lastig. Dus veel zorgen dus. Het is daarom een beetje een egoïstisch topic misschien. Maar als jullie met mij mee zouden denken dan wordt dat gewaardeerd. De volgende vragen kunnen misschien een beetje helpen om het concreet te maken; 1) Zijn jullie het er mee eens dat een leven zonder drugs suf en kleurloos is ten opzichte van een leven met drugs? 2) Zouden jullie een voorstander zijn voor een levensbeëindigings traject voor drugsloze mensen zoals ik? Wij leven zonder drugs toch niet echt? 3) Is eens een drugsgebruiker, altijd een drugsgebruiker? Of heeft mijn vriend altijd drugs in zijn hoofd en in gedachten? 4) Is drugs de belangrijkste stap die men kan zetten in zijn/haar leven? Is die stap belangrijker dan de studie of beroepskeuze... Dan trouwen of bijvoorbeeld kiezen welke vrienden je hebt? 5) voelen jullie je hoger dan mensen die geen drugs gebruiken, omdat jullie een hogere vorm van levensgenot kennen? 6) Is mijn leven een gemiste kans zonder drugs? 7) Weten jullie, gebruikende mensen, wel nog steeds hoe het is om geluk zonder drugs te ervaren? Of vergelijken jullie alles met drugsgeluk? Is het iets dat jullie eigenlijk niet meer kennen, sinds jullie eerste gebruik? Beschouwen jullie drugsgeluk als de ultieme vorm van geluk, dat zo buitenaards en bijzonder is dat het letterlijk álles te boven gaat? Groet, Een anonieme drugsloos persoon. Klik om te vergroten... Vriend ik had dezelfde gedenkswijze als jij. Had een gevoel dat ik niet happy kon zijn zonder drugs maar dat kwam omdat ik de magie van jezelf vinden en zijn niet vond. Men vriendin heeft me erboven op gebracht en nu gebruik ik sporadisch op feestjes bijvoorbeeld. Het ultieme geluk is gewoon men gezinnetje en vrienden. Zolang die er zijn heb ik geen drugs nodig. Geloof me je moet niet zo negatief denken over het leven ."
"Hey ja te laat gezien maar hoe was de rave"
"Bigvloei zei: Hoi beste leden, Aan mijn bericht te lezen is het allang bedtijd voor de "normale" mens. Voor mijzelf ligt dat wat gecompliceerder. Ben een man van 28 Gewicht rond de 75 kilo Ervaring met: cocaïne, speed, heroïne, ketamine,2c familie, LSD, truffels, wiet, alcohol en alle gefluoreerde amfetamines, en niet te vergeten de benzodiazepinen. Nu slik ik sinds een aantal weken dexamfetamine 4x daags 10mg. Dit werkt redelijk, in ieder geval beter dan methylfenidaat. Maar merk dat ik dus zelfs met een 4de gift te kort kom om de hele dag gefocust en scherp te blijven. Standaard stort ik tussen 7 en 8 helemaal in elkaar van vermoeidheid. De psychiater wilt me echter niet nog een gift geven na 4 uur omdat dit negatieve invloed op mijn slaap zou hebben en ze met mijn bipolaire 1 stoornis in extra voorzichtig zijn want stimulantica hebben een vergroot risico om een manie of psychose op te wekken (heb bijde meegemaakt en is geen pretje),. Hier komt het: na me helemaal verdiept te hebben in amfetamines kwam ik erachter dat "straatpep" voor ongeveer 50% dexamfetamine bevat en 50% L-amfetamine. (Los van de versnijdingsmiddepen zoals caffeïne. Mijn interesse in zelfmedicatie begon hier om de rebound vroeg in de avond tegen te gaan voornamelijk voor in het weekend. Na een zoektocht van een maand heb ik 2 dealers gevonden die dil binnen een uur netjes bij je thuis brengen. Heb de gok genomen en bij 1 van de dealers afgesproken 3 gram te kopen. Binnen een uur had ik (droge) speed (kon het ook nat krijgen als ik dat zou willen).maar ik hou van lekker makkelijk dus heb de gedroogde genomen. Ik mag geen prijzen noemen maar dez dealer is ruim 4x duurder als dealer 2. Dit zegt toch niets over de kwaliteit? (Ja ik weet het, testen is het enigste wat zekerheid kan en zal bieden. Nu het verhaal over het gebruik/misbruik van die speed. Als ik eenmaal begin moet ik hoe dan ook doorgaan tot alles op is en het liefst heb ik al een nieuwe lading besteld. Ik heb inmiddels al 2 volledige nachten niet geslapen en bijna 72 uur non stop Call of Duty gespeeld. Dit wordt de derde nacht zonder slaap ben ik bang. Ik heb gister al 4 lorazepam 2,5mg ingenomen en heb hetzelfde vandaag weer gedaan omdat ik weet dat mijn lichaam rust nodig heeft.komt ook nog bij kijken dat deze dealer 4mmc ,(Nee geen 3mmc) zou hebben en kreeg een sample mee. Qwa kenmerken, duur en verkrijgbaarheid voor een schappelijke prijs maar dat is bijzaak. Echter zelfs de lorazepam helpt me niet meer in slaap te brengen. Het enigste waar ik nu aan denk is om nog meer speed te nemen. Ik heb al contact met dealer 2, maar minimale afname zou 25gram zijn. Wel wilde hij omdat het mijn eerste bestelling was bij hem tegemoet komen en stelde voor 10 tram te leveren. (Het bizarre is dat de prijs voor 10gram bij dealer 2 gelijk staat aan 3 gram bij dealer 1. Dit zegt toch niets over de kwaliteit van 1 van de dealers? Alleen het testcentrum zal het antwoord zeker weten (iknow). Als ik vandaag of morgen die 10 gram bestel dan breng ik zeker een kleine hoeveelheid even langs het testcentrum. Wat zouden jullie aanraden als microdosis racenast Nu zit ik dus in dubio om morgen die afspraak met dealer 2 door te laten gaan en 10 gram te bestellen en een klein gedeelte hier naar een testlocatie te brengen. Het zou dan de bedoeling moeten zijn om de overgebleven speed van die 10 gram (mits de testuitslag positief is en ik ieder geval meer dan 50/60% amfetamine bevat. Ik wil namelijk "zo verstandig mogelijk" mijn dexamfetamine op recept uitbreiden op de dagen dat ik langer die scherpte en concentratie kan vasthouden. Nu zak ik in als een zoutzak rond 7 uur savonds. Van mij mag de werking tot 9/10 uur duren en in het weekend zelfs tussen 2 & 4 snachts. Nu voe ik me zo nutteloos na het uitwerken van de laatste dosis maar ik wil ook niet dat de psychiater me weer van de medicatie afhaald omdat ik in de periode dat het medicijn wel werkt ik echt extreem grote positieve veranderingen zie in gedrag en handelen. Nu is zelfmedicatie ook niet de oplossing, daar ben ik me bewust van maar weet niet zo goed waar ik het anders moet zoeken. Wat voor dosering moet ik sanmouden als leidraad om dit puur functioneel te gebruiken als aanvulling met het idee dat ik deze dosis 1 maal per dag doordeweeks rond ,5 zou innemen en in het weekend 2 giften, om 5 uur en 8 uur savonds, zodat ik uit ervaring (met kleine doseringen) tussen 10 en 11 wel kan slapen samen met mijn slaapmedicatie (ook lorazepam 2x2,5mg. En in het weekend zou dat slapen dan moeten lukken tussen 2 en 3 snachts. Daar heb ik alle vrede meem. Maar ik ben zoald je waarschijnlijk uit mijn bericht haalt nogal verslavingsgevoelig. Dat microdosen van bijvoorbeeld 20-40mg per gift (dexamfetamine is iets sterker dan racemaat amfetamine en liggen de doseringen dus ook iets anders. (Dus doordeweeks 1 maal 20 tot max 40 mg innemen tussen half 5 en 5. En in het weekend dus nog een extra dosis zelfde hoeveelheid (liefst zo laag mogelijk tussen half 8 en 8 uur savonds. Dan is het meeste wel uitgewerkt om 12 uur en kan dan ook in het weekend op tijd thuis zijn. Maar eenmaal 10/25 gram speed in huisben weet ik nu al dat dat gaat knagen. Die 3 gram die ik besteld heb heb een k ook in 3v dagen 3 nachten zonder stop, slaap of eten opgemaakt en mijn geest en lichaam zeggen ga door met dit. Die klote demonen in mijn hoofd. Ik heb ditzelfde probleem met mijn lorazepam. Ondanks dat ik er 5x 2,5 krijg ben ik vaak geneigd er meer te nemen dan is voorgeschreven door een arts en hebben met de psychiater overlegd met de apotheek zodat ik om de week op maandag mijn medicatie (Al) Maar door mijn verslavingsverleden en ik mezelf ken ben ik doodsbang voor de meeste medicatie geworden.. waarschijnlijk zal jullie advies zijn, ga niet zelf met "straat amfetamine" je rebounds opvangen" en ik begrijp dat ook heel goed maar zie niet echt een andere uitweg dan het laatste stukje van de puzzel xelf te leggen. Vooral voor mijn angst dat de psychiater zich bedenkt en de stekker vwb mijn ADHD medicatie eruit trekt. Alle andere 1ste 3de en 4de keus medicatie heb ik al geprobeerd maar nooit het gewenste effect gehad te t ik met dexamfetamine in aanraking kwam. Die rust in mijn hoofd wil ik niet kwijt maar elke dag en nd middag begin avond verrot op de bank zitten 7 dagen per week depressief zo na het middaguur. Het liefst lig ik ook gewoon 7 of 8 uur savonds in bed door hoe ik me voe in de rebound./uitwerken medicatie. Ieder advies is welkom. Mijn eerste gedachtengang is om dit bespreekbaar te maken met mijn psychiater maar zoals hierboven vermeld ben ik dus bang dat hij de dexamfetamine stop zet terwijl ik dankzij de dexamfetamine wel 80% van mijn leven weer in eigen hand heb. Ik hoor graag jullie adviezen. Ik ga proberen even 3 a 4 uurtjes te slapen als dat lukt want ookal is mijn laatste speed in inmiddels 10 uur geleden heb ik wel in mijn eentje 3 gram speed weggewerkt non stop om non stop te kunnen gamen en het verlies van 1 vriend door RC troep en een andere vriend aan zelfmoord. Ik hoop op bruikbare tips mensen, jullie zijn de eerste waarin ik mijn verhaal zo blood durf te geven. Klik om te vergroten... Ten eerste gecondoleerd met je verlies van je maten. Vind ik echt erg . Maar ik ben ook bipolair en zit aan de coke met dezelfde problemen. Heb deze avond ook 3 gram in men lijf gedraaid ..."
"Zweevteev zei: Er zijn (te) veel drugs die momenteel op mijn to do list staan en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de drugs waar ik in geïnteresseerd ben. Ik heb de drugs verdeeld in 3 groepen, van meest naar minst bekend, populair en vindbaar. Groep 1 mescaline 2C-B-FLY fencyclidine Groep 2 ALD-52 DiPT xylazine xenon methaqualone Amanita muscaria 2-methyl-AP-237 1Bz-LSD ECPLA βk-2C-B BOH-2C-B MPT MiPT 4C-x 4-AcO-x Groep 3 Nboc-DMT benztropine biperideen trihexylfenidyl methiopropamine desoxypipradrol etodesnitazine Ik denk dat dat de meeste dingen gewoon slappe aftreksels van veel bekendere drugs zullen zijn, maar er zitten volgens mij zeker wel een paar tussen die vrij unieke effecten teweeg lijken te brengen. Klik om te vergroten... 2cb fly ? Is dat gewone 2cb ?"
"Ikwordtnietoud zei: Oke ik ga ff straight to the point, extreem veel pijn nu. IK HEB ADVIES NODIG, NU!!! Ik probeer mezelf echt rustig te houden. 1 2 3 adem in hou vast en adem uit pffff. Het lijkt net alsof ik een schrijver ben... Maar goed, ik was dus 3 maanden geleden op zoek naar speed. Dat ging lastig want ik kon geen dealer vinden, en dus heb ik bij een vendor 2FA gehaald. Soort van (nu nog) legale speed maar echt mild en flauwtjes. Maar goed had toen geen tolerantie maar die bouwde ik snel genoeg op. Uiteindelijk zat ik op 200mg per dag 2FA. MAAR zeggen nu een paar van jullie, dit is een drugs topic en niet een van rc's. Dat klopt en hier komt het: Ik heb 2 dealers gevonden via via, beiden verkopen 'speed'. De reden van aanhalingstekens zal ik nu uitleggen. Bij de eerste dealer ging alles echt goed, goede kwaliteit en klein sleutelpuntje(natuurlijk weeg ik het op een weegschaal maar meer voor het idee) was genoeg om een flinke glimlach op mn gezicht te zetten met het vertrouwde gevoel van de laatste keer echte speed wat 4 jaar geleden was. De speed van deze 1e dealer is getest(62,9% zuiver) wat ongeveer 10% vandaan de max ligt. Dus ben toen naar de 2e dealer gegaan en ik vond het heel sketchy. Op het moment zelf was de dealer natuurlijk aardig, hij kwam oprecht over en leek goede bedoelingen te hebben. Ik had dus besloten om deze niet te laten testen, wat DOM was omdat ik die dealer niet eerder kende alleen via mn vrienden. Vandaag besloten de speed te bommen aangezien ik toch vrij ben. 60 mg afgewogen op een weegschaal(ik wist de zuiverheid niet maar 60 mg speed is niet teveel voor mij). 1 uur later: Geen gevoel, misschien denk ik dat ik wel wat voel 2 uur later: beetje zweverig, maar geen agressief speed gevoel 3 uur later: nog steeds zowat niks en ik besluit om 20 mg nassaal bij te nemen 3 uur en een kwartier later: Als je dacht ja nu is ie hier, nee. Erg mis, voelde niks en kreeg het idee dat ik opgelicht ben. 4 uur later: OPEEEEEENS voel ik me duizelig en heb ik de hele tijd het gevoel dat ik flauwval. Hou wel in het achterhoofd dat dit op lege maag ingenomen is, het was namelijk mn ontbijt en ja dat is heel slecht en dat weet ik. Druk op de borst, echt de hele tijd het gevoel dat ik flauwval. Als je flauwvalt dan is een van de eerste tekenen dat je niet zo goed meer na kunt denken dus ik de hele tijd alle weetjes die ik nog weet proberen op te noemen zodat het minder waarschijnlijk is dat ik flauwval. Ik probeer mezelf echt te kalmeren maar lijkt niet te werken, de HR is onbetrouwbaar mocht het wel speed zijn(nogmaals dit is niet getest) omdat die de HR(hartslag) verhoogt. Ik ga het swso nog testen en als er spelfouten in zitten komt dat door de pijn, ben net langs de dokter geweest en die zei: 2 paracetamol en kijken of het zo weer over is. Herkent één van jullie dit gevoel? En is het dan inderdaad met teveel speed of lijken deze symptomen verrassend veel op een andere drug waar ik me nog niet in verdiept heb? DISCLAIMER: Speculeren is op dit forum NIET toegestaan. Ik vraag dit enkel omdat ik nu erge last heb en naar een oplossing zoek. Het af laten nemen van zo'n test duurt meestal 2-4 dagen bij mijn testlocatie en ik wilde vragen of iemand tips heeft en soortgelijke ervaringen. Hou dus in je achterhoofd dat dit ook gewoon iets anders kan zijn dan speed!!! EDIT: als je net speed hebt gebruikt en je vertrouwt het echt niet ga dan even langs de HA, echt doen en niet rondlopen alsof je flauwvalt. Want ook op jonge leeftijd kun je een hartstilstand krijgen met drugs. Klik om te vergroten... Heb dit ook gehad met coke ... bleek coke gemengd met keta te zijn is echt gevaarlijk"
"3Cmciswelleuk zei: Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65 ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen) Klik om te vergroten... Niet schrikke, maar dat zijn bijwerkingen. Je kan ervan paranoia worden als je snel achtereen snuift. Heb het zelf ook vaak."
"FredKroket zei: Wat is hier angstzaaiend aan? Dit is de realiteit in sommige gebieden in Nederland.. Klik om te vergroten... Belgie ook me de mephedrone(3mmc -4mmc)"