#1
Volgens mij schrijven ze ook wel de echt strakke pepjunks Xanax of andere benzo voor om te chillen als ze een paniekaanval ofzo krijgen of te strak staan etc. Altijd handig om in huis te hebben maar heb nog maar 1mg moet eens nieuwe Xanaxjes zoeken :P
Dat appeltjesspeed verhaal is bullshit. Ik had een keertje wat rozige speed gekocht waarvan een dealer zei dat het op 73% getest was. Zag er nogal beunerig uit wel om 73 te zijn en hij zei dat het appeltjespep genoemd werd ofzo haha.
En toen dacht ik OH SORRY IK WIST NIET DAT APPELS ROZE WAREN EN NAAR OPLOSMIDDELEN ROKEN.![:confused:]()
Maar roze betekent gewoon dat ze teveel zwavelzuur gebruikt hebben bij de fabricage en dat de pH onder 7 ligt (te zuur) wat de pep doet verkleuren. Net zoals je gele pep hebt enzo. Dat heeft niet zoveel te maken met de kwaliteit of "soort" te maken (hoewel ik nooit gele neem) maar gewoon met de afwerking. Het horen echt redelijk vaste witte vlokken te zijn, en als ze geprutst hebben dan krijg je zoiets. Is weeral een waardeloos verhaal want als je appels naar P2P ruiken dan kan ik je aanraden om een boomgaard of iets dergelijks te bezoeken.
Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! :P Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.
Dat appeltjesspeed verhaal is bullshit. Ik had een keertje wat rozige speed gekocht waarvan een dealer zei dat het op 73% getest was. Zag er nogal beunerig uit wel om 73 te zijn en hij zei dat het appeltjespep genoemd werd ofzo haha.
En toen dacht ik OH SORRY IK WIST NIET DAT APPELS ROZE WAREN EN NAAR OPLOSMIDDELEN ROKEN.
Maar roze betekent gewoon dat ze teveel zwavelzuur gebruikt hebben bij de fabricage en dat de pH onder 7 ligt (te zuur) wat de pep doet verkleuren. Net zoals je gele pep hebt enzo. Dat heeft niet zoveel te maken met de kwaliteit of "soort" te maken (hoewel ik nooit gele neem) maar gewoon met de afwerking. Het horen echt redelijk vaste witte vlokken te zijn, en als ze geprutst hebben dan krijg je zoiets. Is weeral een waardeloos verhaal want als je appels naar P2P ruiken dan kan ik je aanraden om een boomgaard of iets dergelijks te bezoeken.
Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! :P Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.
