Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
554 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij schrijven ze ook wel de echt strakke pepjunks Xanax of andere benzo voor om te chillen als ze een paniekaanval ofzo krijgen of te strak staan etc. Altijd handig om in huis te hebben maar heb nog maar 1mg moet eens nieuwe Xanaxjes zoeken :P

Dat appeltjesspeed verhaal is bullshit. Ik had een keertje wat rozige speed gekocht waarvan een dealer zei dat het op 73% getest was. Zag er nogal beunerig uit wel om 73 te zijn en hij zei dat het appeltjespep genoemd werd ofzo haha.

En toen dacht ik OH SORRY IK WIST NIET DAT APPELS ROZE WAREN EN NAAR OPLOSMIDDELEN ROKEN. :confused:

Maar roze betekent gewoon dat ze teveel zwavelzuur gebruikt hebben bij de fabricage en dat de pH onder 7 ligt (te zuur) wat de pep doet verkleuren. Net zoals je gele pep hebt enzo. Dat heeft niet zoveel te maken met de kwaliteit of "soort" te maken (hoewel ik nooit gele neem) maar gewoon met de afwerking. Het horen echt redelijk vaste witte vlokken te zijn, en als ze geprutst hebben dan krijg je zoiets. Is weeral een waardeloos verhaal want als je appels naar P2P ruiken dan kan ik je aanraden om een boomgaard of iets dergelijks te bezoeken.

Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! :P Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja het is geen coke he :P Wat meer to the point allemaal haha. Ik vind natte pep niet naar appels ruiken, weet niet waar jullie appels halen, maar mijne ruiken toch echt een stuk beter en helemaal niet naar aceton/P2P/methanol. Nouja methanol misschien als de fik erin zit.

W.F.L. zei:
Heeft er iemand weleens een citroen uitgeknepen over witte pep? Klein beetje, druppeltje op hoopje ofzo. Gebeurde er wat? :P Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk! Heb zelf geen speed noch citroenen nu maar goed.
Klik om te vergroten...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke:P pep is niet echt mijn drug,de dagen ernaa zijn echt niet normaal,en je hart klopt zoo snel

heb je daar geen last van? zoja.. hoe ga je daar mee om ?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja. Daar hebben ze Xanax voor uitgevonden, voor het hart dat te snel klopt.

Maar het is pep, dat is vrij normaal. En als ik echt last krijg van hartkloppingen neem ik wel Xanax ofzo. Maar dat doe ik enkel achteraf om uit te rusten, tijdens nooit echt last van. Zolang de pep nog goed werkt is alles wel chill geen hartkloppingen niks gewoon op de speed klopt je hart sneller zoals altijd als je pep genomen hebt door al dat denk en praatwerk ineens :P

Of misschien omdat het adrenaline vrijmaakt. Maar nee, geen last van. :P Met coke weleens met alcohol ja maar zoals ik al zei daar heb je xanax voor als je er echt last van hebt.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke! waar ken ik dat krijgen? want ik heb echt de volgende dag last van kloppingen die wel tot 175 slagen per minuut kunnen oplopen.en ook erg hard. zeg maar gerust.. Hardkloppingen:P
en dat duurd ook best lang,soms uren

dus als dat middle werkt dan ben ik heel geintereseert :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ga naar de psych en zeg dat je coke/pep junk bent en dat je last hebt van hartkloppingen als je het neemt soms en dat je xanax wilt of dat je anders schiet met je 9mm ofzo. Het is enkel op voorschrift verkrijgbaar en de tabletten Alprazolam beginnen vanaf 0.25mg. Je hebt ze ook van 2mg, dat zijn de leukste :grin: van Pfizer!

Benzo les



www.xanaxaddictions.com :tearsofjoy:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Ja ga naar de psych en zeg dat je coke/pep junk bent en dat je last hebt van hartkloppingen als je het neemt soms en dat je xanax wilt of dat je anders schiet met je 9mm ofzo. Het is enkel op voorschrift verkrijgbaar en de tabletten Alprazolam beginnen vanaf 0.25mg. Je hebt ze ook van 2mg, dat zijn de leukste :grin: van Pfizer!
Klik om te vergroten...


duurt dus ff een week of 2/3 voordat het eindelijk een ritme aanhoud in de bloedspiegel.

hebbie nix an joopie
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Xanax is a schedule class IV (4) controlled substance of the benzodiazepine family that is prescribed to treat panic attacks, nervousness, tension and depression. The drug Xanax has been in circulation for many years as a tranquilizer, and is very effective for what it is prescribed to treat, doctors have learned to be very cautious when prescribing this drug (alprazolam).
Klik om te vergroten...

Zo leg ik het ook altijd ja, je kan veel over Xanax zeggen, maar het doet wel heel efficiënt zijn werk. Anders dan Lorazepam dat wordt bijna komisch slaperig worden in vergelijking met de effectiviteit van Xanaxjes. BOEM rust. :flushed:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maar je moet Alprazolam minstens een maand blijven slikken voordat er een effect komt optreden, xanax niet? ben van de kaart dus m'n taalgebruik zal wel voor geen meter kloppe
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maakt niet uit, spelfouten zijn het minste van je zorgen als de coke op is waarschijnlijk ben je ondertussen al depri etc.

En nee Xanax werkt vrij snel, na een maand zal het minder werken net vanwege de tolerantie. Xanax werkt wel altijd anders is het gewoon nep of de dosis verkeerd. Het is niet echt iets waarvan mensen bij 1 of 2mg zeggen "ik weet niet zeker of ik het wel voelde". :grin:

Pff, klinkt net als Xanax reclame haha. Zou Freak geen banner van Pfizer, Roche of PCH kunnen regelen omdat iedereen hier altijd de benzo ophemelt ? Of zouden ze de associatie met drugs kunnen missen? :grin:

Maar goed, ik maak geen reclame voor benzo's.. Je kan beter wiet kopen ofzo. Daar wil ik wel reclame voor maken door te gaan flyeren. :openmouth:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#11
afgelopen zaterdag 2,5 blauwe boompjes en wat wiet,
spacete heerlijk, en dat had ik niet verwacht aangezien ik 2 week terug ook al helemaal waus was.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrijdag t/m zondag: Wiet, alcohol en mephedrone.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet&hash, GHB, phenobarbital, caffeine
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een hoop propranolol...Een leven zonder dat spul zie ik even niet zitten :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet en 0.3g ceuk
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen donder, beetje wiet en wat drank dat was het denk ik tenminste hehe :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2C-B, GHB, één lijntje speed, ketamine, wiet en lachgas.

Mijn weekend begon deze keer vroeg, er zal vast niet meer bijkomen. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Wiet en 0.3g ceuk
Klik om te vergroten...

En Xanax.

Nouja, als het al 0.3g was. Weet ik het, zal wel minder zijn :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amfetamine, GHB, Alprazolam, Tranxène, cocaïne, diazepam en wiet.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een lekkere blok zwarte, zachte, zelfgemaakte hasj :) Vanavond het laatste jointje ervan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...255256257258259...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."