Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
558 weergaven
18-5-2026
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdag: lachgas en truffels (7,5 g. Atlantis), en later ook tegelijk. (beide nog nooit eerder gebruikt)
Zaterdag: MDMA, 1 Q'tje.
Was een leuk weekend :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
5HTa zei:
Dit weekend een beetje bont gemaakt, vrijdag-zaterdag: lsd, mdma, ketamine, alcohol, beetje wiet en een beetje pep, zaterdag-zondag: lsd en ketamine.
Klik om te vergroten...

lol voelde je de 2e keer lsd nog? Of gewoon de dosis drastisch omhoog gegooid :tongueout:?
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
5HTa zei:
Dit weekend een beetje bont gemaakt, vrijdag-zaterdag: lsd, mdma, ketamine, alcohol, beetje wiet en een beetje pep, zaterdag-zondag: lsd en ketamine.
Klik om te vergroten...

lol voelde je de 2e keer lsd nog? Of gewoon de dosis drastisch omhoog gegooid :tongueout:?
Klik om te vergroten...

Ik heb 2x zoveel gepakt, en het viel goed :grin:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
donderdag avond: drank!! wiet. pep.
vrijdag: idem
zaterdag: idem
zondag: idem

was vandaag om vijf uur thuis........ gister even een powerslaapje gehad en toen voelde ik mij weer als herboren!
Nu moe..
Moe maar voldaan..
Zeer leuke avonden/dagen/nachten/ochtenden beleefd...
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bier, maar niet eens zoveel.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enkel beetje wiet en paar glaasjes drank, netjes toch? haha
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar jointjes
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet, alcohol, tramadol, keta, flunitrazepam.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
1 biertje en 1 whisky-cola :) braaf eigenlijk.......... :wink:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bier en veel eigen teelt. Wil ff kalm aan doen met de "betere drugs".
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB, Whisky, goeie sex en amvitamientjes
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
2C-B en wiet. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen wat alcohol
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Halve pil 2C-B (dus 7,5mg genomen)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
XTC en 2C-B
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol, wiet, hasj, dxm, nicotine en caffeine. Aardig rustig weekend, al was ik zaterdagnacht wel hartstikke ver van de kaart. Dat mog ook wel, eerst avondje zuipen en flink blowen, ook nog half stronken zitten stampen op 90's happy hardcore, 4 uur snachts naar huis en daar nog besluiten om 450 mg DXM in te nemen. Ik ging naar bed en ik dacht serotoninesyndroom te krijgen (wtf, was natuurlijk niet zo), want mijn lichaam voelde heel warm aan en ik voelde alles tintelen tot in mijn tanden toe. Mwa, gewoon rond half 6 's ochtends in bad gaan liggen, eerst met koud water en toen met warm water en half 7 weer naar bed gegaan. Ik had ook niet alle 450 opgenomen, want mijn maag kon het niet meer aan, zoveel bier, zoveel eten en drinken en dat nog er bovenop. :kots:

Ik heb me wel vermaakt en dat is belangrijk :grin:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van vrijdag op zaterdag: véél te véél champagne en cava op een receptie (lang geleden dat ik nog eens zo zat was).
Van zaterdag op zondag: decadent geweest op een feestje (Goa4Life): in't begin van de avond een dikke lijn speed gekregen van een gast in een vrijgevige bui, later een ballon lachgas gekocht, en nog later een tripje gekocht en gedropt.
't was te merken dat het 5 maanden geleden was dat ik nog LSD had genomen; toen ik weg ging zat ik nog zwaar te trippen, alsook op de bus, op de (redelijk volle) trein en thuis.
De combinatie zat naar huis wandelen terwijl het flink sneeuwt, de dag erna een nachtje slaap overslaan en bezweet van het dansen en zwaar trippend door de vrieskou wandelen heeft er wel voor gezorgd dat ik nu vrij grieperig ben (en nee, 't is geen kater, ik ken het verschil).
Ach ja, straks naar de dokter en daarna wat legale, voorgeschreven medicatie nemen.
Ik mag dan wel koorts hebben, een zware kop, een pijnlijke keel, een neus die vast zit en het om beurten te warm en te koud hebben (met het nodige zweten erbij), het was het waard, beestig weekend gehad :rock: .
't Was evenwel het laatste druggebruik van 2010 (op misschien wat alcohol na).
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Olijfboompje zei:
4 glazen Strohrum.
Iets wat erg lekker is overigens.
Klik om te vergroten...

En erg sterk :beer:

OT: wiet en rilatin
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Olijfboompje zei:
4 glazen Strohrum.
Iets wat erg lekker is overigens.
Klik om te vergroten...

En erg sterk :beer:

OT: wiet en rilatin
Klik om te vergroten...
Haha, ja, opzekers :P

Maarja, 2 ijsklontjes, een lekkere laag en koffie (gemixt) is wel goddelijk :P
Dat warme gevoel in je buik :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
GHB, Whisky, goeie sex en amvitamientjes
Klik om te vergroten...

:sunglasses: very nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...254255256257258...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."