#1
Begonnen met 8 jointjes verdeeld met 3 mensen. Daarna veeeeeeel frietjes gegeten. De dag erna wakker geworden, 2 zolpidems genomen en toen kwamen er juist vrienden die namen me mee om waterpijp te doen en rum te drinken. Ik heb daar geslapen. Het middageten (lasagne) was me niet bevallen en ben maar gaan
kotsen
ergens in het bos. Dan teruggekeerd en weer geslapen op dat gras :P. Ze wisten niet wat ik voor had m'n vrienden (zij wisten niet dat'k zolpidem binnen had).
Het weekend was langs de éne kant geweldig, maar toch... spijtig dat die lasagne 1 van de 3 geweldige dagen verkloot heeft!
kotsen
ergens in het bos. Dan teruggekeerd en weer geslapen op dat gras :P. Ze wisten niet wat ik voor had m'n vrienden (zij wisten niet dat'k zolpidem binnen had).Het weekend was langs de éne kant geweldig, maar toch... spijtig dat die lasagne 1 van de 3 geweldige dagen verkloot heeft!