#1
DrippTone zei:Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Hoe was de bromo dragonfly ?
DrippTone zei:Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Haha. Snuss! Tabak dat je tandvlees wegvreet?Flameon zei:Ik heb twee weken lang weekend gehad .... heel veel liters drank en een grieks relaxmiddel (snoes oid)
Exceptional Insight zei:Haha. Snuss! Tabak dat je tandvlees wegvreet?Flameon zei:Ik heb twee weken lang weekend gehad .... heel veel liters drank en een grieks relaxmiddel (snoes oid)
![]()
cropp zei:De Ark, bij die oude kerk of Marconilaan, bij die rotonde?
Ik zei al dat dat een crackpand zou zijn, leeft Dennis nog of is ie al gestorven?pascal828 zei:Die oude kerk, naast dat kerkhof/begraafplaats.cropp zei:De Ark, bij die oude kerk of Marconilaan, bij die rotonde?W.F.L. zei:After gevonden.. Maar het was apart op z'n zachtst gezegdSjonge wat een pand hahaha..
Sublimo zei:DrippTone zei:Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Hoe was de bromo dragonfly ?![]()
DrippTone zei:Sublimo zei:DrippTone zei:Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Hoe was de bromo dragonfly ?![]()
Leuker dan de vorige keer, maar nasaal iets te heftig. En door de mix niet echt goed te onderscheiden.
cropp zei:Ik zei al dat dat een crackpand zou zijn, leeft Dennis nog of is ie al gestorven?![]()
funky_skunk_junky zei:Dragon's Dynamite uiteraard![]()
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan.![]()
De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is.![]()
funky_skunk_junky zei:Gaat vast goed komen.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in.![]()

funky_skunk_junky zei:Of van een paranoïde vriend in mijn geval:P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten![]()
Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken.Sublimo zei:Drientje zei:Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in.![]()
Haha.![]()
Maar mijn zin klopt wel hoor.Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P

Drientje zei:Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken.Sublimo zei:Drientje zei:Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in.![]()
Haha.![]()
Maar mijn zin klopt wel hoor.Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."