Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
588 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Klik om te vergroten...

Hoe was de bromo dragonfly ? :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb twee weken lang weekend gehad .... heel veel liters drank en een grieks relaxmiddel (snoes oid)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Keejta
Twee biertjes
Teveel jointjes , ROYAL NEPAL & random lekker gegrowed wietje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Ik heb twee weken lang weekend gehad .... heel veel liters drank en een grieks relaxmiddel (snoes oid)
Klik om te vergroten...
Haha. Snuss! Tabak dat je tandvlees wegvreet?

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Ik heb twee weken lang weekend gehad .... heel veel liters drank en een grieks relaxmiddel (snoes oid)
Klik om te vergroten...
Haha. Snuss! Tabak dat je tandvlees wegvreet?

Klik om te vergroten...


Yep :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Belachelijk veel bier en een paar jointjes.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
De Ark, bij die oude kerk of Marconilaan, bij die rotonde?
Klik om te vergroten...

De Ark ja. :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ghb, keta, speed en mdma (en alcohol en wiet natuurlijk)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
pascal828 zei:
cropp zei:
W.F.L. zei:
After gevonden.. Maar het was apart op z'n zachtst gezegd :tearsofjoy: Sjonge wat een pand hahaha..
Klik om te vergroten...
De Ark, bij die oude kerk of Marconilaan, bij die rotonde?
Klik om te vergroten...
Die oude kerk, naast dat kerkhof/begraafplaats.
Klik om te vergroten...
Ik zei al dat dat een crackpand zou zijn, leeft Dennis nog of is ie al gestorven? :tearsofjoy:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
DrippTone zei:
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Klik om te vergroten...

Hoe was de bromo dragonfly ? :)
Klik om te vergroten...

Leuker dan de vorige keer, maar nasaal iets te heftig. En door de mix niet echt goed te onderscheiden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Sublimo zei:
DrippTone zei:
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Klik om te vergroten...

Hoe was de bromo dragonfly ? :)
Klik om te vergroten...

Leuker dan de vorige keer, maar nasaal iets te heftig. En door de mix niet echt goed te onderscheiden.
Klik om te vergroten...

Lijkt het op LSD of enig ander tripmiddel ? En duurt het echt zo lang als ze zeggen ?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer heb ik 1,4 a 1,6 mg gepakt(oraal), daar ben ik ruim 30 uur zoet mee geweest. Deze keer heb ik hoogstens 100 a 200 mics binnen gehad(nasaal), toen ben ik na 16 uur gewoon gaan slapen. Maar had nog wel visuals toen ik wakker werd, heel licht.

Het is niet echt ergens mee te vergelijken vind ik. Een psychedelica opzich imho.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Ik zei al dat dat een crackpand zou zijn, leeft Dennis nog of is ie al gestorven? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Geen idee.. :tearsofjoy: Ik heb overigens geen crack gezien, heb ik ook niet zo veel problemen mee maar vercrackt was het wel ja :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
Klik om te vergroten...

Die zijn leuk ! :grin: Ik heb die ook al eens gehad toen ik aan het trippen was op LSD, leuke visuals van gehad. :)

Ik hoop dat ze je deze keer wel goed bevallen. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
funky_skunk_junky zei:
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

Gewoon rustig blijven, een bad trip hangt helemaal af van jezelf in de meeste situaties. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
funky_skunk_junky zei:
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:
Klik om te vergroten...

Veel plezier met je trip !

Welterusten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Drientje zei:
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maar mijn zin klopt wel hoor. :wink: Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
Klik om te vergroten...
Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken. :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maar mijn zin klopt wel hoor. :wink: Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
Klik om te vergroten...
Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

In feite klinkt het ook best wel grappig hoor. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...242243244245246...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."