Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
573 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelen :) Alles naar de klote.. haha

:)
Klik om te vergroten...

Nee, eigenlijk helemaal niet. Het valt nog reuze mee, zeker als je kijkt naar alles wat we genomen hebben.
Klik om te vergroten...

Oke dan, beter :)

Het verbaasde mij dat ik 12 uur na het uitwerken van mijn laatste dex snuif & bom heb geslapen als een baby :hearteyes: Terwijl ik vervolgens wel 2 dagen lang aardig brak was.

Vaag, want normaal slaap ik juist niet en ben ik daardoor eerder vermoeid dan echt brak.

Maar voorlopig in de weekenden geen dex/pep meer. Kijk tijdens een meeting ofzo is het een ander verhaal.

:wink:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Same here, heb van't weekend me neusje nog eens volgepropt (en zelfs geslapen zaterdag op zondag, 9u!!! ).
Maar toch tot gevolg dat ik maandag en dinsdag thuis kom van het werk en gewoon crash op de zetel. Rond 1u 's nachts maakt mijn vriend me dan wakker om in bed te gaan liggen ... en daar slaap ik weer tot 's morgens mijn wekker afgaat om 6u15, die ik dan keer op keer afduw (SNOOOOOZE Baby I love YOU) tot het bijna 8u is en ik uit bed vlieg, douche in en race naar het werk.
Nee, is geen doen zo ... toch maar weer wat links laten liggen, die snelle die me omvormt tot slome...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Irie zei:
Nee, is geen doen zo ... toch maar weer wat links laten liggen, die snelle die me omvormt tot slome...
Klik om te vergroten...

Wijze woorden, ik sluit me er zeker bij aan.

:sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, ik ook. Voor rijbewijs leren kan het echter gewoon wel. :sunglasses:

:grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Inderdaad, ik ook. Voor rijbewijs leren kan het echter gewoon wel. :sunglasses:

:grin:
Klik om te vergroten...

whahah.. :sunglasses: als je de voorrang regels maar weet.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD, 2-cb, GHB en wiet.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het weekend begonnen met:
LSD, GHB, lachgas en wiet.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Het weekend begonnen met:
LSD, GHB, lachgas en wiet.
Klik om te vergroten...

Chill

Zelf begonnen met wiet, alcohol en pep.
Morgen mdma, maybe lsd, candyflipje :hearteyes:
zondag: wie weet :grin:

zaterdag is LSD geworden en een vingertopje mdma + the usual assload of THC/alcohol

Wat was dat festival heerlijk, hélémaaallll men dak uitgegaan, ben echt op nu maar ik voel me weer zo vrij en goed :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.

:wave: :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
50 mics LSD
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik durf het gewoon niet te vertellen..... :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dr Gonzo zei:
Ik durf het gewoon niet te vertellen..... :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

Qua hoeveelheden klinkt het wel heftig maar qua substanties die bij elkaar mergen kon het prima in 1 nacht.

As your atturney....
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Qua hoeveelheden klinkt het wel heftig maar qua substanties die bij elkaar mergen kon het prima in 1 nacht.

As your atturney....
Klik om te vergroten...


ik had alleen ff last van mijn maag in het park, maar ja wat wil je met een buik vol karton,hahaha
maar het voelt ook wel ok,ik ben lekker sereen, de hele wereld is lief :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
50 mics LSD
Klik om te vergroten...
De ballon lachgas vergeten.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Begonnen donderdag met: 2C-T-7 en wiet. Vrijdag de fucking 13e :hearteyes: verder gegaan met XTC (Dollar) en toen 2C-P er in gegooid. Wajooh wat is dat heftig spul en wat trip je hem daar lang op.

LSD lijkt snoepgoed in verhouding tot 2C-P :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Zometeen verder met een G'tje :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Enkel wiet.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
XTC :hearteyes: :hearteyes: en LSD :hearteyes: :hearteyes: = Candyflip... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Daarna een G'tje waar ik echt bijna van moest :kots: de smaak went niet.. :(

En als afsluiter een dikke boomstam, wajohh wat was ik stoned, zo stoned als een garnaal met diazepam in zijn reet.

:smilingimp: :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Drientje zei:
50 mics LSD
Klik om te vergroten...
De ballon lachgas vergeten.
Klik om te vergroten...
Een tripgenoot gister moest ook ervan kwijlen, andere gast dacht wtf? Maar gelukkig ken ik het probleem. :sunglasses:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
:hearteyes:

Das pas een overheerlijk weekend geweest, nice one sublimo!

Hoe was de IM?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is geen pijn, dat is afkicken

vrijdag, vodka, en goed eten ondertussen
op jullie gezondheid :wink:

volgende dag niks van last gehad natuurlijk, enkel nog de verwerking van alcohol gevoeld
waardoor ik niet bereid was om zware inspanningen te doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...245246247248249...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."