#1
Sublimo zei:Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelenAlles naar de klote.. haha
![]()
Nee, eigenlijk helemaal niet. Het valt nog reuze mee, zeker als je kijkt naar alles wat we genomen hebben.
Oke dan, beter
Het verbaasde mij dat ik 12 uur na het uitwerken van mijn laatste dex snuif & bom heb geslapen als een baby
Vaag, want normaal slaap ik juist niet en ben ik daardoor eerder vermoeid dan echt brak.
Maar voorlopig in de weekenden geen dex/pep meer. Kijk tijdens een meeting ofzo is het een ander verhaal.
de smaak went niet..