Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
637 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
PillenJunk zei:
komend weekend naar angerfist!!!! ga ik lekker 5 gram pep hale en 3 pilletjes ofzo :rolleyes:
en denk ook nog als het kan wietje dr bij. ik ziet wel maar in ieder geval pep en pillen :sunglasses: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Angerfist :hearteyes: :grin:
afgelopen weekend helemaal niks gebruikt!!! A.s weekend weet ik nog niet.. :beer: :rolleyes:
:wave:
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P
Klik om te vergroten...

Hoezo? :confused:
Heb het vanavond opgehaald en ff getest :grin: het is wel fakkin goeie shit 2 sleutelpuntjes en kvoelde me al verpept, dus wel goeie shizzle. Nja, gaat leuk worden morgenavond/nacht :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
PillenJunk zei:
Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P
Klik om te vergroten...

Hoezo? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat je van goeie pep geen 5gram in een nacht wegsnuift :P
Als je het wel doet dan slaap je een hele flinke tijd niet. Dan ben je maandag nog wakker volgensmij :grin: Lijkt me niks. Niet kunnen eten enzo..

Ik heb alleen glaasjes gedronken van het weekend. Dit weekend waarschijnlijk weer.
Wacht op 31dec :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
PillenJunk zei:
Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P
Klik om te vergroten...

Hoezo? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat je van goeie pep geen 5gram in een nacht wegsnuift :P
Als je het wel doet dan slaap je een hele flinke tijd niet. Dan ben je maandag nog wakker volgensmij :grin: Lijkt me niks. Niet kunnen eten enzo..

Ik heb alleen glaasjes gedronken van het weekend. Dit weekend waarschijnlijk weer.
Wacht op 31dec :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad had gister 3 kleine lijntjes op rond 11 uur, was genoeg om tot 5 uur 's nachts, wakker, helder en in the zone te zijn...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
DXM(eerste keer, klein beetje) + beetje alcohol.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
speed en alcohol
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu MDMA.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
cocaïne (schaam :flushed: , dan maar vanaf nu echt stoppen)
lachgas
veel alcohol

en nu net:

valariaan extract
L-tryptofaan-400
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag: Net een glaasje teveel.
Zaterdag: Weet nog niet. Doe het iig rustiger aan :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
PillenJunk zei:
Dumpy zei:
Dan heb je wel kutpep denk ik... :P
Klik om te vergroten...

Hoezo? :confused:
Heb het vanavond opgehaald en ff getest :grin: het is wel fakkin goeie shit 2 sleutelpuntjes en kvoelde me al verpept, dus wel goeie shizzle. Nja, gaat leuk worden morgenavond/nacht :P
Klik om te vergroten...

Caffeïne :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed, nicotine en taksie :wink:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrijdagavond: deel 1: mushies! :hearteyes: 2 gr gedroogd van een erg leuk soort (eigen kweek van een medereiziger (dat was een groot succes).
Deel 2: 120 mg bk-MBDB oraal (+ 50 mg oraal re-dose) jep, ik weet nu hoe je lichaam aanvoelt in de hel... :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
vrjidag : dxm ((licht) + beetje alcohol, vandaag(/net) wat meer alochol :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op woensdag een zegeltje LSD van 110 uq.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Speed, nicotine en taksie :wink:
Klik om te vergroten...
En nu ben ik ziek.... Damn, ik heb spijt van die speed.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
helemaal niks gebruikt maar 'm toch keihard gespaced. Vanacht een trancedans sessie gedaan waarin je zoals de naam al zegt in trance gaat tijdens het dansen. Ging best wel diep en heb er flink wat shit uit kunnen gooien, erg lekker om eens te spacen met alleen je eigen geest :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol, nicotine.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
speed, wiet en alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...214215216217218...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."