Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij is het al erg vermoeiend.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saaiedrugslozezak zei:
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Klik om te vergroten...
De meeste hier zijn niet meer 12 jarige jochies en meissies die stiekem achter het fietsenhok van de basisschool hun eerste jointje roken en zo stijgen in aanzien.

Je zult het waarschijnlijk niet geloven maar mensen hier gebruiken drugs over het algemeen voor de effecten en niet voor de status.

Maar dat idee heb jij blijkbaar in je hersenen gebrandt ofzo.

Saaiedrugslozezak zei:
Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Klik om te vergroten...
Als je dat gelooft zal dat jouw waarheid zijn. Geen prettige manier van leven, maar jouw keuze.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mdma therapie zou in jou geval niet overbodig zijn.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saaiedrugslozezak zei:
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt door JOU verwoord...
Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking. Wederom je eigen gedachtes en je eigen geloof en/of overtuiging.
Lees het hele topic door en verbaas je vooral over de inhoud van je eigen posts.

Dat wij hier nog de moeite nemen om ΓΌberhaupt te reageren vind ik getuigen van engelengeduld met iemand als jij.

Doe eens wat aan zelfreflectie. Wat jouw gedrag doet met anderen hier.

Waarschijnlijk is het wachten op de volgende herhaling van je eigen gedachten, verzinsels of overtuigingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.
Klik om te vergroten...
Piano spelen. Op het moment dat mijn vingers de toetsen raken of wanneer ik het geluid van de klanken van de snaren van die grote kast hoor ben ik ergens anders...

1707147111107.png
heel gay

Mensen zeggen mij vaak, Dirk, probeer eens een ander instrument. Gitaar, Cello, Viool. En ik heb al die andere instrumenten al eens geprobeerd maar er gaat voor mij niks boven de piano. En als ik de piano bespeel dan voel ik me daarna altijd net even iets beter. En daar gaat het toch om? Je goed voelen? Dus als je eens op een feestje bent en je men vraagt wat je willt bespelen, zeg gewoon eens, de piano.

Piano. Onthoud die naam. En je zult er geen spijt van krijgen.

(deels gejat van Theo Maasssen).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking.
Klik om te vergroten...
Sterker nog, we roepen al 7 pagina's het tegenovergestelde.

Maar wat weten wij nou. Wij zijn maar ervaringsdeskundigen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin FGM-148F zei:
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :


How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Klik om te vergroten...
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Javelin FGM-148F zei:
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :


How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Klik om te vergroten...
kalinka-russian.gif
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Javelin FGM-148F zei:
Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
Klik om te vergroten...
Geen vodka?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
Klik om te vergroten...
ΠœΡ‹ Π΄ΡƒΠΌΠ°Π»ΠΈ, Ρ‡Ρ‚ΠΎ мчимся Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅, Π° сами просто Π±Π΅Π³Π°Π»ΠΈ ΠΏΠΎ ΠΊΡ€ΡƒΠ³Ρƒ, Π° Π΄ΡƒΠΌΠ°Π»ΠΈ, Ρ‡Ρ‚ΠΎ мчимся Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Geen vodka?
Klik om te vergroten...
Nog niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Javelin FGM-148F zei:
ΠœΡ‹ Π΄ΡƒΠΌΠ°Π»ΠΈ, Ρ‡Ρ‚ΠΎ мчимся Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅, Π° сами просто Π±Π΅Π³Π°Π»ΠΈ ΠΏΠΎ ΠΊΡ€ΡƒΠ³Ρƒ, Π° Π΄ΡƒΠΌΠ°Π»ΠΈ, Ρ‡Ρ‚ΠΎ мчимся Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅.
Klik om te vergroten...
Dankje, prachtig, alleen die tekens al. ik snap er geen drol van, maar het is kunst. Ik zou zeggen, na zdrowie! Of is dat Pools? Ik elk geval bedankt, je bent top :thumbsup:
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke.. stel je dit voor, je wint 24miljoen belasting vrij. Zou je kei gelukkig voelen en blij zijn ?
Dat is je antwoord. Ga iets doen dan komt alles goed. Als drugs je gewoontes heeft overgenomen waardoor je elke dag als grijs en somber ervaart moet je het omdraaien en je routine een week van te voren inplannen. Doe dit 3 weken en je creΓ«ert nieuwe gewoontes waardoor je dat gevoel en gedachtegang van grijs en somber snel vergeet zonder dat je het zelf beseft.
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#15
En nooit vergeten waarom we als jonkies aan de drugs gingen... we hadden niks te doen en dit was iets !
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja jullie hadden niks te doen en toen drugs. Mar inmiddels kan je toch wel stellen dat de keuze voor drugs de belangrijkste van je leven was?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
πŸ₯± treurig
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
πŸ₯± treurig
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saaiedrugslozezak zei:
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Klik om te vergroten...
Wat zeg jij hier nou allemaal voor onzin joh
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saaiedrugslozezak zei:
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Klik om te vergroten...
Ja eigenlijk zijn wij allemaal doodongelukkig maar wij zijn niet saai :lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."