#1
Voor mij is het al erg vermoeiend.
De meeste hier zijn niet meer 12 jarige jochies en meissies die stiekem achter het fietsenhok van de basisschool hun eerste jointje roken en zo stijgen in aanzien.Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Als je dat gelooft zal dat jouw waarheid zijn. Geen prettige manier van leven, maar jouw keuze.Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Je bedoelt door JOU verwoord...Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Piano spelen. Op het moment dat mijn vingers de toetsen raken of wanneer ik het geluid van de klanken van de snaren van die grote kast hoor ben ik ergens anders...Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.

Sterker nog, we roepen al 7 pagina's het tegenovergestelde.Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking.
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :
How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Geen vodka?Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
ΠΡ Π΄ΡΠΌΠ°Π»ΠΈ, ΡΡΠΎ ΠΌΡΠΈΠΌΡΡ Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅, Π° ΡΠ°ΠΌΠΈ ΠΏΡΠΎΡΡΠΎ Π±Π΅Π³Π°Π»ΠΈ ΠΏΠΎ ΠΊΡΡΠ³Ρ, Π° Π΄ΡΠΌΠ°Π»ΠΈ, ΡΡΠΎ ΠΌΡΠΈΠΌΡΡ Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅.Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
Nog niet.Geen vodka?
Dankje, prachtig, alleen die tekens al. ik snap er geen drol van, maar het is kunst. Ik zou zeggen, na zdrowie! Of is dat Pools? Ik elk geval bedankt, je bent topΠΡ Π΄ΡΠΌΠ°Π»ΠΈ, ΡΡΠΎ ΠΌΡΠΈΠΌΡΡ Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅, Π° ΡΠ°ΠΌΠΈ ΠΏΡΠΎΡΡΠΎ Π±Π΅Π³Π°Π»ΠΈ ΠΏΠΎ ΠΊΡΡΠ³Ρ, Π° Π΄ΡΠΌΠ°Π»ΠΈ, ΡΡΠΎ ΠΌΡΠΈΠΌΡΡ Π½Π° ΠΊΠΎΠ½Π΅.
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.π₯± treurig
Wat zeg jij hier nou allemaal voor onzin johDat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Ja eigenlijk zijn wij allemaal doodongelukkig maar wij zijn niet saaiDat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."