Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Saaiedrugslozezak

Saaiedrugslozezak zei:
Als jullie tips hebben om het als minder crimineel en zwart te zien dan hoor ik dat graag
Klik om te vergroten...
Tja, ik weet niet of je je echt zo voelt, maar kun je niet vergeven? Ik noem de manier waarop je je vriend nu bekijkt al crimineler dan zijn éénmalige drugsgebruik jaren terug.
Als hij er nu mee door zou gaan, of zelf zou dealen, of zijn vrienden aanspoort tot dealen.. Maar nu lijk je extremistisch in je opvattingen en dat is vaak ook niet goed voor de samenleving.
Wees lief voor jezelf en je geliefden en je zult zien, dat je minder saai zult zijn. Toch?
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Zat hij niet inde DF Dungeon? :lolol:
Klik om te vergroten...
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saaiedrugslozezak zei:
Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
Klik om te vergroten...
Sta je weer op repeat?
Alle antwoorden zitten in jezelf.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Saaiedrugslozezak zei:
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Klik om te vergroten...
Goed dat jij je aangesproken voelt weten we meteen wie je bent :lolol:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geluk krijg je niet in de schoot gegooid ,je moet er van binnen uit aan werken en vrede hebben met wat je heb en bereikt heb dus soms moet je er voor vechten.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Je moet niet zo zeuren....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Ga werken aan jezelf en stop met die onzin uitkramen, begint nu irritant te worden. Maar goed, wie ben ik.

Alles is al gezegd!
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Je moet niet zo zeuren....
Klik om te vergroten...
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Neem je medicatie.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Wat lul je nou allemaal.

Weetje wat als ik jou was zou ik ook maar gewoon drugs gaan gebruiken misschien dat je dan leuk word.

Worden jou vrienden niet ontzettend moe van jou? Klaag/zeur je altijd zoveel?
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Saaiedrugslozezak zei:
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
Klik om te vergroten...
Jou idee klopt.....

Maar wat doe je hier dan nog???

Ga maar ergens anders heen met je paard.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saaiedrugslozezak zei:
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
Klik om te vergroten...
Heb je geheugenproblemen?
Je kunt alles terug lezen in je eigen topic. Zeer wijze en lieve woorden aan jou.
Jij doet er zelf niets mee helaas.
Repeat.
Veel geluk.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Kun je even op je gevoelens passen knul! Ik ben al 61 dagen zonder drugs op wat koffies na en de/het enige die me nu droevig maakt ben jij!

Als ik door ga met leven zonder drugs, word ik dan net als jou?

Ik heb trouwens nog nooit die pilletjes geprobeerd die jij zo loopt te verheerlijken.

Mijn neus heb ik ook nog nooit gebruikt om spul naar binnen te jassen.

Spuiten zelfs in mijn dromen niet en nooit iemand zien spuiten op de ziekenhuismedewerkers na.

En troep via mijn achterste naar binnen brengen ga ik van zijn lang zal die leven niet doen verwacht ik.
Klote zooi die drugs of kun je niet dansen zonder?
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Kun je even op je gevoelens passen knul! Ik ben al 61 dagen zonder drugs op wat koffies na en de/het enige die me nu droevig maakt ben jij!

Als ik door ga met leven zonder drugs, word ik dan net als jou?

Ik heb trouwens nog nooit die pilletjes geprobeerd die jij zo loopt te verheerlijken.
en mijn neus heb ik ook nog nooit gebruikt om spul naar binnen te jassen.
Spuiten zelfs in mijn dromen niet en nooit iemand zien spuiten.
En troep via mijn achterste naar binnen brengen ga ik van zijn lang zal die leven niet doen verwacht ik.
Klote zooi die drugs of kun je niet dansen zonder?
Klik om te vergroten...
oh wow, ik mocht willen dat ik zo sterk als u in mijn schoenen stond wat betreft xtc niet doen. Hoe lukt dat jou? Omdat dat best wel als het ultieme, intensere en kleurrijkere leven wordt geschetst. Waarom voel jij je dan niet zo grijs en suf als ik?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Saaiedrugslozezak zei:
oh wow, ik mocht willen dat ik zo sterk als u in mijn schoenen stond wat betreft xtc niet doen. Hoe lukt dat jou? Omdat dat best wel als het ultieme, intensere en kleurrijkere leven wordt geschetst. Waarom voel jij je dan niet zo grijs en suf als ik?
Klik om te vergroten...
Owww shut upppp... Ga ergens anders schijnheilig doen....

Dat jij je zo voelt ligt aan jouzelf... Je kan gewoon zelf je leven leuk maken he.... Heb je weinig voor nodig.....
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Saaiedrugslozezak zei:
oh wow, ik mocht willen dat ik zo sterk als u in mijn schoenen stond wat betreft xtc niet doen. Hoe lukt dat jou? Omdat dat best wel als het ultieme, intensere en kleurrijkere leven wordt geschetst. Waarom voel jij je dan niet zo grijs en suf als ik?
Klik om te vergroten...
Ik ben er nooit mee in aanraking gekomen. Zelf heb ik ook nooit met een mitrailleur lopen schieten, vrouwen verkracht of banken overvallen. XTC lijkt me wel een interessant stofje misschien als ik 1 van bovengenoemde dopamine boosters zou moeten kiezen, maar nee, nooit geprobeerd, dus ik mis het verder niet.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Ik ben er nooit mee in aanraking gekomen. Zelf heb ik ook nooit met een mitrailleur lopen schieten, vrouwen verkracht of banken overvallen. XTC lijkt me wel een interessant stofje misschien als ik 1 van bovengenoemde dopamine boosters zou moeten kiezen, maar nee, nooit geprobeerd, dus ik mis het verder niet.
Klik om te vergroten...
Okey, dus je zou niet nee kunnen zeggen tegen xtc als je het tegen komt. Hopelijk kom je dan nooit vrouwen tegen... Als ik jou vergelijking letterlijk moet nemen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saaiedrugslozezak zei:
Okey, dus je zou niet nee kunnen zeggen tegen xtc als je het tegen komt. Hopelijk kom je dan nooit vrouwen tegen... Als ik jou vergelijking letterlijk moet nemen
Klik om te vergroten...
Precies, je bent een kei!
Edit: ik bedoel dat jij de zieke bent die met mitrailleurs mensen overhoop zal schieten als ik me niet vergis.. Of je bent weer met je onderzoek bezig toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."