Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
Geef eens antwoord op mijn vragen. 😡

En ja wij zijn allemaal blij met de zwarte markt want daar kopen wij ons geluk. En het middel tegen saai zijn
Klik om te vergroten...
sorry zal ik doen. Ik struggle er een beetje mee om mijn zorgen te bespreken met mijn vriend. Ik heb soms heel even een rustige kalme middag na dat ik bij mijn behandelaar gesprekje heb gehad. Maar al snel ben ik weer aan het denken. Gewoon omdat alles wat ik zie mij eigenlijk herrinerd aan de vrees dat ik dingen juist minder kleurrijk beleef als mensen met drugs. Ik wil graag geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar het lukt niet altijd. Maar al wel vaker dan een jaar geleden ongeveer.

Ik probeer me door wat simpele afleiding af te leiden en me soms te kalmeren met een wandeling. Ik ben me soms wel actief aan het verzetten tegen de gedachten, soms werkt dat averechts
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saaiedrugslozezak zei:
vind het niet heel raar dat ik een doorgesnoven speed kop niet zo heel aantrekkelijk vind. Dat is mijn persoonlijke mening. Geen judgement als mensen er geil van worden als ze zo iemand zien
Klik om te vergroten...
Je moest eens weten wat ik niet aantrekkelijk vind.

Lalalaaa kan iemand mij uit dit topic schoppen? 😂
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Je moest eens weten wat ik niet aantrekkelijk vind.

Lalalaaa kan iemand mij uit dit topic schoppen? 😂
Klik om te vergroten...
Je kan gewoon klikken op ontvolgen negeer.. En anders doe een dansje :cheerpompom:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saaiedrugslozezak zei:
De zwarte markt... waar komen de drugs anders vandaan?
Klik om te vergroten...
Dit is een poging om te vragen naar verkooppunten.
Helaas krijg je hiervoor een ban voor altijd.

We kunnen hier niet zonder je, maar we gaan het wel proberen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Temptation island heeft nog een hoger niveau dan dit topic. Nondeju
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Dit is een poging om te vragen naar verkooppunten.
Helaas krijg je hiervoor een ban voor altijd.

We kunnen hier niet zonder je, maar we gaan het wel proberen.
Klik om te vergroten...
Nou meneer de zeehond natuurlijk niet, ik ben helemaal niet geïnteresseerd in verkooppunten
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Je kan gewoon klikken op ontvolgen negeer.. En anders doe een dansje :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Letterlijk! 😂
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Saaiedrugslozezak zei:
Ik heb soms heel even een rustige kalme middag na dat ik bij mijn behandelaar gesprekje heb gehad.
Klik om te vergroten...
Heb je een diagnose? Iets met dwanggedachten ofzo?

Ik heb wel medelijden met je vriend.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saaiedrugslozezak zei:
Nou meneer de zeehond natuurlijk niet, ik ben helemaal niet geïnteresseerd in verkooppunten
Klik om te vergroten...
Je overtreedt forumregel 1 en die regel geldt zelfs voor jou.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat denk ik wel, alleen is het soms moeilijk om evenveel te houden van het nuchtere leven dan van het high zijn. Ik denk wel dat het makkelijker is als je met alles kapt. Dus ook bv sigaretten roken, dan zoeken je hersenen dat soort voldoening niet meer.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Je overtreedt forumregel 1 en die regel geldt zelfs voor jou.
Klik om te vergroten...
Mijn punt was dat elk verkooppunt, boeit me niet hoe en waar, meestal de oorsprong in de zwarte markt heeft. Dat weet jij ook best meneer zeehond.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow is deze discussie met 0 inhoud nu nog bezig!?
Ik weet niet of ik hier van moet huilen of lachen.
Ik hou het toch maar op lachen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Saaiedrugslozezak zei:
sorry zal ik doen. Ik struggle er een beetje mee om mijn zorgen te bespreken met mijn vriend. Ik heb soms heel even een rustige kalme middag na dat ik bij mijn behandelaar gesprekje heb gehad. Maar al snel ben ik weer aan het denken. Gewoon omdat alles wat ik zie mij eigenlijk herrinerd aan de vrees dat ik dingen juist minder kleurrijk beleef als mensen met drugs. Ik wil graag geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar het lukt niet altijd. Maar al wel vaker dan een jaar geleden ongeveer.

Ik probeer me door wat simpele afleiding af te leiden en me soms te kalmeren met een wandeling. Ik ben me soms wel actief aan het verzetten tegen de gedachten, soms werkt dat averechts
Klik om te vergroten...
Thanks..

Ben je eigenlijk gewoon bang dat je vriend bij je weg gaat? (Want hij ziet nu een andere kant van dingen die jij niet ziet,)
Naja dat kan... Kan ook niet. En iemand kan je altijd verlaten natuurlijk.

Heb je geen hobby's//passies, dingen die je wilt leren?

Plan eens wat dingen die jou blij maken. En verander de gedachten.

Waar ben je dankbaar voor ?
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe bedoel je dat hij een andere kant van dingen ziet als mij? voordat ik er op in ga probeer ik je even goed te begrijpen :)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Saaiedrugslozezak zei:
Hoe bedoel je dat hij een andere kant van dingen ziet als mij?
Klik om te vergroten...
Drugs.. Daar komt dit gedoe in jou toch vandaan..
Je vriend heeft drugs gedaan alles is leuk en jij bent die saaie drugsloze zak..

Enop de andere vragen reageer je voor het gemak gewoon niet of????
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Drugs.. Daar komt dit gedoe in jou toch vandaan..
Je vriend heeft drugs gedaan alles is leuk en jij bent die saaie drugsloze zak..

Enop de andere vragen reageer je voor het gemak gewoon niet of????
Klik om te vergroten...
Ja precies dat klopt. Ik ben niet bang dat hij mij verlaat. Het komt op jullie niet over maar ik heb in de loop van tijd best wel een rem op wat ik deel met mijn vriend en niet qua gedachten. Dus dat 'gezeur' van mij heeft geen grote toon in onze relatie,soms wel in mijn hoofd wat natuurlijk het probleem zelf is. Ik vind het alleen nog vervelend dat ik mezelf toch wel de mindere voel in de relatie omdat ik dus niet voor drugs koos.

Mijn hobby en passie zit in de entertainment en pretoarkwereld en ik moet nog een hoop leren om daar mijn beroep van te kunnen maken. Ik studeer in dezelfde hoek naar de dagattractie sector.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
echt wat een topic 😅 🤪 🤣 ik lees af en toe maar waar dit over gaat ...... compleet onzin imho
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Saaiedrugslozezak zei:
Mijn hobby en passie zit in de entertainment en pretoarkwereld en ik moet nog een hoop leren om daar mijn beroep van te kunnen maken. Ik studeer in dezelfde hoek naar de dagattractie sector.
Klik om te vergroten...
Aah nice ik ga ook graag naar pretparkken.

Wat is het gaafste pretpark waar je ooit bent geweest?
En welke staan nog op je to lijstje. Van die MOET echt?

Ik hoop dat ik naar studio Ghibli park kan in Japan (is nie echt een attractiepark maar dat maakt niet uit :lolol: )
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo dit gaat wel erg off topic ineens.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Fisherman's friend zei:
Zo dit gaat wel erg off topic ineens.
Klik om te vergroten...
Niet waar..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."