Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De periode -na- het snuiven van de keta is communiceren en scherp blijven heel moeilijk (voor mij dan). Dan kan het zo lijken dat ketamine iemand dom maakt inderdaad. Om een of andere reden kan ik geen shaggie of joint meer draaien als ik ketamine heb genomen. Ik vergeet de basic stappen van draaien gewoon en kom er niet uit š„“ op zo'n moment voel ik me wel dom ja. Op de lange termijn betwijfel ik of ketamine iemand echt dommer maakt. Ik denk dat regelmatig en veel alcohol nuttigen iemand meer schade toebrengt, vandaar ook de kater door de verloren hersencellen."
"Bavaria Strong Blond 7,9% 1,5gr Cali Gelato 44 Tyson wiet 1gr keta (staafjes) š"
"2x Bavaria Strong Blond 0,5l blik 1,5gr witsoort wiet (zie foto) 2,8gr 'roze' pep (zie foto) Laatste keer pep was voor mij nu meer dan 6 maanden geleden dus geen tolerantie meer denk ik, UFC kijken met deze combi bevalt tot nu toe heerlijk š"
"Ik speel graag Call of Duty Mobile als ik aan de 3-MMC of andere upper zit Ben dan altijd super scherp en win heel veel potjes. Ook speel ik soms Fortnite op m'n telefoon (ik heb geen console) en mijn 2e potje ooit was een victory royale dus ja gamen aan de drugs werkt zeker goed vind ik. Valt echt op hoe ik veel vaker potjes win dan als ik nuchter speel :P"
"Druktemaker? zei: Moet ik helemaal niet doen joh, lopen en het beeld tegelijkertijd meedraaien is al een hele klus zonder drugs. š Klik om te vergroten... Haha stel je voor: gamen met een VR-bril op aan de drugs"
"Merk duidelijk dat het duurder is geworden maar die paar biertjes in de week zijn in de supermarkt nog wel te betalen. Ben laatst naar een hardstyle feest geweest in de AFAS live en vond de bierprijs daar wel aan de flinke kant, ā¬5,90 voor een 0,35 cl Heineken tapbiertje en dat was het goedkoopste drankje, damn. Wel leuke avond gehad evengoed š"
"Als je goed voor jezelf zorgt, mentaal in orde bent en af en toe iets gebruikt omdat je het fijn/lekker vind, dan lijkt mij dat helemaal prima. Over de vraag 'kan ik gelukkig zijn zonder drugs' kan ik kort zijn: ja natuurlijk kan dat. Kijk maar eens naar vroeger toen je nog klein was, je kon zonder drugs toen ook gelukkig zijn. Geluk zit 'm (voor mij dan) in de simpele dingen zoals lekker eten, goeie muziek, een leuke video op youtube die me laat lachen. Ook sporten kan helpen om fysieke geluksstofjes los te maken. Drugs kan een leuke aanvulling zijn, maar het zou niet je leven/geluk moeten beheersen. Tip: verdiep je eens in het beloningssysteem van je brein en dopamine/serotonine."
"Saaiedrugslozezak zei: bedankt voor je reactie. Ik weet ongeveer hoe het werkt, maar eigenlijk wordt ik daardoor alleen somber. Qua serotonine afgeving moet de dag met xtc wel mijn vriends gelukkigste dag van zijn leven zijn. Wat ik ook probeer, ik kan hem nooit zo gelukkig maken als drugs die ene keer. Merken jullie dat ook? Dat drugs gelukkiger maakt dan een menselijk gebaar? Klik om te vergroten... Dit stond op https://www.drugsinfo.nl/vraag/wat-zijn-serotonine-en-dopamine 'Drugs kunnen erg lijken op dopamine en serotonine. Daardoor kunnen drugs de neurotransmitters gaan nadoen of ze kunnen ervoor zorgen dat de hersencellen zelf meer of minder boodschappen gaan versturen. Drugs veranderen dus hoe de hersencellen met elkaar praten. MDMA, de werkzame stof in XTC, is een drug die de boodschappers in de hersenen verandert. De drug verandert vooral de boodschappen van serotonine. De hersenen denken dat er meer serotonine is, maar eigenlijk komt dat door de XTC. Hierdoor krijgt de gebruiker (vaak) een blije stemming, minder eetlust, heeft meer moeite met geheugen opslaan, wordt niet slaperig en de lichaamstemperatuur gaat omhoog. De XTC heeft de normale effecten van serotonine verstoord.' Dit is een simpele versie van wat er gebeurt met XTC qua stofjes."
"Bavaria Strong Blond 7,9%, mijn favoriete biertje omdat het een ideale middenweg is tussen normaal en sterk bier. En het smaakt natuurlijk ook erg goed š"
"Dirkjan zei: 4-FA (4-Fluoramfetamine) 4-fmp bestaat alleen als metaboliet genaamd 1-(4-Fluorophenyl)propane-2-amine . Klik om te vergroten... Je zal vast gelijk hebben. Alleen werd de stof toen verkocht als 4-fmp, effect was een mix tussen speed en xtc. Geen idee wat de specifieke verschillen zijn eigenlijk"