#1
En ook lekker allemaal last van hartkloppingen en stoornissen?
45/55 in rustige stand. ( ik hardloop super veel.. ben super fit. ) Me huisarts vind het te laag, maar ik ervaar geen klachten. En zeker rond de 170/190 onder invloed.
Nee, ik niet.En ook lekker allemaal last van hartkloppingen en stoornissen?
Bij pep valt het me op dat mijn hartslag in eerste instantie, in de piek, meestal lager wordt dan baseline en pas in de late piek of beginnende come down echt omhoog gaat. Eigenlijk zoals alle bijwerkingen van amfetamine pas veel later in de run op de voorgrond gaan treden. Maar gezien de naam āspeedā zou je het hierbij niet denken. Ik heb een keer zitten googelen waar dit fenomeen vandaan kan komen en vond toen dat die afremming mogelijk een soort initiĆ«le compensatiereactie van het systeem/lichaam op de stressor (dus de stimulant) is. Hoe het er precies stond weet ik niet meer, maar het kwam daarop neer. Best interessant.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."