Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw hartslag onder invloed van drugs?

Wat is jouw hartslag onder invloed van drugs?

106 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kit Kat zei:
🀣Ik zie een luiaard πŸ¦₯voor me, ga je dan ook in slowmotion denken praten bewegen :wink:
Klik om te vergroten...
πŸ˜… Downers brengen me soms nog net niet tot hartstilstand dus het was geen leugen haha. Maar 9 van de 10 keer is me hartslag wel goed of wat hoger xd

En ja ik beweeg en praat dan zeker in slow-motion, alles lijkt sci-fi op zo'n moment alsof ik aan de lsd zit.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, dat lijkt me raar, gaat de tijd ook traag? Klopte dus wel wat van de πŸ¦₯πŸ™ˆ
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij gaat de tijd juist veel sneller aan de downers. Voor je het weet is de halve dag voorbij lol
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Loopt uiteen. De eerste keren 3M was het rond de 145 in rust. Met andere uppers ligt het tussen de 110 en 140, om en nabij.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Magicalwoman zei:
In rust nu 68 bpm
Het hoogst gemeten was om 1uur vannacht 143 bpm.

Gemeten met sos :)
Klik om te vergroten...
Je kan beter een hartslagmeter gebruiken om je bpm te meten
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Volgens mij ben ik nog nooit boven de 100 per minuut gegaan. Met 3mmc misschien wat hoger.
Klik om te vergroten...
Dan neem je wel heel gezond drugs.....

ImperturbableBleakFluke-size_restricted.gif
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hartslag tussen de 95 en 110 in rust met behoorlijk wat 3mmc, ben nog nooit boven 120 uit gekomen. Voel soms wel lichte druk op m'n borst en vaag in m'n kop maar verder wel rustig en relaxed beetje spacend zeg maar. Merk wel dat ik snel dingen vergeet. Bijv ik wil een serie gaan kijken maar ga eerst ff pissen. Eenmaal terug op de bank weet ik bij God niet meer wat ik wou kijkenπŸ˜‚ maar vind dat wel grappig eerlijk gezegd.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hartslag tijdens benzo gebruik , nu pitten..
Screenshot_20220920-030206_Heart Rate Monitor.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
DA85EDF6-6547-402E-BCF0-35FE299F60E1.jpeg

in rust. Nuchter. Wat is deze 🀌🏻
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 46120

in rust. Nuchter. Wat is deze 🀌🏻
Klik om te vergroten...
Ouleh, hoe meet jij deze broer
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chr0nic zei:
Ouleh, hoe meet jij deze broer
Klik om te vergroten...
Dat is een stress-hart.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#12
B03B41DD-6FDA-468E-94BF-7010383393F8.png
Hartslag onder de 3mmc tijdens een feestje waar ik beweeg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hiyou zei:
Bekijk bijlage 46127
Hartslag onder de 3mmc tijdens een feestje waar ik beweeg.
Klik om te vergroten...
Je had de (dans) pas er aardig in hahah. Als ik op m'n racefiets zit heb ik een lagere hartslag.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Je had de (dans) pas er aardig in hahah. Als ik op m'n racefiets zit heb ik een lagere hartslag.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd een hoge hartslag wanneer ik gebruik.. ook in rust kom ik aan 140-150
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een cijfers hier. Ik tik met moeite de 100 aan.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Wat een cijfers hier. Ik tik met moeite de 100 aan.
Klik om te vergroten...
Jah, mn vriend ook. Maakt me soms bang haha, denk vaak dat ik zou sterven onder drugs met zulke hoge hartslag :tongueout:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Jah, mn vriend ook. Maakt me soms bang haha, denk vaak dat ik zou sterven onder drugs met zulke hoge hartslag :tongueout:
Klik om te vergroten...

Als ik zo'n hoge hartslag krijg zou ik dat oprecht ook denken. Rush waarschijnlijk naar de spoeddienst 🀣.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiyou zei:
Bekijk bijlage 46127
Hartslag onder de 3mmc tijdens een feestje waar ik beweeg.
Klik om te vergroten...
Omg, ik had een hartslag van zo’n 170 aan het einde van de marathon van Amsterdam na bijna 4 uur rennen (ja wel binnen 4 uur gelopen πŸ˜…).

Met 3-mmc, dansen en hele gekke dingen kom ik niet boven 125-130.
Met 3-mmc in rust rond de 100, meestal nog eronder.

Komende vrijdag weer eens avondje 3M etc. voor het eerst sinds maanden 😍😍
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik haal mijn hoogste hartslag, door alledaagse dingen, nu al ferm gebeterd, maar vroeger (paar jaar terug), ging den deze in hyperventilatie, van gewoon nr de winkel te gaan, in de cafetaria op twerk, gewoon thuis in de zetel...dan ging ie nr 200 en da wilt eruit bonzen en bloeddruk 16/11, zwarte vr u ogen, duizelig, pijnlijke steken in borststreek, zeer benauwd, zweten, trillen...Eerste keren wasda zeer beangstigend, kdacht dat mn hart tging begeven n door angst word ge nog meer insane...

Ik heb van mezelf wel een relatief hoge hartslag, veronderstel enerzijds doordak stressy ben v mn eigen en anderzijds dak geen conditie heb, niks sport doe, recent fietsritje van n nr werk (4.5km enkel) is mn minimale beweging.
In ruststand zit ie tussen 70-90, waark weet dat andere met gemak onder de 60, rond de 50 zitten.
Bij de minste inspanning, trap op en af en ie schiet al de 120 voorbij.
Bij goed doorfietsen, voelk mn hart letterlijk bonzen, dak er soms misselijk v word en zit die tussen de 180-200.

Bloeddruk is los van een hyperventilatie, een periode gemiddeld hoog tot hoog geweest, 14/9, 15/9, daar waar dit nu vrij continue 13/8 is.

Dus onder invloed van drugs, afhankelijk van welke soort, denk ik niet dat mn hart harder tekeer kan gaan.
Ik weet natuurlijk dat, wanneer ik MDMA, 4fa,...nam op feestjes en vollenbak stond te dansen, springen, iedereen graag zie of paranoia word (in geval v MDMA), dat mnn tikker en bloeddruk highest level ging.

Maar wanneer ik stims, zoals MDMA, 4fma, 6apb, 3fa, 2fma,...in rustigere, cosy setting (thuis, bij vriendin,...) neem, dan gaat mn hart nzo helemaal niet zo te keer, dat voel je zo al, maar is ook werkelijk zo wanneer ik hartslag meet, heb thuis zo'n digitale hartslag en bloeddrukmeter en in chille houding, zit die regelmatig rond de 100-120 en tijdens dansen, ravotten of andere moves, stijgt deze uiteraard en soms ga ik express nog wat harder door, als ik het erna wil meten en ja ik ben zo iemand die out of the blue denkt, kwil mn hartslag en bloeddruk meten, maja bij tminste da ik denk dak wa warmer aanvoel, het wa kouwelijk heb, anytime, dan pak ik den thermometer en letterlijk 9.9999/10 ist nada en meet ik zelfs, wanneer kdenk dak koorts heb, regelmatig juist een normale lage temperatuur van 35.8 fzo...

Met andere drugs kan ik da moeilijker zeggen, omdat ik dat gewoonweg amper tot niet mn hartslag meet of aandacht aan schenk.

Ik kan er alcohol wel bijnemen, je zou denken, een disso, verdovend middel, dus alles gaat versnellingske lager, maar als we lam zuipen (overal in slaap valt) en comazuipen ff achterwege laten, weet ik dat alcohol je ook, heftiger, emotioneler, irrationeel, opgefokt, lichtgeraakt, remloos kan maken en daar hoort volgens mij juist een serieus verhoogde hartslag en bloeddruk bij.

Bij psychedelica ist zeer afhankelijk vd soort en intentie vd trip, heb toch al trips ervaren, die zoveel met je geest n ook lichaam doen n waarbij een vriendin dan ook bevestigd als ze me erna vertelt, dat zowat alle emoties in alle hevigheid de revue passeerde n van mij af te lezen waren, ik intens huilde en dan giga smile, om dan weer in pure doodsangst ineen te kruipen...dus hoe gaat u hartslag n bloeddruk dan, gaat deze mee in de intentie en alle hevigheid vd trip of draaid u lichaam juist op een laag pitje, omdat het vooral iets from the mind is of verder daarbuiten.

Afronden hier zekerπŸ˜‚
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Normaal in rust 70-80bpm.

Onder invloed van wiet nam m'n hartslag volgens mij ook altijd flink toe. Al heb ik het nooit gemeten.

Op speed bleef mijn hartslag relatief verassend laag. Weleens gemeten, tussen 60 en 70 was dat dan in rust. Ook al voelde ik mn hart dan wel kloppen en had ik zelf het idee dat het hoger moest zijn haha

Aan de pyro's was het op z'n ergst. Met pieken van 170bpm.
Op OD is het dan weer helemaal de andere kant op en is het ook weleens 15bpm geweest (spoiler: da's nie best....)

In de maanden voor de kliniek was het eigenlijk standaard om een hartslag van 130-150bpm te hebben. Van geen wonder dat ik altijd zo moe en futloos was. Dat krijg je als je hart altijd in de sportstand staat en vrijwel nauwelijks rust krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."