#1
hoe gaat ie tot nu toe?Nou ik heb meerdere grammen 3mmc weggewerkt laatste 2 dagen en lig nu heerlijk na te spacen met een film en straks wat muziek. Mn hartslag zit op 102 nu, maar gemiddeld tijdens mn gebruik zit ik tussen de 90 en 110max. Gewoon chillend op de bank he geen dansen springen etc. Normaal zit ik tussen de 70 en 80. Last van mn hart heb ik niet, wel beetje vaag in mn kop maar thats it daar stoor ik me niet aan. En een verkrampt gevoel een beetje. Ik eet en drink kleine beetjes tussendoor tegen het hongergevoel. Het relaxede is dat k nu zo vaag ben dat ik de film wel kijk maar snap er geen moer van🤣🤣
Ik heb me ondertussen aangemeld bij tactus en de intake gehad omdat ik wel wil stoppen. Het is niet goed gewoon en de hoeveelheden en regelmaat waarin ik het gebruik al helemaal niet. En ik heb geen zin om me zelf misschien dood te snuiven omdat ik geen maat kan houden.
Dus als t op is dan is het klaar voor mij wat mij betreft, zal wel heavy worden maar er moet echt wat veranderen nu...



