Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: 2 dagen xtc is niet verstandig. Buiten het feit dat 2 dagen achter elkaar heel slecht voor je brein en lijf is zal het op dag 2 niet veel meer doen. Ritalin werkt anders als speed. Ook is Ritalin in hoge dosering net zo slecht voor je als speed. En een hoge dosering heb je nodig als je Ritalin recreatief wil gebruiken. Van Ritalin ga je snel teveel nemen omdat het veel subtieler is als speed. Sowieso is de combi xtc en amfetamine een extra belastende en schadelijke combi. Beter dag 1 en 2 wat biertjes en een jointje of iets en dag 3 lekker aan de xtc. Klik om te vergroten... Ik sluit mij hier helemaal mee aan. Ritalin combineren met XTC is sowieso niet verstandig omdat, het beide middelen zijn die werken op het dopamine-systeem. Dit kan leiden tot overstimulatie, vooral omdat je geen ADD hebt en van te voren geen Ritalin hebt gebruikt."
"Natozlato zei: Hoi lieve leden! Mijn vriendje heeft het uitgemaakt na een relatie van vier jaar! We hadden samen een kaartje gekocht voor Psyfi. Ik wil sowieso graag gaan! @Cerberus en @whitesugar en andere leden, als er een groepje gaat vanuit DF, sluit ik me graag aan! Ik wil er niet alleen heen gaan. Klik om te vergroten... Ik wil ook heel erg graag gaan😍😍."
"Rupsje zei: "Go take acid with Rupsje, they said. It'll be fun, they said" Wat leuk om een tripreport te lezen vanuit een ervaring waar ik zelf bij aanwezig was, maar dan uit een ander oogpunt. Meestal ben ik degene die de ervaring een stem geeft, dus het is extra leuk om te lezen hoe een ander dit heeft beleefd Wat aardig trouwens, dat je eruit hebt gelaten dat mijn motoriek tijdens het uitleggen al zo erg verpest was dat ik je vaporizer heb gesloopt Ik vond het echt een hele bijzondere ervaring, en leuk om met jou mee te maken. Op Psy-Fi toch maar een half zegeltje.. Zodat we ons op de DF meet toch nog een bèètje normaal kunnen gaan gedragen Ik vind het een tof report, leuk ook om te lezen hoe de trip van een ander weer heel anders kan verlopen dan jouw eigen trip - zoals de kleur groen als primaire kleur zien in de kamer. Ik neig zelf vaak meer richting paars en blauw, en in de visuals in de deuren vaak echt regenboog kleuren. Mooi om te lezen hoe je vaak denkt dat je hetzelfde ziet, terwijl iedereen toch weer op zijn of haar eigen manier tript. Het is je eigen bewustzijn die je verkent en ziet, uiteraard. Ik hoop stiekem toch nog een keer op een gedeelde candyflip hoor.. Om je te laten zien hoe mooi dat kan zijn, en ook om de leuke kant van MDMA te tonen. Maak ik persoonlijk een kopje kristal thee voor je, mijn specialiteit. Klik om te vergroten... Haha, uiteindelijk was het toch nog een hele mooie trip geworden. Inderdaad, het is tof om verschillende perspectieven van een zelfde trip vast te leggen doormiddel, van een tripreport. Het schrijven ervan vond ik ook zoveel leuker dan dat ik in eerste instantie gedacht had. Maar je had ook helemaal niet expres mijn vaporizer gesloopt . (En je motoriek was helemaal niet zo vertyft toen hoor, dus ik twijfel oprecht of het daar aan gelegen heeft.) Inderdaad maar beter dat we ze maar eerst getest hebben haha. We konden amper uit onze woorden komen soms, dat zou voor een meet ook niet echt gezellig zijn. Bijzonder is dat hè? dat elkaars trip wel een soort van beïnvloed wordt maar, dat je toch eigen elementen/kleuren toevoegd aan je trip waardoor het toch een unieke trip wordt. Lijkt me nog steeds heel erg tof om een candy-flip te doen . Maar dat lijkt me ook het beste om dat als first-timer in een thuis-setting te doen ."
"Jmths zei: Zo had ik eens huisgenote die meer dan eens Duitse slager op zette (of probeerde op te zetten) tijdens het trippen. :') Prima rapportje hoor, flinke lap tekst en het las makkelijk weg. Klik om te vergroten... Ik kan opzich wel prima luisteren naar dat, soort muziek onder het trippen. (Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat, het zeker niet voor iedereen zo is.) Duitse slager lijkt me dan wel weer 3x niks. Ik ben blij om te horen, dat het rapportje makkelijk weg leest!"
"Roze Olifant zei: Een candyflip is erg leuk, maar niet perse veel heftiger als je ervaring hebt met ‘normale’ LSD-trips i.m.o. Gewoon een beetje anders. Dosis en moment van doseren om ze goed met elkaar te laten blenden komt wel nauw heb ik het idee, dan haal je het maximale eruit. De MDMA voegt iets eigens toe waardoor de mix een unieke persoonlijkheid krijgt, maar heeft ook de neiging om de intensiteit van het psychedelische effect wat te temperen. Als advanced LSD-verorberaar zul je het daardoor mentaal waarschijnlijk echt prima hendelen. ^^ Maar nieuwe combi’s thuis uitproberen is altijd verstandig natuurlijk. Weten jullie trouwens zeker dat die zegels 250 ug zijn? Heb je dat ergens gekwantificeerd? Is zeldzaam hoog voor LSD-zegels namelijk. Klik om te vergroten... Dat heb ik gehoord ja, dat de trip door de mdma inderdaad net het sprankje magie krijgt waardoor, het net even wat persoonlijker wordt. Daardoor wil ik het zeker nog eens een keer proberen . (Inderdaad, wel in een thuis-setting, laten we het er maar niet over hebben dat de dosering iets minder goed getimed was op een feest en de mdma heel hard insloeg.) Ik heb ze laten testen, daarom dat ik het zeker weet dat ze 250 ųg zijn. Komt inderdaad niet heel veel voor."
"Ik had het vandaag met @Ijuv erover dat speed echt vreselijk is als het uitwerkt en dat ik soms het gevoel heb dat, ik 1 van de weinige ben die dat zo ervaart haha. Dus, nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie de meest vreselijke come-down ever vinden. In my own opinion, dus ook echt wel speed. Als het eenmaal uitwerkt, dan wordt ik dus zo vreselijk paranoïde en vaag op geen goede manier. Bij cocaïne heb je teminste door, dat het uitwerkt en dat het een come-down is😅. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties 🤗."
"Roze Olifant zei: Ik vind speed juist relatief heel erg meevallen qua come-down. En heb dit in het verleden heel vaak gedaan. Tuurlijk ik heb hem wel, alles wordt ineens wat minder prettig, maar de come-down en uiteindelijk kater gaat geleidelijk en die bestaat vooral uit apathie, uitputting, vermoeidheid. Niks echt willen, maar toch nog lang nagestimuleerd zijn. Het koud krijgen. Etc. Niet echt chill, maar wel goed door te komen. Ik word ook helemaal niet paranoïa of heel vaag. Ben je niet gewoon veel te lang wakker? Of misschien gevoeligheid voor paranoia? Ik vind seroslurpers veel erger, dat is meer een ‘crash’. Fysiek en mentaal. In de come-down ineens helemaal leeg, en beetje heimwee naar de piek. Dagen erna echt slap en motivatieloos. (Dan heb ik het over normale doseringen, bij hoge doseringen worden de kater-symptomen echt horror.) Coke heeft ook wel een crash, maar die is kort (gebruik ik ook niet veel van), maar ja, omdat coke zelf ook kort duurt, is-ie er nogal snel, en dat maakt coke voor mij dan iets minder aantrekkelijk. Neiging om bij te pakken is er dan snel. Klik om te vergroten... Sero-slupers zijn ook heel erg ja! Maar nee, ik heb persoonlijk met speed (nadat ik het een hele lange tijd niet had gedaan.) Al 2x meegemaakt dat ik gewoon in een instabiel theelepeltje veranderde. Emoties al over the place en vreselijk paranoïde en het relativeringsgevoel was gewoon weg. Ik denk dat het wel idd de combo is van te lang wakker en heel veel slaaptekort. Ik ben niet echt heel gevoelig om paranoïde te worden, daarom dat ik ook een beetje huiverig was om pepsi afgelopen weekend te gebruiken. (Ik kon niks anders meer last-minute fixen.) Maar door deze ervaring hoef ik echt nooit meer pep te hebben eigenlijk 🤣."
"Geneesmiddel zei: Ik ben het wel eens met @Roze Olifant. Speed is voor mij ook vrij mild, terwijl ik met coke helemaal instort. Komt misschien ook omdat ik speed oraal neem en nooit teveel, terwijl er bij coke wel veel naar binnen gaat. Maarja heel lang wakker blijven zal nooit in je voordeel werken. Klik om te vergroten... Jaaa ik vind het ook heel erg vreemd hoor! Want een paar jaar terug, toen ik het iets regelmatiger pakte had ik hier totaal geen last van. Het zijn ook geen doseringen waarvan je wenkbrauwen omhoog gaan, juist superlage doseringen. De vorige keer dat ik weer eens aan speed ging, was met Awakenings vorig jaar. De dag daarvoor, had ik een avondje coke gedaan en heb toen kunnen slapen en voelde me de dag erop dikke prima. Toen kon ik niet slapen en toen voelde ik me ook echt een emotioneel wrak. Ik maakte me zorgen over mijn 2 katten en alles🤣. Complete huilbui en alles en vreselijk paranoïde. Was wel pas in de Airbnb die ik toen samen met mijn vriend heb gehuurd. Nu vorig weekend op TML, ook een heeeel klein beetje speed gedaan. Maar er zit een heel groot verschil tussen werken op een festival en dan in de vrije tijd feesten of alleen maar op een festival als bezoeker zijn. Ik was dus echt vreselijk gesloopt op de laatste dag, maar ik had zoiets van ja oke, laatste festivaldag lets go. Thanks god dat ik die dag erop ook echt vrij was, want Jezus... Ik trok me echt alles heel persoonlijk aan, terwijl er gewoon niks aan de hand was, echt een emotionele breakdown gehad van jewelste 😑, en ik heb zo vreselijk vaag rond gelopen. Daarom, dat ik nu echt wel een klein beetje een angst heb ontwikkeld om pep te gebruiken..."
"snorlax zei: Speed is bij mij ook verschrikkelijk. Paranoide en onrustig en ook nog is lam gevoel. Terwijl bij MDMA ik een lekkere afterglow heb en nog van alles de dag er na kan doen heb ik dat totaal niet met speed. Klik om te vergroten... Ik geef toe dat slaaptekort en alcohol het opzich ook niet beter hebben gemaakt. Maar pff, ik werd ook super paranoïde en onrustig... ben toen echt maar rond gaan lopen omdat ik alles slecht opnam. Ook gewoon met random mensen gaan praten?🤣 en ik heb totaal geeeeen idee meer wat ik allemaal heb gezegd?"
"Goedemorgen! Ik ben heel erg benieuwd naar microdosering ervaringen van <20 ųg . (En ook de nadelen natuurlijk.) Ik zit al een langere tijd te denken om dit eens een keer te proberen. Liefs, Accuraat"