Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zonnetje zei: Bedankt! Jah inderdaad wou eerst aan de veilige kant beginnen om te zien hoe potent mijn 6-APB poeder was. Volgende keer zit ik te denken om 150mg te nemen. Zit je ongeveer rond het zelfde lichaamsgewicht als ik? Hoef je met een hogere dosis helemaal niet te plassen zoals bij MDMA? En wat vind jij de meest aangename eigenschap van 6-APB tenopzichte van MDMA? @Hoxyz Zonnetje Klik om te vergroten... Hmm, echt MDMA/XTC only is voor mij jaren geleden. Afgelopen ASOT ben ik begonnen met 160mg 6-APB en toen +-100mg MDMA geredosed na +-4 uur. Daarvoor was de laatste keer MDMA zeker twee jaar geleden aangezien ik vroeg wat misbruik heb gemaak en mijn receptoren een beetje gefrituurd heb. Ik ben een tiental kilo's zwaarder dan jij, maar wij hanteren hier in de vriendengroep doorgaans 2mg/kg als startdosis voor iemand die geen ervaring heeft met 6-APB. Want laten we eerlijk zijn, de inslag kan pittig zijn maar voor de rest gaat het eigenlijk altijd lekker. Of het gezond is, laat ik in het midden. Zo heel helder zijn de MDMA herinneringen dus niet meer. Maar toch zou ik 6-APB verkiezen boven MDMA, any day. Al is het omdat het een stuk langer duurt en toch een gelijkwaardig gevoel geeft. Niet plassen heb ik nooit last van gehad, ook niet op extreem hoge doseringen MDMA. Ik drink dan ook relatief veel tijdens gebruik. Ik zou zeggen experimenteer lekker verder met dit stofje. Een keertje +-30mg 2-CB + 160mg 6-APB gedaan op een festival, dit was me bijzonder vet. Inslag was pittig maar voor de rest echt een gouden combinatie."
"De drugs ansich zal je niet extreem veel meer doen verbranden, iets hogere hartslag wellicht wel. Maar dat zal marginaal zijn. Gok dat het vergelijkbaar is met een van de illigale fatburners; Clenbuterol bijvoorbeeld. Tijdens gebruik van clen ligt je hartslag rond de 100 en is je verbruik zo'n +-5% hoger. Gewichtsverlies is geen vet, komt ook niet door extra kcal verbruik maar is puur vocht en glycogeen. Een a twee dagen goed eten en het zit er zo weer aan. Hence de reden waarom voor de lui die weinig vet hebben en veel sporten je een dag na een feest smerig vasculair er uit ziet."
"Zelf track ik ook elke dag mijn calorieën, voordat ik naar een feest ga zorg ik eigenlijk altijd dat ik m'n eiwitten heb gehaald en een groot deel van m'n calorieën. De dag daarna eet ik eigenlijk alles wat los en vast zit, heb nooit moeite met eten. Mede doordat je door de extra beweging relatief veel verbrandt kan het weinig kwaad."
"Mindless zei: 300 ug is wel een gigantische stap hè, komende van 150. Haha! Ik ben helemaal geen knutselaar. Bovendien, waarom al die moeite doen als ik gewoon een tripmiddel kan nemen. En wanneer ik trip, heb ik denk ik al helemaal geen interesse meer in dat soort dingen. Helaas, niet iets voor mij. Klik om te vergroten... acht.zes zei: Helemaal mee eens. Ik zou 25ug ophogen per keer, misschien 50ug per keer max. Dan zal je al hele grote verschillen merken en waarschijnlijk je sweet spot vinden ver voor 300ug. Klik om te vergroten... 25ug klinkt in mijn ogen als een kleine stap. Al helemaal meenemend dat ik niet elke week ga trippen, als het al voor komt is het eens in de X maanden. Dus als ik het doe, wil ik het ook goed doen. Maar goed, ik hou het in m'n achterhoofd en zal eens wat reportjes van 150-200ug gaan lezen en dat reflecteren op mijn eigen 150ug."
"Psilocyloner zei: Let wel dat het visuele aspect van trippen (evenals al het andere van trippen, overigens) sterk persoonsgebonden is. De een ervaart simpelweg meer visuele trips dan de ander. Ik heb op diverse psychedelica in uiteenlopende doseringen van redelijk bescheiden tot zeer hoog eigenlijk nooit echt intens visuele trips gehad, zelfs geblinddoekt na meerdere schenkingen ayahuasca niet. Daarbij heb ik beslist niet minder intens getript. Bij mij manifesteren trips zich gewoonweg meer op andere vlakken dan het visuele, zo lijkt het. Dit zou bij jou ook zomaar het geval kunnen zijn. Los hiervan wil ik toch gezegd hebben dat ik persoonlijk vind dat je psychedelica ernstig tekort doet wanneer je louter de intentie hebt ''visuals en vage dingen te zien'', maar goed... Klik om te vergroten... Vanwaar dat laatste? Ieder z’n ding toch. Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen. Maar niet in een typische setting, voor m’n gevoel ben ik daar te nuchter voor."
"Psilocyloner zei: Omdat psychedelica zo veel meer dan visuele veranderingen te bieden hebben. Klik om te vergroten... Dan moet ik die nog mee maken, tot nu toe eigenlijk altijd redelijk nuchter kunnen blijven. Zelfs op LSD met enkele duizenden mensen op een festival. Psilocyloner zei: Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een ''ceremonie'' klinkt ook zo groots, maar het stelt feitelijk eigenlijk maar weinig voor. Het zal wat verschillen per aanbieder, maar in mijn ervaring is het vooral diep in jezelf gekeerd onder begeleiding van muziek (instrumenteel, mantra's of gewoon muziek via speakers) in een innerlijke reis zitten, waarbij de muziek je op momenten mee kan voeren en waarbij doorgaans weinig interactie is met andere deelnemers, met iedereen vooral stilletjes op het eigen matrasje opgenomen in de eigen ervaring. Klik om te vergroten... Ik las inderdaad dat het erg verschilt per aanbieder. Sommige pakken het ook redelijk religieus aan dacht ik, daar ben ik absoluut niet naar op zoek en zou mijn trip ook niet ten goede komen denk ik."
"Eik zei: 25 ug is inderdaad een bescheiden stap. Ik ben het wel met de anderen hier eens dat van 150ug in 1 keer naar 300 ug wel echt een enorme stap is. Dit wil uiteraard niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar het is wel risicovol gedrag. Lijkt me verstandiger om een keer 175 of 200 ug uit te proberen. Als dat nog steeds te mild is voor jou dan neem je de keer daarop 250ug. Zelf heb ik nog niet hoger dan 220ug gedoseerd. Ik vond het belangrijkste verschil met 150-175ug dat ik toch echt wel wat verder van de "normale realiteit" af stond en minder greep op de werkelijkheid had. Verder ging het meer richting ego-vervaging (het verliezen van het contact met je eigen ego/persoonlijkheid). Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen! Klik om te vergroten... Alright dan ga ik denk ik voor zo'n 200ug volgende keer, wanneer geen idee. Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken. Echter een vraagje, 1p-lsd tabs zijn zo extreem klein dat je ze eigenlijk niet kan breken. Hoe zou ik +-200ug moeten doseren er van uit gaande dat een tab 150ug is. Is oplossen in een vloeistof een idee? Of lost lsd niet op / gaat het kapot in vloeistof?"
"Jmths zei: Dan sla je die stap geheel over. NaOH vervangen gaat lastig omdat die zich specifiek richt op aromatische verbindingen. 2C-I heb ik ervaring mee maar al heel lang niet meer tegen gekomen. Op een gegeven moment heb ik een paar gram 25I-NBOMe gekocht. Dat is plat vertaald een paar duizend doseringen van een meer potente analoog op 2C-I. 2C-I lijkt heel veel op 2C-B, bijna zelfde potentie in gewicht en duratie ook. 2C-I legt meer nadruk op kleur waar 2C-B meer nadruk legt op geometrische patronen. 2C-E krijg je wel een sterkere mindfuck van aangezien je aangeeft dat de nadruk op intensiteit ligt. 2C-B en 2C-I zou ik wat meer beschrijven als sociale pret psychedelica. Ook erg leuk en vallen op hogere doseringen ook nog wel te respecteren, maar relatief bekeken in ieder geval. Ohja, als je daar 2C-E overheen snuift staat je alsnog wel wat te wachten hoor. :') Persoonlijk bevalt de combinatie dissociatieven met psychedelische phenylethylamines ook beter. Wanneer ik een dissociatief tegelijkertijd combineer met een tryptamine (of NBOMe) schiet dit gevoelsmatig al snel door naar een half coma. 2C-B met een dissociatief is wel een van mijn favoriete combinaties. Klik om te vergroten... Ik dacht dat 2C-I wel iets sterker was dan 2C-B, ik was vooral benieuwd naar de combinatie van 2C-I met 4FA, vrienden van me hebben daar vroeger gouden tijden van beleefd op feesten. Maar ik ben niet actief op zoek, her en der heb ik wel eens wat aangeboden gezien op het darkweb, maar na tweemaal opgelicht te zijn met het bestellen van DMT via het darkweb ben ik wat sceptisch geworden, al helemaal met zo'n exotische stof zoals 2C-I. Dat 2C-B zich goed leent voor sociale activiteiten ben ik wel achter. De eerste keer 2C-B Was 30mg + 160mg 6-APB op een techno festival, was redelijk hard maar prima te handelen. Geen mindfucks, goeie tijd gehad. Daarna her en der nog wel eens 2C-B only op een feest gedaan. 2C-E heb ik een keer gedaan en dat was in een thuis setting, erg leuk en veel visuals maar dat zou ik inderdaad niet zo snel op een feest doen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je 2C-E redelijk hoog doseert (>20mg) + een dissociatief je een flink vage trip kan krijgen. NBOMe's heb ik geen ervaring mee en ook nog niet zoveel onderzoek naar gedaan. Hoe onderscheidt zich dit tot de ander gangbare middelen?"
"Jmths zei: De inzichtelijke of spirituele intensiteit van de combinatie durf ik zo niet te benoemen, maar intensiteit staat niet altijd gelijk aan wijsheid gok ik. :') Maar satire terzijde, ik kreeg het gevoel tussen de zinnen door te lezen dat Hoxyz een stukje intensiteit zoekt. Mensen zijn vrij om daarover te denken wat ze willen. Ik denk echter dat er vroeg of laat grenzen verlegd gaan worden. Het combineren van was niet mijn eerste suggestie maar waar TS verder op in ging. Ik ga er vanuit dat mensen in staat zijn hun eigen keuzes te maken en verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. Maar de vraag die je stelt vind ik niet onterecht. Een 'voordeel' van dissociatieven ten opzichte van psychedelica is dat ze zich beter lenen voor dagelijks gebruik natuurlijk. Je gaat er dus fysiek minder snel van naar de klote maar daar zit eerder de keerzijde. Dissociatieven gebruik zal eerder in het ontwikkelen van 'een 3e oog' resulteren, of in ieder geval doen geloven in. De mensen die ik gekend heb die de combinatie ervaren hadden omschreven deze wel als bijzonder in ieder geval. Ik denk dat de combinatie eventueel relatief snel in een ego dood kan resulteren, maar in hoeverre dat inhoudelijk meerwaarde heeft durf ik echt niet te zeggen. Een hole ervaring op een dissociatief is heel anders dan een hoge dosering psychedelica in ieder geval. Een hole ervaring ontneemt je alle fysieke sensaties. Het begrip holen komt dan ook letterlijk van het gevoel dat je door de grond heen valt (en vervolgens in open ruimte zweeft) zodra de effecten opkomen. Holen voelt aan als ultieme rust en gaat vaak gepaard met een hoog gehalte van acceptatie in de brede zin van het woord. Ik heb wel eens benoemd dat ik het jammer vind dat je van dissociatieven gebruik vrij nihilistisch kunt worden. Wat dat betreft voelt psychedelica voor mij als een vrij sterk tegenovergestelde. Het vergroot eerder uit wat voor mij belangrijk is waar dissociatieven meer nadruk leggen op berusting waarbij ik van beiden geloof dat ze hier wel lange termijn invloed op kunnen hebben. De combinatie voelt vrij letterlijk als een combinatie van beiden wat een zeer mooie synergy kan geven in de manier waarop de effecten samen komen. Psychedelische phenylethylamines in combinatie met tryptamines kan al een zeer mooie synergy geven maar voor psychedelica in combinatie met dissociatieven gaat dit nog wel meer op naar mijn ervaring. De effecten stapelen dus exponentieel op wat al snel resulteert in 1+1=3. Dit heeft voor mij eens ongepland geresulteerd in een ego dood. En in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken ben je op moment van ego dood eerder een wild dier. Het is niet iets waar je als ongelukje aan wilt beginnen in ieder geval. Dat dissociatieven en psychedelica elkaar exponentieel potentieren kan op bepaalde manier ook praktisch wezen. Je hebt minder nodig van beiden. Maar je kunt sterkere effecten op een kortere duratie bekomen. Ook ontneemt een dissociatief veel fysieke ongemakken die kan samen gaan met psychedelica gebruik. Maar het grote nadeel aan dissociatieven is ook wel benoemd. A. Shulgin was er altijd vrij stellig in dat dissociatieven geen therapeutische meerwaarde hebben omdat ze een te groot misbruik potentieel hebben. In het VICE interview met meneer die vrijwel alle RC dissociatieven heeft ontwikkelt werd dit nog benoemd en bevestigd. Als mensen iedere dag psychedelica konden gebruiken, dus als er minder tolerantievorming plaats zou vinden en de effecten als minder vermoeiend ervaren zouden worden. Dan zou psychedelica absoluut misbruikgevoelig wezen. En beide aspecten gaan op voor dissociatieven natuurlijk. En daarbij komt ook wel het grootste nadeel aan de combinatie van psychedelica met dissociatieven kijken. Dissociatieven hebben niet alleen op zichzelf verslavingspotentieel. Maar je kunt met behulp van dissociatieven ook meer effecten uit psychedelica halen en fysieke ongemakken er mee ontnemen. In andere woorden, je voegt en verslavend element toe aan psychedelica die het normaal niet zou hebben. Ik heb mij in het verleden ook fel uitgesproken tegen het combineren van benzodiazepines met psychedelica. Als je benzodiazepines combineert krijg je wel de euforie van psychedelica, je ontneemt de mogelijkheid op negatieve gevoelens / een bad trip, je ontneemt fysieke ongemakken zoals spierspanning, je ontneemt de sederende aspecten van benzodiazepines, je kunt beiden aanzienlijk hoger doseren en hiermee sterkere euforische effecten opwekken, je koppelt zeer sterke associaties aan beide middelen. Zodra je begint met het combineren van benzodiazepines met psychedelica is de kans zeer groot dat je op korte termijn een zeer aanzienlijke toename in benzodiazepine gebruik en tijdelijk ook psychedelica gebruik zult observeren. Ik acht de risico's van dissociatieven aanzienlijk lager dan die van benzodiazepines maar ze zijn er zeker en in bepaalde context kunnen deze ook zeker ingrijpend wezen. Ik heb wel een verhaal gelezen van iemand die wat jaren eerder dan ik in de RC wereld actief was en door middel van MXE gebruik zijn studie door het toilet heeft gespoeld. Ik maakte vroeger ook grapjes over 'paddoprofeten', het risico dat je doorslaat op dissociatieven welke een aanzienlijk groter misbruik potentieel hebben is natuurlijk nog sterker aanwezig. Aja, ik heb 2C-B en 2C-D wel eens gecombineerd met 4-FA, combinatie met 2C-D staat een rapportje van online. Als ik een serotonine releaser neem combineer ik die toch wel vrij standaard met wat psychedelica. Het zijn de 2C-X met een NBOMe groep aan de staart geplakt waardoor ze zo'n 15x meer potent in gewicht worden, submiligram potent meer precies. De NBOMes lijken plat uitgelegd vrij veel op hun 2C-X tegenpolen. Echter door aanzienlijk sterker agonisme lijken de NBOMes een aanzienlijk breder spectrum aan effecten te produceren. Veel mensen zullen wel stellen dat de NBOMes wel iets meer te bieden hebben ten opzichte van de 2C-X. De NBOMes zijn echter ook vrij controversieel omdat er sterfgevallen rondom zijn gerapporteerd in het nieuws. De NBOMes hebben een minder solide veiligheidsprofiel dan bijvoorbeeld LSD en zijn gerapporteerd meer dodelijk te wezen op meer extreme doseringen. NBOMes werden korte tijd zeer goedkoop in poedervorm verkocht online en 2mg blotters (25B of 25C-NBOMe) zijn zelfs relatief veel voorkomend wat zich qua intensiteit grof toch wel vertaald naar zo'n 400mcg LSD. Al is sublinguaal doseren onbetrouwbaar en oraal doseren met NBOMes inactief. Er is destijds ook vrij massaal gerapporteerd dat NBOMes als LSD verkocht is. De NBOMes zijn in verband met wetgeving moeilijk nog te vinden behalve dan op de Darknet. De NBOH series die vergelijkbaar zijn kunnen echter wel al langere tijd online (clearnet) teruggevonden worden. Klik om te vergroten... Hoe vond je 2C-C en 2C-D? Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek op wat milderen tripmiddelen die ik "op een saaie zaterdagavond in m'n eentje kan doen". 2C-E en LSD Leent zicht daar niet echt voor imo doordat het te lang duurt. 2C-B zou uiteraard kunnen maar RC's zijn makkelijker toegankelijker. Ik laat de NBOMe serie lekker achterwegen als ik het zo lees. Sowieso ben ik redelijk sceptisch over het darkweb geworden sinds ik daar twee keer gescammed ben en een hoop markets offline zijn gehaald, ook door de sterfgevallen. En begrijp me niet verkeerd, ik vind visuals super tof. Maar als er wat mentaals bij komt kijken kan ik dat ook zeker appreciëren, ik ben alleen vrij nuchter van mezelf. Ik heb toevallig nog 500mg MXE liggen, wie weet leent dat tegen die tijd zich daar voor"
"Zo mooi als je eerste xtc ervaring wordt het waarschijnlijk niet, maar het is een prima goedje. Dat je je soms nuchter voelt zal mede hebben gelegen aan de relatief (voor mij, en mijn vriendengroep iig) dosis. Ooit ben ik inderdaad ook begonnen op 120mg maar werd al snel opgeschroefd naar 160-180mg. Maar dat kan altijd nog. Leuk reportje!"