Ik kom uit op ongeveer 20 slagen per iedere 10 seconden (× 6 = 120bpm), dus het klopt wel. Heb volgens mij altijd wel een hartslag gehad aan de hogere kant, maar het is de afgelopen jaren wel iets hoger geworden, naar mijn idee. Heb ook in de kliniek ivabradine (bètablokker) voorgeschreven gekregen om m'n hartslag iets lager te krijgen en toen zat ik rond de 95-105bpm.Poh dat is best wel aan de hoge kant voor een rustgartslag. Meet je hetzelfde als je zelf je pols meet?
hmm pieken van 190bpm voelt ook niet fijn dat had ik vaakNormaal in rust 70-80bpm.
Onder invloed van wiet nam m'n hartslag volgens mij ook altijd flink toe. Al heb ik het nooit gemeten.
Op speed bleef mijn hartslag relatief verassend laag. Weleens gemeten, tussen 60 en 70 was dat dan in rust. Ook al voelde ik mn hart dan wel kloppen en had ik zelf het idee dat het hoger moest zijn haha
Aan de pyro's was het op z'n ergst. Met pieken van 170bpm.
Op OD is het dan weer helemaal de andere kant op en is het ook weleens 15bpm geweest (spoiler: da's nie best....)
In de maanden voor de kliniek was het eigenlijk standaard om een hartslag van 130-150bpm te hebben. Van geen wonder dat ik altijd zo moe en futloos was. Dat krijg je als je hart altijd in de sportstand staat en vrijwel nauwelijks rust krijgt.
Das nie best hoor. Ben zelf nooit lager gekomen dan 15.
Dat is vrij hoog in rustOm 22.30 uur en 01.00 uur 50 mg (nasaal) NEP gehad. Ik heb sindskort een activity tracker, dus kon nou goed zien wat voor invloed zoiets heeft.
Foto's van onder naar boven lezen. Maar mn max lag dus rond de 170.
En vandaag nog heel lang rond de 135 gezeten in rust.
Bekijk bijlage 64814Bekijk bijlage 64815
Dat is vrij hoog in rust
Maar die NEP was wel vrij hoog.
Behoorlijk hoog idd tussen 1 en 3. Maar mogelijk in dit tijdsblok ook actieve seks gehad? Bij klaarkomen en de rit daar naar toe kan de hartslag ook skyhigh gaan
Ja dat hebben we ook wel gehad😅
Als het in die tijd is dan is dat ook de verklaring van de hoge bloeddruk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."