Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghb... Had ik nooit meer moeten beginenne"
"Jazeker 5 jaar geleden deed ik 1 gram per avond en nacht.... Nu al 3 gram van half 7 savonds tot 11-12 uur savonds en g gebruik is al helemaal problematisch...😌"
"Ik heb er ook last van... Steeds meer coke, vooral in korte tijd ik neem nu 3 gram binnen 5 uurtjes... Met veel drank en ghb erbij"
"Ja t is helemaal uit de hand gelopen allemaal😵💫.... Heb Brijder al gesproken vandaag...."
"Peter paul pigment : in the name of love!"
"Ze Herbs Mang zei: Als je om 1030 al vijf bier naar binnen heb gewerkt dan hoef je niet bang te zijn dat hij verslaafd raakt, dat is hij al en goed ook. Waarschijnlijk ook lichamelijke afhankelijkheid. Helemaal als je 18 jaar aan de GHB hebt gezeten. Als jullie beide aan de speed zitten, is dat dan de hele dag of elke dag? Verder, als jullie relatie goed is, maak er samen werk van. Maar dan zal je met alles moeten stoppen. Jullie allebei. Anders wordt het een eindeloos verhaal. Klik om te vergroten... Pff zelf al 10 jaar ghb ellende maar 18 jaar niet normaal! Wat zal ze lichaam van slag zijn!!"
"Ik heb geen idee.... Ik denk dat niemand dat echt goed weet...."
"Laatste jaar elke week 2 dagen minimaal doorhalen kan ook doordeweeks zijn... En ga dan gewoon naar me werk echt slecht🙈"
"Brakka Mang zei: Ligt eraan wat voor werk je doet, als productie medewerker kan je lekker knallen dan. Ik zou het declareren bij me baas dan.... Klik om te vergroten... Werk voor mezelf als metselaar en ja moet elke dag minimaal zoveel stenen wegleggen...."
"Word phenibut ook verboden?"