#1
40mg oxy met 2 mg clonazepam
Iets wat goor is kan ook heel lekker zijn
De katers werden juist steeds erger met de leeftijd, vandaar de verbazing dat er geen kater kwam.uhh leeftijd misschien...![]()
De katers werden juist steeds erger met de leeftijd, vandaar de verbazing dat er geen kater kwam.![]()
Er vanzelf ingerold ,het begon met speed op me 14e en jointjes en dat heb ik tot me 17e gedaan tot ik nog maar een paar ons woog haha.
Daarna een stop gehad en verder op wiet wat ik nu al 40 jaar rook
Ik verstopte me eigen achter de PTSS waar ik toen nog geen erg in had dus ik begon met heroine in 1990 ,waarom weet ik niet maar dat liep al aardig snel uit de hand.
Speedballing kwam kijken en een OD lag altijd op de loer,ik was ook indd bezig aan zelfdestructie,ik was toen een jaar of 22 geloof ik.
Ik dealde coke en bruin en soms wat speed om me habit in stand te houden,op een of andere manier was me haat groter dan ooit door de PTSS ( nog steeds een ziekte waar weinig tot geen begrip of verstand van is)
Daarom heb ik ook huisgehouden in me stad Roosendaal en veel mensen pijn gedaan om het netjes te houden hier.
In 1997 was het klaar met spitten naar meerdere malen te zijn neergestoken en 3 maal op me geschoten (raak!) slechte schutter trouwens haha,de maat was vol en ben gevlucht en afgekickt van alle rommel behalve me trouwe wietje waar ik nog steeds geen probleem mee heb.
Nu vecht ik tegen staatsdrugs ,excitalopram en olanzapine en zo kan ik er nog genoeg opnoemen waar je bijna niet van af komt zo verslavend!
Maar ik ben opnieuw aan het winnen van deze gevaarlijk drugs en ben me een beetje aan het inzetten voor de jeugd ,beetje de straat dealertjes aanspreken op hun gedrag en wat ze veroorzaken ,vaak laat ik mijn oorlogs trofee's zien en dat schrikt de meeste wel af.
Mijn acties werpt wel vruchten af want waar altijd de jonge dealertjes stonden is het nu leeg ,of ze geluisterd hebben weet ik niet maar ze zijn verdwenen uit me wijk!
Tsja, wat is normaal đIk heb autisme en drugs laat me voelen als een normaal persoon.
Iedereen die meedoet aan het âsociaalwenselijkgedrag circusâTsja, wat is normaal đ
Iedereen die meedoet aan het âsociaalwenselijkgedrag circusâ
Voor mij betekent dat gevoel van @Jesse Pinkvrouw : beschikken over sociale vaardigheden
Sociale vaardigheden leer je doordat dingen mislukken die wel waren gelukt als je die sociale vaardigheden om te beginnen al had gehad.
Heb je een voorbeeld?Er zit iets in mij dat de boel af een toe flink saboteert.
Mensen worden dan héél boos en het klopt zogenaamd allemaal niet, maar vervolgens worden veel dingen toch wel goed geregeld.
Heb je een voorbeeld?
Ik heb dit eigenlijk alleen met XTC/MDMA. Een enkele keer heb ik het in de comedown van een paddo trip gehad. En met een stevige dosering 2f Ketamine. Met de meeste stims heb ik dit niet. Hoe zit dat bij jou?Ik heb autisme en drugs laat me voelen als een normaal persoon.
Trip je nooit meer dan?
En wat word er dan goed geregeld?Er zit iets in mij dat de boel af een toe flink saboteert.
Mensen worden dan héél boos en het klopt zogenaamd allemaal niet, maar vervolgens worden veel dingen toch wel goed geregeld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."