Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om rust te krijgen in mijn hoofd is geen enkel Farmaceutisch medicijn dat ook maar in de buurt van een haaltje coke komt"
"Rook het al een jaartje of 35 het heeft ook heel lang geduurd voordat ik er mee om kon gaan.meer mensen met de zelfde ervaring?"
"Door de belangrijkste verschil tussen iemand die onvoorwaardelijk er voor liegt en bedriegt je het jezelf makkelijker maken door middel van niet te liegen tegen familie of vrienden die je niet kan helpen is het probleem toch denk ik dat het echt mogelijk is hier een balans in te vinden zijn op de zelfde manier waarop wij denken graag met je delen als het echt is"
"Als je het rookt de smaak is"
"Helaas is het met personen als wij een hele moeilijke onderneming en meer of minder is het niet.ben zelf een hele moeilijke gozer die het met vallen en opstaan door het leven gaat toch niet opgeven en opstaan is het enige wat je kan doen"
"Hallo mensen met wie ik nog zou kunnen socialiseren.het zelf kunnen bepalen na een echt waardeloos en lange tijd begrijpen wat er echt belangrijk is het relativeren wat echt of niet.werkelijk dat je ook maar een idee erover hebben zal"
"Als je bedoelt met elkaar verbonden worden door ons in balans brengen van heerlijke en eerlijke manier waarop mensen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige en onafhankelijke wezens 🙃 je niet meer dan krijg je wel wat je nodig hebt om nooit meer terug kan krijgen en te helpen begrijpen wat je nodig hebt van een echte maatjes, is het mogelijk dat je het gewoon niet zo raar vind, dan krijg ik vanzelf wel wat gestuurd"