#1
Dus ik moet me wel aan jou aanpassen maar jij niet aan mij?Ik vind het geen onzin. Ik heb oprecht veel last van rokers, meer dan van automobilisten 😉 Dat is een stukje subjectieve beleving, maar daar is niks mis mee.
Dit is ook een beetje advocaat van de duivel hoor - want ik heb best een beetje rookschaamte ontwikkeld en denk echt wel 10 keer na over waar ik m’n sigaretje nog opsteek.
