Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb je het als bommetje genomen en heb je gegeten ??"
"MvV zei: Nee heb het gesnoven, denk zon 0,3 gram over een tijdsspan van 2 uur. Das voor mij erg weinig dus daar zou t niet aan kunnen liggen. Klik om te vergroten... ik zou het echt niet weten ik zit nu al 2 dagen aan de 3mmc maar nergens last van alleen moe"
"MvV zei: Ja zit er ook al een tijdje dagelijks aan alleen heb nu van andere dealer. Ik vraag me wel af hoezo dit opeens is want t effect van deze 3m is wel echt on top. benoemenswaardig is dat de buikkrampen maar een half uur tot 45 minuten duurden en daarna leuke nacht gehad en verder gebruikt, vind t maar raar. Klik om te vergroten... Mis is heet geen 3M of 3M met iets er in"
"GroteDoppe zei: Ik ben een recreatief gebruiker van drugs, en heb al een lange tijd geen XTC meer gebruikt, ik denk toch ruim 1.5 jaar a 2 jaar niet. Ik ben sindskort bevallen van een zoontje en heb een festival gepland staan in juli. Nu wil ik uiteraard geen risicos lopen en veilig gebruiken zonder dat ons zoontje XTC binnenkrijgt, dus ik moet gaan kolven en het weggooien, maar heeft iemand ervaring met het geven van borstvoeding en gebruik van XTC hoelang moet ik kolven en hoe groot is de kans dat ons zoontje dadelijk de borst weigert, omdat hij de fles moet. Allemaal vragen. Als het teveel gedoe is kan ik uiteraard ook aan de alcohol, zodat het niet zo lang hoef te wachten tot het uit mijn systeem is. Klik om te vergroten... Ik zeg gewoon doen je leeft maar 1 keer schat"
"ik zit nu aan de 3mmc en ik begrijp je volledig, ik voel heel weinig er van ik heb anderhalf gram op ik begon om 17:30 gister"
"dat betekent leuk geweest haha"
"Peterbeertje zei: jaa ik zit er nu ook aan maar vind het niet meer zo leuk als eerst tijd gaat ook veelste snel vind ik Klik om te vergroten... Ja snap je haha"
"Peterbeertje zei: op naar het volgende hahaha nee grapje hoor Klik om te vergroten... Dat zei ik ook voor de grap tegen mijn maat zo van "we moeten wat anders zoeken" ahhahaa"
"Inactive zei: Ik vind het (als net gestopte roker) een goede ontwikkeling dat het duurder wordt. De ‘echte’ rokers zullen inderdaad blijven roken en ze wellicht over de grens kopen. Maar de jongere generatie wordt op deze manier wel echt ontmoedigd om te beginnen met roken. Daar zit de grote ‘winst’. Er komen zo minder rokers bij. Soort uitsterf constructie Klik om te vergroten... Helemaal mee eens"
"wie is wakker???? heb 3m op"