Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghb veruit de beste drug die geilheid opwekt. Thuis in die setting nog niet gedaan een ook niet in combi met xtc. Met een klein heel beetje pep vind ik het het beste effect hebben. Eerste keer g weet ik nog heel goed. Wat op een festival en was helemaa van slag van geilheid. Was in staat om iemand mee te trekken de dixie in haha. Zeker de moeite waard om te proberen alleen goed doseren met beetje pep erbij hou je energie wat met alleen g minder wordt. Gewoon rustig experimenteren en kijken wat voor jullie werkt. succes en have fun 😉"
"Ei-Salade zei: Begin mezelf echt tegen te komen nu. Automutilatie speelt ineens weer een rol en dit heb nu 2 keer gedaan na 6j clean te zijn. Depressie en angst beginnen z'n overmacht te nemen. Iemand tips?? Tis niet drugs gerelateerd maar heb letterlijk niemand om hierover te spreken of hulp in de zin van GGZ. Klik om te vergroten... Erover praten met iemand is denk ik belangrijk. Niet proberen zelf op te lossen. En toch een professional inschakelen. Je valt terug in je ‘coping mechanism’ dus probeer iets anders te zoeken wat je helpt. Stel kleine, haalbare doelen en schrijf deze op. En wees niet te streng voor jezelf… sterkte 💐"
"Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!"
"De Dunne zei: Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar? Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂 Edit: Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt! cocktailicious.nl Klik om te vergroten... Verrukkelijk is die!"
"Proxima zei: Wat ik altijd een mooie vond: Je hebt misschien geen vrije wil in de zin dat je geen controle hebt over je eerste, reflexmatige (pre-rationele) reactie, maar je hebt wel de rationele vrijheid om bewust te kiezen hoe je daarop verder gaat reageren. Klik om te vergroten... Juist."
"Proxima zei: In mijn tekst bedoel ik juist dat je geen controle hebt over je reflexmatige, pre-rationele reactie. Op het moment dat deze reactie je overkomt kan je juist niet nadenken, dus ook niet kiezen wat je denkt. Na deze initiële reactie van je lichaam, waar je dus geen vrije wil over hebt, komt er uiteindelijk een moment waar je met je frontale cortex deze impulsen wel kan overdenken en eventueel verwerken met rationele gedachten. Klik om te vergroten... Ja precies. Je hebt geen invloed op je primaire gedachte, maar wel op wat je met die gedachte doet en dus je gedrag. Je gedachten krijgen dan ook niet de vrije weg en die kan je wel met je ratio beïnvloeden. Maar je primaire gedachte kan je niet beïnvloeden en is vaak ook onbewust. Daarom reageert je lichaam soms ook op situaties terwijl je er nog niet eens bewust van bent…"
"Daar heb je wel een punt, maar dat is mi wel erg ver gezocht."
"Wat goed om hier een dagboek bij te houden. Je praat veel puur alleen over de hoeveelheid van gebruik, maar in je eerste bericht heb je het erover dat je meer de reden/oorzaak/aanleiding wil achterhalen: Hippie Langwaus zei: In plaats van de focus te leggen op het niet meer gebruiken van drugs, ben ik me ervan bewust dat het meer nut heeft om de reden/oorzaak/aanleiding van mijn gebruik te achterhalen en dan te bepalen of daar iets aan te doen is. Klik om te vergroten... Misschien goed om hier dan ook meer te benoemen wat je triggerde om te gebruiken. Hoe was je dag? Emoties? Gebeurtenissen?"
"Raver zei: Benzo's zou ik er niet standaard bij gebruiken hoor. Gewoon zo nodig en liefst zo min mogelijk. Zo wel dacht ik aan 5mg Diazepam maximaal 1 of 2 keer per dag. Voor een maximum van 7 dagen. Je wilt niet verslaafd raken aan benzo's namelijk. In de detox krijg je er niet eens standaard benzo's bij zelfs. Dus het is niet nodig om succesvol van de GHB af te komen. Het is een steuntje in de rug bij moeilijke momenten. Je zit nu op 1.7ml? Volgende stap is dan 1.5.. 1.3.. 1.1.. 0.9.. per 24 uur zou ik 0,2ML afbouwen. Je zou pas ontwenningsverschijnselen mogen krijgen 30 min a 15 min voor je volgende dosis tijdens het afbouwen. Anders ga je te snel. 'S nachts wekker zetten zodat je elke 2 uur je gift krijgt. Slapen is wel een crime straks dan. Dus vermoedelijk heb je de benzo's het meeste snachts nodig. Klik om te vergroten... Benzo’s kunnen wel helpen tegen de paniekaanvallen die gepaard kunnen gaan met detoxen. Maar dan wel gecontroleerd en via de huisarts doen. Anders heb je kans dat je veel te snel naar een benzo grijpt en daar weer vanaf mort kicken. En je moet toch echt door dat dal als je wilt herstellen"
"Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😭 Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable…"