Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: 50mg Quetiapine , lekker stoned zo slapen. Klik om te vergroten... Zo stoned dat je het verkeerde topic gebruikt😜"
"Vrijdag na het werk weer aan de NEP gezeten tot gisteren 11.45. Na 1x gebruik kon ik er dus niet vanaf blijven wanneer ik de volgende dag vrij was. Naast de onregelmatige hartslag en druk op de borst was ik ook heel kortademig in de comedown. Ik ga dit spul nooit meer gebruiken. Als ik hier mee door ga, ga ik een keer ten onder. In de comedown gisteren de overige 1,5 gram (verstandig) in de wc geleegd."
"Casrus zei: Hoeveel had je in totaal genomen? 0,5 gram? Klik om te vergroten... Eerste keer rond de 200 mg en vrijdag bijna 300 mg. 15 tot 35 mg per inname, maar als je lang genoeg door gaat kom je vanzelf op een hoog aantal uit.."
"OtherShore zei: En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was? Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof Klik om te vergroten... Ja een nacht wakker gebleven inderdaad. Ik was mij al bewust van die lange nastimulatie voordat ik aan NEP begon. Dus van te voren met mijzelf afgesproken om 23:00 te stoppen, zodat ik rond 6:00 wel een keer zou kunnen slapen. De cravings waren mijn gezonde verstand de baas, waardoor ik nog een tijdje doorging. Toen het eenmaal een uur of 4 was, zei mijn verslavingsgevoelige brein: "Slapen gaat nu toch niet meer lukken, dan kun je net zo goed nog even doorgaan en dan vanavond optijd naar bed". Ik ben toen tot 11.45 doorgegaan voordat ik het wel welletjes vond omdat ik om 16:00 een afspraak had staan met familie (als ik die afspraak niet had was ik makkelijk nog wat uurtjes doorgegaan.) Ik zat met met mijn comedown bij familie mij zo normaal mogelijk proberen over te laten komen. Door mijn kortademigheid was ik na elke zin buiten adem. Gelukkig was de comedown rond 18.00 zo goed als voorbij en ging het wel weer. Ik combineer niks met NEP, behalve +/- een uur na mijn laatste lijn een jointje om de comedown nog enigzins normaal door te komen. De eerste keer lukte dat aardig. De afgelopen keer ging ik mij +/- een uur voordat ik naar familie ging mij druk maken om hoe ik in hemelsnaam normaal over ging komen. Ik ben blij dat ik het heb weggegooid."
"Flippo zei: Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen. Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t. Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop. Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉 Klik om te vergroten... 650 mg NEP binnen 9 uur is een aanslag op je lichaam. Of je nou ADHD hebt of niet maakt wat betreft de schadelijkheid geen verschil."
"Casrus zei: Nee, dat viel zaterdagavond wel mee. Zondagavond tot maandagmiddag (vandaag) rookte ik het echter de hele tijd. Vele grammen zijn opgegaan. Heb de pijpjes in de glasbak gegooid. Klik om te vergroten... Hoevaak heb je al nieuwe pijpjes gekocht?"
"Casrus zei: Iedere keer weer. Maar deze waren niet goed. Heb echter niet veel voorraad meer. [edit] Ben er onderhand achter hoe ik ze het beste schoon kan maken, maar die hele James Bond verstop-truuk van die dagen wekende pijpjes (waar onderhand vast niemand meer in trapt) kan me gestolen worden. Koop die pijpjes vaak voor 'korte vakanties' en gooi ze daarna weg. Meestal wel zonde, maar beter dan die paranoia van twee weken iedere nacht roken. Klik om te vergroten... Dan kan je het beter steeds weggooien inderdaad. Wat ga je doen als je voorraad op is?"
"Casrus zei: Een deugdzaam godvrezend leven op het platteland. (Meth en base). Klik om te vergroten... Daar was ik al bang voor."
"Goed dat je hiervoor waarschuwt! Ik ervaarde ook een hele nare comedown op NEP. Ongeveer dezelfde bijwerkingen als jij beschrijft: druk op de borst, verhoogde (en onregelmatige) hartslag en zó kortademig dat je na elke zin buiten adem bent. Voor mij was het ook reden genoeg om het restant weg te gooien en nooit meer te gebruiken!"
"Hertog Jan biertje"