Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
270 weergaven
18-5-2026
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdens mijn truffeltrip: "Dude.. Ik wil ook zo'n plafond..." :P
a
audierLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn vriendin gooide een keer een cd-hoesje met daarop bijna een gedraaide joint (alles lag erin, moest alleen nog gedraaid worden) op de grond..

Ik: "waarom gooi je nou alles op de grond?"
Zij: "ik dacht dat het een boterham met hagelslag was!"
Ik: "waarom gooi je een boterham met hagelslag op de grond?"
Zij: "ja dat weet ik eigenlijk ook niet"

:wave:
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was vannacht naar Gui Boratto in Club Trouw. Was echt epic!

Forumlid: Matheson stuurde een smsje naar me:
Ik heb water nodig!!
Yoo waar ben je??
Ik wou ook al bijna antwoorden op dat smsje van hem , maar toen zag ik hem dus voor me staan.

Haha stond ik al dus de hele tijd achter hem te dansen. :tearsofjoy:
Hij zei tegen mij dat ie om zich heen had gekeken ,maar dat ie mij niet zag.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend die mij tijdens een paddotrip smste:
"Jhmrmptjp gjpjptgm ajmjwPmgm jpjgjgj jg"

En even later:
"Gast ben jij egt"

Ik vond het wel inspirerend :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet je voorstellen dat ik een post zo volschrijf met onzin dat het de hele pagina beslaat. Dan heb je zo ongeveer de beste pep quote.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
vannacht, toen ik iemand terug smste toen ie vroeg waar ik zat :

" bij de paal rechts vanachter in het midden"
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
NorthernLightBE zei:
vannacht, toen ik iemand terug smste toen ie vroeg waar ik zat :

" bij de paal rechts vanachter in het midden"
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Die plaatsbeschrijvingen zijn inderdaad altijd geniaal :P

"Waar ben je?"
"In de chillroom, kom af"
"Chillroom, waar is dat? Het is hier overal chill en room!"
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als mensen je niet zien staan kun je maar beter niet in de rij bij de kassa aansluiten.

Als mensen je niet zien staan zien ze je vast ook niet zitten.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je de hele tijd met je voet moet wiebelen om te voorkomen dat je out gaat.. :stoned:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
ik zei net op msn tegen iemand

"Patronen zijn eigenlijk geen patronen, dat zijn gewoon heel veel dezelfde dingen achter elkaar" :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Maar dat klopt ook. Wazige logica, :stoned:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
audier zei:
mijn vriendin gooide een keer een cd-hoesje met daarop bijna een gedraaide joint (alles lag erin, moest alleen nog gedraaid worden) op de grond..

Ik: "waarom gooi je nou alles op de grond?"
Zij: "ik dacht dat het een boterham met hagelslag was!"
Ik: "waarom gooi je een boterham met hagelslag op de grond?"
Zij: "ja dat weet ik eigenlijk ook niet"
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Op paddo's en pillen

Me maat : ''Ik vind het niet leuk dat de aarde alleen rondjes draait''
Ik : ''dan moeten we rondjes gaan lopen!''
maat : ''Waarom?''
Ik : ''negatief + negatief = positief"
maat : ''goed idee!''
:tearsofjoy:

Dat was wel de geniaalste
M
Md&MaTjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
''Waarom lijkt een hond op een cheeta?''

me: ''Hey gast! we maken de 10 geboden van vader Abraham!''

Maat: waren het niet de 10 geboden van mozes?

me: nee! of toch?

15 min stilte
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#14
"De enige logische verklaring voor dit is dat wij niet echt zijn, maar dat wij een gedachte zijn van iemand anders. Da's de enige logische verklaring"

Ik was er nog heilig van overtuigd ook.
k
klaasjan23Lid
01-01-2024, 00:00
#15
"Ik ben jaloers op mezelf, kan dat!?"
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag leende een klasgenoot een briefje van 20,- uit zodat de ander een lijntje kon opsnuiven, toen hij dit teruggaf kwam er heel droof van een 3e persoon; hehe... drugsgeld..
b
brahmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb er teveel denk ik, maar laten we het beperkt houden :')

aan de pillen:
Nadat ik aan iemand verklaard had dat ik teveel pillen ophad, hij: "niet meer doen he" ik: "JAWEL!"

truffels:
"de mond is de barrière van het brein."
mijn vriend heeft een hond genaamd ariel, ik vanuit het niets: "hey jongens, ariel is ook een wereld"
nadat iemand besloot een joint te draaien, maar er naar mijn mening veel te weinig wiet ingooide: "maat er zit veel te veel joint in die wiet."

meer een actie dan een uitspraak: ik en vrienden waren op appelpop, ver weg door truffels, en we waren terug op de camping. We raakten in gesprek met een paar jongens die bier dronken en toen we uitgelegd hadden dat wij truffels op hadden zei er een: "ik houd helemaal niet van drugs en verdovende middelen" waarop ik zijn biertje uit zijn hand sloeg
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Haha, die laatste, nice :grin:
D
DJeffGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stoned Scrubs kijkende:
"JD en Turk zijn echt vet, nee ik bedoel maar, ze kunnen alles doen en laten en toch zijn ze vet! Hoe kan dat?"

XTC:
"Ik: Woah het lijkt net of de wereld een regenboog is, maar dan zonder regen!"

Vriend: En zon?

Ik: De zon bestaat niet?"

XTC + Speed:

"Het lijkt net of alles veel sneller gaat, ik ga sneller en de tijd gaat langzamer en daardoor gaat alles sneller. Toch?"
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
"kijk, daar kruipt de aap in de mouw."

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."