Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk het ook, ben ook blij dat ik niet de kliniek in moest. Maar het moet inderdaad wel mogelijk zijn. Ik heb me al vrij snel aangemeld toen ik merkte dat de wiet een alles overheersend probleem werd. Maar als ik weer de fout in ga en toch een kliniek in moet, doe ik dat graag. Alles beter dan mijn nuchterheid te verprutsen door halve maatregelen te nemen."
"Ik kreeg wel voorrang bij de verslavingszorg omdat ik 21 ben. Verder weet ik eigenlijk niet of ik een hele andere behandeling krijg. Ik heb namelijk individuele, ambulante zorg, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Verder moet je jongeren misschien iets langer begeleiden, maar dat is mijn gevoel, dat ik ook niet met overtuigende argumenten kan onderbouwen. :P"
"Cross-addiction is natuurlijk altijd een gevaar, maar als je in de kliniek ook nog eens contacten op doet, die je beter niet had kunnen hebben, kan het inderdaad snel gaan."
"Mijn ma (werkt in de verslavingszorg) vindt borderliners in ieder geval de moeilijkste cliënten. Schijnen hele moeilijke, vervelende mensen te zijn die bijzonder moeilijk te helpen zijn."
"Ik heb alleen gezegd dat je in een kliniek contacten op kunt doen om aan andere drugs te komen die een cross-addiction tot gevolg kunnen hebben. Tuurlijk kan cross-addiction ook bij anderen ontstaan. Daarom heb ik mijn alcoholgebruik ook tijdelijk heb opgeschort. 12-stappenplan ben ik niet mee bekend."
"Smoke 'Em van the Fun Lovin' Criminals > http://www.youtube.com/watch?v=_8Qwg5x7kc8"
"Hopelijk een XTC/huisfeestje. Anders zwaar aan de zuip in de achterhoek."
""
"Ik heb verder niks met The Scene, maar dit nummer is vet."
"Flameon zei: Donaldduck88 zei: Aleen dan een hogere dosering Klik om te vergroten... volgens mij kun je geen sterkere voorgedraaide kopen. Die zijn meestal vrij licht. Tenminste de shops die ik ken Klik om te vergroten... Verschilt misschien een beetje per shop (iig in Groningen). De ene had purt, de ander had nog wel redelijke voorgedraaide. Maar het blijft een beetje kinderspel in vergelijking met gewoon wiet uit het zakje."