#1
Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten
En crack voor Kim
Een vriend een keer tijdens een paddotrip
"Alles wat normaal groen is, is vandaag blauw"
Laatst een vriend tijdens het trippen op de 2c-E
"Boh wat voel ik me synthetisch"
"We zijn pas 1 lantarenpaal opgeschoten"
"Niet op de stoep lopen, dat is levensgevaarlijk" (dat vond ik omdat ik steeds aan het randje liep en steeds bijna mijn been brak omdat ik ernaast ging staan)
Weet je zo 123 niet meer maar dat komt wel
is weer eens zo leuk topic als dopestories
Flugeltje zei:Coke is voor janette
wiet is voor losers
En crack voor Kim
Een vriend een keer tijdens een paddotrip
"Alles wat normaal groen is, is vandaag blauw"
Laatst een vriend tijdens het trippen op de 2c-E
"Boh wat voel ik me synthetisch"
"We zijn pas 1 lantarenpaal opgeschoten"
"Niet op de stoep lopen, dat is levensgevaarlijk" (dat vond ik omdat ik steeds aan het randje liep en steeds bijna mijn been brak omdat ik ernaast ging staan)
Weet je zo 123 niet meer maar dat komt wel
