Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
247 weergaven
18-5-2026
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten

loadrunner zei:
koop ik een doosje bospaddestoelen bij de C1000, vraagt ze

Wilt u er zegeltjes bij?



Toen ik bij de kassa wegliep moest ik ineens gniffelen.
Klik om te vergroten...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA :grin:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#2
op alcohol:

" ik ben m kwijt!!"
"wat dan"
"ik weet niet! :rockband: "

dat was een van de dommere periodes uit mn leven :P :beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een alweer verslapen dag.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twee weken geleden paddo's gedaan met een vriend die het nog nooit eerder had gedaan.
Toen we zo'n 1uur onderweg waren en ik voor een spiegel stond die op een kastje stond:

Ik, kijkend in de spiegel: "Rob, moet je dit is zien man echt prachtig hoe je gezocht veranderd."

Rick komt naast me staan: "Huh? Tis net een lachspiegel!" ... "Wácht.. is het echt een lachspiegel!?"

Hij kijkt me vragen aan.. op mijn beurt kijk ik hem met een pretbek aan, kijkend of hij het echt meende. "Het is echt een lachspiegel hè?" Vraagt ie daarna!

Hehehehe prachtig! Ik proeste het uit! "Rob, een lachspiegel? Denk toch is na man!" Hahaha!

Rob: "Maar moet je kijken man, het lijkt net echt.. je ziet die golven in het glas!"


Etc. etc. Prachtig gewoon!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onder invloed van GHB ookwel bekend als GeHaktBal:

GHB, daar krijg je lelijke wijven lekker mee (is ook zo)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
t= yo bram, ik voel me niet goed man
B= wat is er
t= ik moet denk ik kotsen
b= dan gaan we effe bier halen
t= okay
W
WananaLid
01-01-2024, 00:00
#7
kwaliteit + kwaliteit = genialiteit (trots op het feit dat ik goeie wiet had, en een lekker biertje)
Ik heb zo'n paars/groen gevoel. (LSD)
Kijk! dat kindje heeft een baby! (Stoned)
Laten we bij Cheve stillen! (Laten we bij Steve chillen:P)
Zegt er eentje die vonken spuugt! (LSD, me maat zei dat hij het koud had)

Er zijn er nog veel meer die me even niet te binnen schieten:grin:
n
nielsnielsLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Ik heb zojuist een boek geschreven, het gaat over lassie de bokito-pinguin"

(Knetterstoned in het zonnetje)

"Hey! ik ben er ook nog!:grin::grin:"

Tijdens een paddo-trip, nadat ik een uur zo diep in gedachten was verzonken dat ik vergeten was dat m'n lichaam er ook was, totdat ik mezelf hoorde praten met een vriend.

En een keer tijdens een LSD-trip heb ik er letterlijk 8 uur over gedaan om aan een vriend uit te leggen dat als je slokdarm zou ontploffen, er geen voedsel in zou zitten dat al langer dan 3 weken inzit...

Op MDMA heb ik ook geeeeniale quotes, al zeg ik het zelf.

We kennen allemaal wel het verschijnsel dat je in een discotheek gesprek bent, en dat net als je hard aan het schreeuwen bent de muziek stilvalt. Op precies dat moment stond ik op een verhoging in een diskotheek, en schreeuwde ik luidkeels door de hele zaal: "Ik ben een koning!"

Op de terugweg kwamen we bij het station een stelletje straatmuzikanten tegen. Toen ik vroeg of ik een liedje mocht spelen op de gitaar, en dat mocht, zei ik: "Laat eigenlijk maar zitten, m'n kampvuur is net uitgegaan."
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaan we verder spacen of aftaaien?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wanana zei:
Laten we bij Cheve stillen! (Laten we bij Steve chillen:P)
Klik om te vergroten...

dat betekende bij ons altijd wankelend naar huis
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat vind ik juist het leuke aan alle drugs, zo veel mogelijk onzin :grin: Ik heb dus al zoveel onzin uitgeslagen dat ik het niet allemaal meer weet, maar ik weet er nog wel een paar toen ik 5 driehoekjes op had;

''Als ik thuis kom ga ik echt heel veel bakjes afwassen'

Of ineens spring ik op en schreeuw door het park de naam van iemand die ik ken, die kerel was er niet eens en het was gewoon een vriend die in een schommel zat.

De meeste onzin sla ik uit als ik stoned ben, helaas vergeet ik dat dan ook weer :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Boh, afgelopen nacht een paar erg toffe:

- Is dat nou een lantaarnpaal, of een dinsosaurus ?
- Ey lig te slapen ? Dat mag niet he, luimers leggen we in de vijver
- Wat gebeurde daar ? - Oh maak je geen zorgen, de aansteker viel van mn hoofd

- Wat hebben jullie zondag gedaan ? - Ja gewacht op de pizza (was ook nog echt waar)
- Boh die visuals, daar is aphex twin NIX bij - Ja dat doe ik met een glaasje en een laser (ook dat was echt waar) (filmpjes staan binnekort online)

En een klein verhaaltje, omdat ik niet weet waar ik het anders kwijt moet :sunglasses:

Om een uur of 0600 op zondag kwam "de boze buurman" luidkeels over de schutting roepen dat hij al de hele nacht last van ons had. Ik ken hem, maar sommige mensen die er waren schrokken en waren bang dat hij de politie zou bellen. Ik wist dat dat niet zo was.

Uren later, rond 1400 kwam hij opeens de trap op gerend, hele kamer lag vol hoesjes met keta, balonnen, patronen, lege zakjes, én een pijp waardoor ik alleen DMT en salvia rook... Iedereen schrok en "de boze buurman" brak de stilte met de zin "ey hebben jullie wat te blowen ?" waarna hij verder ging vragen wat we allemaal gehad hadden. We vertelden het hem een beetje (maakte niet uit verder...) en hij vertelde wat hij vroeger allemaal gedaan had.

Op een gegeven moment zag hij de pijp staan en hij wou er wiet door roken. Wij waarschuwde hem voor de DMT en Salvia resten, maar hij wou toch perse. Toen rookte hij zonder te overdrijven in 3 hijsen bijna een gram weg, en heel wat resten, waarna hij trippend weer mijn huis verliet !

Weer later kwam hij weer binnen lopen, dit was rond 1700 denk ik. Maar dit maal kwam hij ons temazepam en xtc brengen !! Zomaar, zo van: dan kunnen jullie nog even. Hij rookte nog een keer door de pijp, maar toen die merkte dat de restjes weg waren ging hij weer naar huis.

Dat was mijn bijdrage over "de boze buurman" :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik onder paddo's: Hoe zou het zijn als we alleen hoofd waren??.

Vind ik toch wel de beste van mezelf tot nu toe. :grin:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spor zei:
Boh, afgelopen nacht een paar erg toffe:

- Is dat nou een lantaarnpaal, of een dinsosaurus ?
- Ey lig te slapen ? Dat mag niet he, luimers leggen we in de vijver
- Wat gebeurde daar ? - Oh maak je geen zorgen, de aansteker viel van mn hoofd

- Wat hebben jullie zondag gedaan ? - Ja gewacht op de pizza (was ook nog echt waar)
- Boh die visuals, daar is aphex twin NIX bij - Ja dat doe ik met een glaasje en een laser (ook dat was echt waar) (filmpjes staan binnekort online)

En een klein verhaaltje, omdat ik niet weet waar ik het anders kwijt moet :sunglasses:

Om een uur of 0600 op zondag kwam "de boze buurman" luidkeels over de schutting roepen dat hij al de hele nacht last van ons had. Ik ken hem, maar sommige mensen die er waren schrokken en waren bang dat hij de politie zou bellen. Ik wist dat dat niet zo was.

Uren later, rond 1400 kwam hij opeens de trap op gerend, hele kamer lag vol hoesjes met keta, balonnen, patronen, lege zakjes, én een pijp waardoor ik alleen DMT en salvia rook... Iedereen schrok en "de boze buurman" brak de stilte met de zin "ey hebben jullie wat te blowen ?" waarna hij verder ging vragen wat we allemaal gehad hadden. We vertelden het hem een beetje (maakte niet uit verder...) en hij vertelde wat hij vroeger allemaal gedaan had.

Op een gegeven moment zag hij de pijp staan en hij wou er wiet door roken. Wij waarschuwde hem voor de DMT en Salvia resten, maar hij wou toch perse. Toen rookte hij zonder te overdrijven in 3 hijsen bijna een gram weg, en heel wat resten, waarna hij trippend weer mijn huis verliet !

Weer later kwam hij weer binnen lopen, dit was rond 1700 denk ik. Maar dit maal kwam hij ons temazepam en xtc brengen !! Zomaar, zo van: dan kunnen jullie nog even. Hij rookte nog een keer door de pijp, maar toen die merkte dat de restjes weg waren ging hij weer naar huis.

Dat was mijn bijdrage over "de boze buurman" :wink:
Klik om te vergroten...

geef mij zo''n buurman!
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#15
een vriend van me zei onder invloed vn :xtc:

" ik ga zo een halve rammadan lopen maar ik krijg dan wel nogal snel last van me hogespanningsader. "
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koninginnedag op LSD

-Afval is nooit bedoeld als afval (nee joh, wie zet er nu een fabriek neer om alleen afval te produceren?)

-Een geduldig mens verveelt zich nooit :)

-Wachten is niet erg, je moet er gewoon de tijd voor nemen.

-Als je vind wat je zoekt heb je slecht gezocht. (In het principe 'De reis is belangrijker dan je eindbestemming')
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten

Ja precies zei:
Wie zichzelf verliest in de ander, wordt vanzelf het gevonden voorwerp.
Klik om te vergroten...

Die vind ik wel vet :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een gebefte kut telt voor twee!

Dat zorgde voor de nodige stinkvinken en aalkakkers.

Mijn thee smakkelt gedingeliewopsie in mijn gedangoliseerde vijl.


en mijn ondertekst.

Mijn vriendin heeft ook vaak van die prachtige:

> Ik weet het niet!
< Wat weet je niet?
> Dat weet ik niet!
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na de eerste keer xtc (mdma) voor mij, de hele avond in mijn handen lopen wrijven (had de dag erna spierpijn), toen de pillen uitgewerkt waren zei ik tegen mijn maat: zijn die pillen toch nog ergens goed voor, ik heb tenminste gen dode huidcellen meer op mijn handen :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
"We hebben dimensieoverlast"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."