Boh, afgelopen nacht een paar erg toffe:
- Is dat nou een lantaarnpaal, of een dinsosaurus ?
- Ey lig te slapen ? Dat mag niet he, luimers leggen we in de vijver
- Wat gebeurde daar ? - Oh maak je geen zorgen, de aansteker viel van mn hoofd
- Wat hebben jullie zondag gedaan ? - Ja gewacht op de pizza (was ook nog echt waar)
- Boh die visuals, daar is aphex twin NIX bij - Ja dat doe ik met een glaasje en een laser (ook dat was echt waar) (filmpjes staan binnekort online)
En een klein verhaaltje, omdat ik niet weet waar ik het anders kwijt moet
Om een uur of 0600 op zondag kwam "de boze buurman" luidkeels over de schutting roepen dat hij al de hele nacht last van ons had. Ik ken hem, maar sommige mensen die er waren schrokken en waren bang dat hij de politie zou bellen. Ik wist dat dat niet zo was.
Uren later, rond 1400 kwam hij opeens de trap op gerend, hele kamer lag vol hoesjes met keta, balonnen, patronen, lege zakjes, én een pijp waardoor ik alleen DMT en salvia rook... Iedereen schrok en "de boze buurman" brak de stilte met de zin "ey hebben jullie wat te blowen ?" waarna hij verder ging vragen wat we allemaal gehad hadden. We vertelden het hem een beetje (maakte niet uit verder...) en hij vertelde wat hij vroeger allemaal gedaan had.
Op een gegeven moment zag hij de pijp staan en hij wou er wiet door roken. Wij waarschuwde hem voor de DMT en Salvia resten, maar hij wou toch perse. Toen rookte hij zonder te overdrijven in 3 hijsen bijna een gram weg, en heel wat resten, waarna hij trippend weer mijn huis verliet !
Weer later kwam hij weer binnen lopen, dit was rond 1700 denk ik. Maar dit maal kwam hij ons temazepam en xtc brengen !! Zomaar, zo van: dan kunnen jullie nog even. Hij rookte nog een keer door de pijp, maar toen die merkte dat de restjes weg waren ging hij weer naar huis.
Dat was mijn bijdrage over "de boze buurman"
![:wink:]()