Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten
^ja dat ken ik
![:wink:]()
mijn eerste PRSPCTXL heb ik stom genoeg zonder oordoppen gedaan, met 4 man hoorden we op de terugweg in het geluid van de trein nog breakcore :P
Sinds dien altijd oordoppen gebruikt
maarja, lekker offtopic
ot: Met nieuwjaar was er een after bij een van mn beste vrienden. Er gingen allerlei mensen mee die we niet kenden maar he, t was nieuwjaar... Ik had al 4 hoffmann's op, dus voor mij hoefde het allemaal niet zo, maargoed zijn huis, zijn regels. Toen we daar kwamen mijn maat en een andere maat nog lsd gegeven en op een gegeven moment begonnen we wel genoeg te krijgen van al die lamme / zatte / leipe mensen en wouden we lekker met zn 3en verder trippen. Dus op een gegeven moment staat S op en jaagt iedereen eruit. Tegen een meisje wat ligt te slapen roept ie EI TROELA !! (op zich al een geniale quote) en 16 seconden later is ze wakker en vertrekt ze. Tegen een vriend van ons (die geen lsd op had) zeg ik: "ga je slapen als je dalijk thuis komt ?" en voordat hij kan antwoorden zegt het meisje wat ik dus niet kende: "Ja wat denk jij dan ?" Waarop ik haar een moment aankijk en terug zeg: "Jij moest eens weten wat ik denk...." En op het moment dat ik het zei (onder invloed van 5 zegels, S & S allebei 1, maar die hadden toch lagere tolerantie) barstte we alle 3 in een extreme lachkick uit die pas ophield lang nadat iedereen weg was
![:grin:]()
dat was echt een geniale quote op dat moment
Nog niet zolang geleden ging ik LSD doen met S, M en J. Ik had de lsd al genomen, maar had voor het eerst lachgas, en had hier meer dan eens gelezem dat dat wel een hippe combinatie moet zijn... Ik gebruik geen slagroomspuit, maar ipv daarvan een N2O Cracker (
http://www.erowid.org/chemicals/nitrous ... mmary1.jpg ) een klein apperaatje van aluminium ofzo, niet echt zwaar maar ook niet bepaald zo licht als een veertje. Wij dus fijn bezig met die ballonnetjes, en op een gegeven moment heb ik er een vol gelaten en ik voelde dat het wat "lichter" aanvoelde allemaal. Dus ik zeg, gewoon in het algemeen: "Woow, hij vliegt bijna weg !!" J kijkt me verwonderd aan en zegt "Echt ??" waarop ik antwoord: "Nee, niet echt"
![:grin:]()