Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Besten, Vanwege een periode in burnout, depressie en kampend met een angststoornis (welke door medicijnen zeer goed onder controle is) en daarbij nog een alcohol- en nicotine verslaving, overweeg ik Ayahuasca. Ik heb verschillende documantaires gezien waarbij vrijwel iedereen als "REBORN" eruit komt. Ik zit op dit punt in mijn leven vast. Ik weet niet wat ik wil, qua werk en m'n verdere leven. Pas geleden zijn er ook vrij zware dingen gebeurd in mijn prive leven alsmede op het werk een gigantische werkdrug waardoor ik in een burn-out terecht gekomen ben. Ik wil een nieuwe start maken, en na intensief googlen en lezen (op bluelight en hier), lijkt ayahuasca mij een goede stap om te gaan proberen. De doelstellingen: Ik wil van mijn angststoornis af (of iig dat het minder wordt, veel minder) en daarbij geen medicatie meer nodig heb. Ik wil af van mijn alcohol verslaving. Ik wil af van mijn nicotine verslaving. Ik wil weer motivatie krijgen voor dingen. Kortom; ik wil mijn leven op de rit krijgen, en het aangewezen middel ervoor, lijkt ayahuasca. Ik hoop hier mensen te vinden die ervaring hebben ermee, en zo ja, wat zijn goede ceremonies om naartoe te gaan? Google geeft wisselvallige resultaten waarbij er gezegd wordt dat de ene "retraite" de andere niet is. Dat sommigen maar geldklopperij zijn en je amper steun bieden, waar de anderen je optimaal ondersteunen in je zware tijd onder dit medicijn. Ik hoor graag verhalen van mensen, en tips over welke websites ik kan vertrouwen op basis van ervaring van jullie. Verder heb ik graag jullie mening hierover. Het lijkt me dat ik dit met mijn arts moet gaan bespreken aangezien ik clonazepam en effexor neem. (Clonazepam op eigen recept). Ik begreep dat er een 3 dagen periode van vasten en mediteren aan vast zit. Wat houdt dit precies in? Helemaal geen med's, geen eten en geen drinken? Ik moet een baanbrekende "change" in mijn leven gaan bewerkstelligen, anders gaat het down hill. En ik hoop dat ayahuasca mij daarbij kan helpen. Alle tips, informatie en ervaringen van anderen zijn zeer welkom. Bedankt. -OMFG"
"Svali zei: Klinkt alsof je de zaken wel goed op een rijtje hebt en je intenties zijn zeker goed. Ayahuasca neemt je mee op een reis en kiest wat voor jou het beste is om op dat moment mee te maken. Uiteindelijk gaat het dus om jou en of jij er klaar voor bent om een life-changing event te ondergaan en het lijkt erop alsof je dat zeker bent. Ik zou als eerste een juiste plek kiezen om het te gaan doen. Bij de Gewijde Reis zit je altijd goed, die geven altijd waar voor je geld en daar staan ze ook om bekend. Zelf heb ik het drie keer gedaan bij Paul Krause maar die is (helaas) gestopt. Alternatief daarvoor is JP Beyond waar ik ook goede verhalen over heb gehoord en ook Cygnus Zoetermeer is een goed adres. Ik heb ook nog wel goedkopere adresjes maar die zou ik niet voor een eerste keer aanbevelen. Klik om te vergroten... Ik hoorde ook dat je een intake gesprek krijgt bij die sessies? En hoe moet ik het voor me zien, je gaat met z'n 10en in een kring zitten, iedereen neemt Ayahuasca en dan maar wachten tot iedereen uitgetript is ofzo? Voor mijn eerste keer heb ik een maand lang een speciaal dieet gevolgd en drie dagen van te voren geheel gevast. Met geheel vasten bedoel ik wel fruit-en groentesappen nemen want vasten met alleen water wordt niet aanbevolen. Good luck! Klik om te vergroten... Wat voor dieet heb je genomen als ik vragen mag? Bedankt voor je reactie."
"Svali zei: Ik hoorde ook dat je een intake gesprek krijgt bij die sessies? En hoe moet ik het voor me zien, je gaat met z'n 10en in een kring zitten, iedereen neemt Ayahuasca en dan maar wachten tot iedereen uitgetript is ofzo? Klik om te vergroten... Een intake sessie is mogelijk, maar dat doen ze vooral bij individuele sessies. Waarschijnlijk zul je iets van een formulier moeten invullen waarom je dit wil doen, ook weer afhankelijk van waar je het gaat doen. Voor mezelf was ik al een paar weken eerder begonnen met een detox kuur om mezelf helemaal te reinigen maar dat is geen noodzaak. Klik om te vergroten... Hmm ok. Ik heb nu een aantal docu's zitten kijken erover... is het echt zo hardcore als die docu's? Kijk ik ben wel wat gewend (LSD, 2c-b, salvia, keta, mxe, DMT), maar het lijkt er op of dit écht hardcore is hoor he. Als ik zo die ervaringen van mensen zie in docu's. Dat schrikt toch wel wat af aan de ene kant, maar aan de andere kant... wat heb ik te verliezen... my mind? Lost it long ago."
"Weet iemand WELKE MAO-remmer er in Ayahuasca zit? Ik ben namelijk in gesprek met iemand van DeGewijdeReis en die vindt dat ik geen Clonazepam moet slikken tijdens die sessie, ik heb last van paniekaanvallen waarmee de Clonazepam het onder controle houdt. Nu zit ik er, zeker niet tijdens ayahuasca, op te wachten dat ik een paniekaanval krijg omdat ik stop met de medicatie. Nu schijnt volgens internet dat clonazepam alleen de trip dus wat zal "verlichten" en het ongevaarlijk is. Maar de vraag is dus, weet iemand WELKE MAO remmer er in aya zit, zodat ik dit bij de apotheek kan navragen of het in combinatie met clonazepam mag."
"Fool zei: De echte ayahuasca bevat Banisteriopsis caapi als MAO-inhibitor. Echter zou het best kunnen dat mensen bij bepaalde ceremonies andere planten hiervoor gebruiken. Klik om te vergroten... Mja en ik doe een wilde gok dat de apotheek me hier niets over kan vertellen,.. of dit gevaarlijk is i.c.m. clonazepam.. maargoed, Ik ga het eens navragen."
"Fool zei: Bij twijfel zou ik gewoon luisteren naar iemand die er meer verstand van heeft. Ik kan zo snel niets interessants vinden, maar weet wel dat prutsen met MAOi's linke soep is. Klik om te vergroten... Ik ben zojuist bij de apotheker geweest, hij zegt; "MAO remmers zijn per definitie niet zonder risico, maar over de combinatie Clonazepam en MAO remmers wil ik geen uitspraak doen." Hendig."
"Contact gehad met azarius, en voorzichtig gedoseerd vant weekend. idd is 7 tot 10 paddestoelen foutieve informatie, weeg het goed af. Ik heb een lichte dosis genomen omdat het mn eerste keer paddo's was. 3,2 gram met zijn 2en. Bedankt voor de reacties. Edit; Azarius ging in conclaaf met hun webmaster hierover... zulke informatie op een site vind ik behoorlijk slordig."
"Ik weet niet zeker of dit het juiste subforum is, maargoed, er is geen algemeen tripforum behalve reports. Al een tijdje probeer ik mijn trips te beinvloeden door de week vantevoren zwaar te mediteren over hetgeen waarover ik wil gaan trippen. Het lukt aardig om de onderwerpen in de trip naar voren te laten komen. Ik was benieuwd of er mensen zijn die dit ook doen, en die wellicht nog meer tips hebben om bepaalde aspecten van je leven in een trip naar voren te laten komen. Waarom? Ik ben een nogal zware roker, en ik vind het zeer moeilijk hier vanaf te komen. Ik heb niet genoeg discipline en ook niet de juiste mindset ervoor. Het lukt me gewoon niet. Nu heb ik verschillende artikelen gezien waarin mensen paddo's of LSD gebruiken om te stoppen met roken. Stoppen door Paddo's Stoppen door LSD Nu heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ik wil het wel gaan proberen door zoveel mogeliijk mijn wens om te stoppen in m'n hoofd te prenten alvorens ik een trip ga doen. Zijn er mensen hier die meer tips hebben? Ik wil bijvoorbeeld het samen doen met het boek van Allan Carr. Eerst dat boek lezen, en vlak daarna de trip in gaan (2 dagen erna ofzo). Ik hoop hier mensen te vinden met ervaringen over trips beinvloeden en mij tips kunnen geven wat ik nog meer kan doen om dit zo'n groot mogelijke kans van succes te geven. Alvast bedankt."
"Hey Vanavond wil ik mijn paddestoelen gaan proberen. Eerst even wat azarius informatie; Voor verse paddenstoelen wordt vaak het volgende doseringsschema aangehouden: 5-10 gram voor een lichte trip voor starters. 15-25 gram voor een medium trip. 30-25 gram voor een trip van het hoogste niveau voor de echte psychonauten. Er is jammergenoeg geen betrouwbare manier om het gewicht van verse paddo's om te rekenen in dat van droge. Ze bevatten ongeveer 90% water (10 gram vochtig = 1 gram droog) maar de verhouding is voor iedere soort net even anders. Gebruik als dosering 7 tot 10 verse paddenstoelen (ongeveer 10 gram) of 1-2 gram gedroogde. Klik om te vergroten... Nu heb ik na het oogsten gelijk mijn paddestoelen gedroogd. 3 dagen voor een ventilator gezet op een kladblok op de verwarming die niet al te hoog stond. Ze zijn KURK droog, ik kom er zelfs met een mes moeiljik doorheen want ze zijn ook keihard, ik kan ze breken. Nu is dat leuk wat azarius hierboven zegt. Maar ze zeggen: Gebruikt 7 tot 10 verse paddestoelen... Nou, ik heb één gedroogde paddestoel (vrij grote) die al 2,6 gram weegt in z'n eentje, dus dat zou al 26 gram betekenen als deze vers zou zijn. Hoe moet ik dit zien? Ik heb ook kleinere paddestoelen maar die zijn ook al snel 0,8 gram... hoe kan ik ooit tot 7 a 10 paddestoelen komen die bij elkaar 1 a 2 gram wegen, als ze gedroogd zijn? Één paddestoel weegt dat al. Hoe moet ik dit gaan doseren? Saillant detail; ik heb in een periode over 5 uur heen, wel eens 3 verse geprobeerd.. 1tje heb ik opgegeten maar dat was zo goor dat ik de rest in heet water heb gegooid en dat opgedronken heb... dat waren er 3. Daar voelde ik zeer weinig van. Ik begrijp niet helemaal hoe ik dit moet gaan doseren omdat alles elkaar tegenspreekt. Kan iemand me helpen? Cubensis B+ zijn het, gedroogd."
"Hi, Binnekort wil ik een DMT breakthough gaan forceren. Ik heb tot nu toe 2 keer DMT gedaan. En ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk was van de visuals. Ik zal even een samenvattings reportje geven van de eerste keer; Het was sochtends, ik had al een hoop drugs op wat begon uit te werken. Ik dacht, nou nu we toch bezig zijn doe ik die DMT er ook nog wel ff achteraan. Alle dope was al zo goed als uitgewerkt. Op dat moment wist ik nog niet dat de vlam niet "direct" de DMT mocht raken. Maargoed, ik knalde 30MG in een pijp en ik nam een flinke haal. Wel wist ik, uit eerdere ervaring met Salvia, dat ik in 1 hijs zoveel mogelijk binnen moest gaan houden voor het beste effect. Dat lukte aardig, totdat ik kokhalsneigingen kreeg en ineens "out" ging. Ook een bekend fenomeen met DMT, wist ik. Ik hield m'n ogen dicht en zag wat ze bedoelden met "machine elves". Na een paar minuten was dit voorbij en ik dacht; ja leuk, en deed m'n ogen open. Pas toen begon het eigenlijk. Alles was haarscherp. Mijn kast, mijn spiegel.. alles was haarscherp. Veel mooier dan "normaal". Ik zag veranderingen in de grootte van mijn bank. De bank leek 30 keer zo groot als ik zelf. Totdat ik op t punt kwam waar het zonlicht (het was ochtend) de luxaflex bereikten. Dat was veruit het mooiste beeld wat ik heb gezien en nu nog in op mijn netvlies staat gebrand. Alsof de hemel aan de andere kant van de luxaflex lag. Ik twijfelde naar buiten te gaan, maar vanwege de drugs die ik allemaal al achter m'n kiezen zat en ik niet wist wat DMT verder voor effecten zou hebben, besloot ik binnen te blijven. 20 minuutjes later, was alles weer normaal. Tot zo ver de halve tripreport van de eerste keer. Nu heb ik behoorlijk veel ervaring wat betreft psychedelica; LSD vele keren, 2c-b keertje of 10, 2c-t7, SALVIA, LSA en Ketamine (ben de tel kwijt). Dus... nu ben ik van plan om DMT eens goed uit te testen en een "stage" verder te gaan dan wat ik heb gezien. Dus echt de breakthrough naar andere dimensies. Zoals iedere psychedelica die ik heb gebruikt, ga ik er vanuit dat dit ook onvergelijkbaar is met hetgeen wat ik al gedaan heb. Afgezien van Salvia, dat lijkt me redelijk in de buurt komen. Niet alleen qua tijdsduur (15 min max), maar ook de effecten an sich lijken me (door onderzoek) ongeveer hetzelfde. Nu heb ik een paar vragen hierover; 1. Wat kan ik verwachten van die breakthrough? Ik heb begrepen dat je at once in een andere dimensie terecht kan komen (zoals ook bij Salvia). Maar anderen spreken over een glazen wand, waar je doorheen moet "stappen" voordat je aan "the other side" komt. 2. Heb ik een sitter nodig? Hoe verloopt die trip? Kan je uberhaupt nog wel dingen, zoals lopen/kruipen of whatever aan bewegingsmogelijkheden? Of is het dat je gewoon stil blijft zitten en op dezelfde plek "wakker wordt"? 3. Is de muziek die ik op zet (GOA preferably), ook een lijdraad in de trip, zoals bij Ketamine? Of hoor je de muziek niet meer zoals hij ook echt is (wat ook een symptoom is van ketamine). 4. HOe kan ik dit het beste doen? Ik heb een bong waterpijp achtig iets met zo'n tuitje naar de buitenkant met gaasje en alles. Moet ik die aansteker ver eronder houden totdat ik de DMT laat vaporizen? Of hoe zouden jullie dat doen. Ik heb veel docu's gezien al erover (incl. The Spirit Molecule) en bereid me ook min of meer voor hiermee op de grotere dame; Ayahuasca. Ik hoop dat mensen me hier wat tips kunnen geven. Aangezien mijn woonsituatie nogal wat apart is op het moment heb ik niet echt een plek om het te doen, dus twijfel ik om het in de auto te doen (uiteraard niet rijdend. maar ergens stilstaand met wat goeie GOA op). Any tips for my breakthrough? Alvast erg bedankt. OMFG"