#1
Soms moet je gewoon je verlies nemen.

loadrunner zei:Yes, een half jaar geen alcohol, en een keer een biertje gedronken en genoten van de smaak. de wweek erna niets meer gehad![]()
Hans zei:'Wow ik ga nu door een dikke tunnel!'
'Ja mn gat zeker.'
Ja dat geloof ik graag, ik was in een pillengezelschap en had zelf coke (hoop dat ik nooit meer vergeet waarom ik gestopt was...) + ghb op dus was ook behoorlijk vaag. Maar de muziek stond ook keihard enzo, schoot inderdaad allemaal niet zo op :Pazgaza zei:Haha toen ik hem zei kwam het juist wel goed aan, maarja onder LSD gezegd tegen een volledig-allemaal-aan-de-LSD gezeldschap, dan werken dat soort dingen vaak beter![]()
loadrunner zei:en meel enzo.
Een vriend onder invloed van XTC zegt zo tegen me:
" Huh? Elke keer als je je beweegt heb je een ander gezicht, en volgens mij ben je ziek want je ziet rood met witte stippen?? "![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."