#1
Niet van mezelf maar een maat van me. We zaten met drie man bij mij thuis aan de MDMA. Op een gegeven moment pakte een van hen een fles frisdrank uit de koelkast. Hij vroeg aan mij: is het goed als ik hier wat van neem?
Voor ik kon reageren, die andere maat: Nee want dat is van mijn huisgenoten.
En wij allebei: ehhh we zitten niet bij jou thuis.
Hij werd ineens enigszins helder: Ow ja WTF!
En een andere:
Met een maat en zijn vriendin in de supermarkt, ze hadden allebei een extreme lachkick.
Komen we bij de kassa, de dame achter de kassa deed extreem chagrijnig. Die vrienden van mij lagen nog steeds dubbel.
Ik: we zijn een dag uit met de instelling.
Toen kon ze gelukkig wel lachen![:tearsofjoy:]()
Voor ik kon reageren, die andere maat: Nee want dat is van mijn huisgenoten.
En wij allebei: ehhh we zitten niet bij jou thuis.
Hij werd ineens enigszins helder: Ow ja WTF!
En een andere:
Met een maat en zijn vriendin in de supermarkt, ze hadden allebei een extreme lachkick.
Komen we bij de kassa, de dame achter de kassa deed extreem chagrijnig. Die vrienden van mij lagen nog steeds dubbel.
Ik: we zijn een dag uit met de instelling.
Toen kon ze gelukkig wel lachen
