Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
229 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
*Ik ben ook een plant*

Zei een maat tijdens een paddotrip waarbij hij op de grond tussen de kamerplanten lag. :)
Goed voor een megalachkick waar ik moeilijk uitkwam...omdat'ie 't zo serieus meende.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DutchCookie zei:
ik snap niet hoe jullie tv kunnen kijken tijdens truffels
het enige wat me niet interesseerde was juist de tv :P
Klik om te vergroten...
Same here.

De TV is het enige in een trip wat vrijwel normaal blijft. :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij animal planet herhalen ze alles ook 100 keer...
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik: Ik voel me een kabouter.

maatje: Ik voel me een neger.

Ik: Ik voel me een frituurpan.

maatje: ohja.. duidelijk?

ik: Jaa, opzich...

maatje: Neee niet echt..

maatje: of wel?

ik: nee..

maatje: oke...

ik: Ik voel me alsnog een kabouter..

maatje: Ja en ik voel me nog steeds een neger.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ow man ik kijk al uit naar gisteren.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
(Nuchtere) tripsitter bracht ons naar huis tijdens m'n Bromo dragonFLY trip met z'n toyota IQ (echt zo'n mini ding), ik stapte uit en begon te staren naar z'n auto terwijl hij een jointje rookt. Ik was 2 minuten stil en opeens begon ik keihard te lachen en zei ik "JOUW AUTO IS ECHT FOCKING KLEIN JOH HAAHAHAHAH".

10 minuten in een deuk gelegen. :P
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar uur geleden: ik (nuchter, hoewel met slaapgebrek) aka E (Einstein) en mijn broertje X, heeft net zijn maag leeggekotst (gelukkig netjes in de emmer), tijdens zijn eerste DXM-trip :grin:

X - Baas. Echt baas :hearteyes:
E - En je moet niet kotsen?
X - NEE, DAS ECHT BAAAAASSS :hearteyes:

E - Als je nog geniale invallen krijgt, schrijf ze op
X - Opschrijven, ja, de geniaalste inval van allemaal :hearteyes:

:grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb kou ,
en geen kou

op LSD in de winter buiten. op mijn huid voelde ik dat het kou was.
maar 1mm onder muin huid en vanbinnen in mijn lichaam had ik zo'n lekker warm gevoel :grin:
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik werk op dagbesteding met jongeren en volwassen mensen met een verstandelijke beperking. Nou kreeg ik echt een vreselijke praat kick.. helemaal niet erg natuurlijk..die kletsen gezellig mee..

Ik wil altijd alles weten over hoe dingen in elkaar steken en waarom ze zo zijn en gebeuren...Een aantal keer vroegen ze waarom zoiets kon, of hoe kan het dat.. en ik was vaak al halverwege mijn verhaal toen ik pas besefde dat ik hun een heel technisch verhaaltje aan het uitleggen was....

ze zaten me schaapachtig aan te kijken.. Dus ik zo.. 'nou dat dus...ehh.. we gaan weer aan het werk!' :grin:

Is echt wel 10 keer gebeurd die dag.. :mrgreen:
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Samen een www op hyves bedenken die hij onze stemmig past..:

Nou hier zijn we op uit gekomen....:
Halverwege de verwarde weg, recht aan houden houden op de rotonde. Kijk uit voor zebra paarden, daar krijg je schade van. Sla nooit af op de verwardeweg ,dit zal leiden tot totale chaos in het bos waar je de bomen niet meer ziet. Verhip zandvlakte en nu...? @ Pfoe Hé
:rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
:grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
"Sow, ik merk nu pas dat ik al 4 uur lang hoofdpijn heb :confused:"
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Ik ga zo slapen."

Een uur later.

"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."

Nog weer wat later.

"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."

:grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik: ''Miauw''
Vriendin: Zie jij nou echt altijd die beestjes?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pas op! Een fractal..
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
Er is hier iemand op het forum die "R_woud67" ofzoiets heet. Vorige week stuurde ik diegene onder invloed:

"Je bent toch niet 1 van de wouten he?"

Ik heb me de volgende dag helemaal kapot gelachen haha :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zat op 2-cb naar chips te staren:
"Wat is alles zo groot! Oh nee! De chips is zo klein."
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#18
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
"Ik ga zo slapen."

Een uur later.

"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."

Nog weer wat later.

"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."

:grin:
Klik om te vergroten...

Haha, lekker herkenbaar.. :grin:
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op truffels: "Waar is alles?"
"Ik heb men tshirt binnestebuiten aan,...of buitenstebinnen?"
"Ik voel het nie echt" terwijl de persoon ondersteboven in de zetel lag.

"Pfff....zou ik gaan kakke?" :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."