Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
232 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pas op! Een fractal..
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
luchtigtoetje zei:
Er is hier iemand op het forum die "R_woud67" ofzoiets heet. Vorige week stuurde ik diegene onder invloed:

"Je bent toch niet 1 van de wouten he?"

Ik heb me de volgende dag helemaal kapot gelachen haha :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zat op 2-cb naar chips te staren:
"Wat is alles zo groot! Oh nee! De chips is zo klein."
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
"Ik ga zo slapen."

Een uur later.

"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."

Nog weer wat later.

"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."

:grin:
Klik om te vergroten...

Haha, lekker herkenbaar.. :grin:
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op truffels: "Waar is alles?"
"Ik heb men tshirt binnestebuiten aan,...of buitenstebinnen?"
"Ik voel het nie echt" terwijl de persoon ondersteboven in de zetel lag.

"Pfff....zou ik gaan kakke?" :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DDeeJay zei:
de witte power ranger is toch de coolste :grin:
Klik om te vergroten...

maar dat is gewoon waar :sunglasses:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
:grin:
Klik om te vergroten...


Wow, ik meende het, he. Ik gebruik geen drugs onder schooltijd.
Die quote was gewoon bij een avondje thuis bij iemand blowen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
of de roze. die zou ik gewoon doen.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Een maat van me op een festival Bijna een volledige gram mdma kristallen en nog mc
Ik kwam hem na uren zoeken eindelijk tegen, ik het zakje gevraagd en paar kristalletjes op de tong gelegd.
Hij ging in de tent gaan liggen omdat.. tja eigenlijk heb ik geen flauw idee xD
Na het optreden ging ik ook even kleren veranderen want ik was zeiknat, had niet zoveel effect van
de mdma maar ik had vrij veel pep binne.

Ik kom toe op onze kampplaats, hoor ik daar iemand de hele tijd geluidjes maken piem pum pam pom piem, ..... AAAAAAAAH, piem pium, AAH, ...
Ik lag plat van het lachen, hij was gewoon volledig aan het opgaan in de regendruppels, elke druppel had een andere toon en kleur xD

Ik wil in de tent kruipen om mn kleren te veranderen en een pakkje sigaretten mee te pakken.
ik kruip in de tent vraag aan men maat voor het zakje nog 'ns want ik voelde er nog altijd niets van.
nog een dip genomen, begin men kleren te veranderen en wordt plotseling wazig en draaierig.
Wil ik uit die tent gaan om ff wat frisse lucht te scheppen valt hij mij daar bijna aan omdat hij beweerde dat ik in een gracht met krokodillen ging vallen en gaf hij mij een t-shirt die diende als "brug" xD.
daarna ging het wel goed, beetje euforisch, vergeetachtig.
ben ik daar plotseling als een halve mongool mijn sigaretten beginnen zoeken in de tent en ik zat de hele tijd bij mijzelf te pompelen ik moet mijn sigaretten vinden, mijn sigaretten, waar zijn mijn sigaretten
was die maat van me beginnen roepen dat ik normaal moest doen en hem een sigaret moest geven, en dat ik hem een kauwgom moest geven en dat ik uit de tent moest.
ik tegen hem beginnen zeggen dat hij slecht aan het gaan was.
eindelijk mijn sigaretten gevonden (die ik gewoon de hele tijd vasthad en achtermij smeet telkens als ik ze terugvond) ik kom uit de tent wil terug naar de weide vertrekken voor de laatste 2 optredens merk ik dat de muziek gedaan was en zie in een keer de rest van ons gezelschap
ik met een gigantisch pillengezicht "ist al gedaan? o.O"

blijkt dat ik 2 uur lang mijn sigaretten aan het zoeken was xD
ik heb toen het optreden van spor gemist waar ik zeeeeer veel spijt van had maar had wel een avontuurlijke zoektocht naar mijn sigaretten :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen we op mij kamer aan t blowen waren en een maat de deur open deed zei ik heel serieus;
Doe de deur uit, maar bedoelde natuurlijk doe de deur dicht
iedereen lag strak van t laggen :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelicious zei:
laggen
Klik om te vergroten...
Blijven proberen, je kan het.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#13
"ik snap alles van niets"

zei ik tijdens een zware mindfuck onder de lsd tegen een vriend van me.

op dat moment waren we er van overtuigd dat dit een zeer geniale zin was en we hebben m opgeschreven zodat we eenmaal uit onze trip het aan onze vrienden konden vertellen wat voor gruwelijks we wel niet bedacht hadden.

eenmaal nuchter konden we er schaamtelijk om lachen :flushed:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus jij bent mij.... Dus jij bent wie ik ben....

Dit zei ik tegen de spiegel toen ik flink wat LSD op had :P .
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdens mijn truffeltrip: "Dude.. Ik wil ook zo'n plafond..." :P
a
audierLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn vriendin gooide een keer een cd-hoesje met daarop bijna een gedraaide joint (alles lag erin, moest alleen nog gedraaid worden) op de grond..

Ik: "waarom gooi je nou alles op de grond?"
Zij: "ik dacht dat het een boterham met hagelslag was!"
Ik: "waarom gooi je een boterham met hagelslag op de grond?"
Zij: "ja dat weet ik eigenlijk ook niet"

:wave:
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was vannacht naar Gui Boratto in Club Trouw. Was echt epic!

Forumlid: Matheson stuurde een smsje naar me:
Ik heb water nodig!!
Yoo waar ben je??
Ik wou ook al bijna antwoorden op dat smsje van hem , maar toen zag ik hem dus voor me staan.

Haha stond ik al dus de hele tijd achter hem te dansen. :tearsofjoy:
Hij zei tegen mij dat ie om zich heen had gekeken ,maar dat ie mij niet zag.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een vriend die mij tijdens een paddotrip smste:
"Jhmrmptjp gjpjptgm ajmjwPmgm jpjgjgj jg"

En even later:
"Gast ben jij egt"

Ik vond het wel inspirerend :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet je voorstellen dat ik een post zo volschrijf met onzin dat het de hele pagina beslaat. Dan heb je zo ongeveer de beste pep quote.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
vannacht, toen ik iemand terug smste toen ie vroeg waar ik zat :

" bij de paal rechts vanachter in het midden"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."