Een maat van me op een festival Bijna een volledige gram mdma kristallen en nog mc
Ik kwam hem na uren zoeken eindelijk tegen, ik het zakje gevraagd en paar kristalletjes op de tong gelegd.
Hij ging in de tent gaan liggen omdat.. tja eigenlijk heb ik geen flauw idee xD
Na het optreden ging ik ook even kleren veranderen want ik was zeiknat, had niet zoveel effect van
de mdma maar ik had vrij veel pep binne.
Ik kom toe op onze kampplaats, hoor ik daar iemand de hele tijd geluidjes maken piem pum pam pom piem, ..... AAAAAAAAH, piem pium, AAH, ...
Ik lag plat van het lachen, hij was gewoon volledig aan het opgaan in de regendruppels, elke druppel had een andere toon en kleur xD
Ik wil in de tent kruipen om mn kleren te veranderen en een pakkje sigaretten mee te pakken.
ik kruip in de tent vraag aan men maat voor het zakje nog 'ns want ik voelde er nog altijd niets van.
nog een dip genomen, begin men kleren te veranderen en wordt plotseling wazig en draaierig.
Wil ik uit die tent gaan om ff wat frisse lucht te scheppen valt hij mij daar bijna aan omdat hij beweerde dat ik in een gracht met krokodillen ging vallen en gaf hij mij een t-shirt die diende als "brug" xD.
daarna ging het wel goed, beetje euforisch, vergeetachtig.
ben ik daar plotseling als een halve mongool mijn sigaretten beginnen zoeken in de tent en ik zat de hele tijd bij mijzelf te pompelen ik moet mijn sigaretten vinden, mijn sigaretten, waar zijn mijn sigaretten
was die maat van me beginnen roepen dat ik normaal moest doen en hem een sigaret moest geven, en dat ik hem een kauwgom moest geven en dat ik uit de tent moest.
ik tegen hem beginnen zeggen dat hij slecht aan het gaan was.
eindelijk mijn sigaretten gevonden (die ik gewoon de hele tijd vasthad en achtermij smeet telkens als ik ze terugvond) ik kom uit de tent wil terug naar de weide vertrekken voor de laatste 2 optredens merk ik dat de muziek gedaan was en zie in een keer de rest van ons gezelschap
ik met een gigantisch pillengezicht "ist al gedaan? o.O"
blijkt dat ik 2 uur lang mijn sigaretten aan het zoeken was xD
ik heb toen het optreden van spor gemist waar ik zeeeeer veel spijt van had maar had wel een avontuurlijke zoektocht naar mijn sigaretten
![:grin:]()