Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
233 weergaven
18-5-2026
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#1
# De lucht is groen, het gras is blauw. Teletubbies zijn altijd stoned, wat lul je nou?

# Rookworst zonder r is ook worst?

En op een avond toen we film aan het kijken met wat vrienden heb ik tijdens de hele fim lang(1.5 uur) een verhaal over een kip verteld die Ibbeltje heette en in het riool woonde met een negerkip. Iedereen werd boos omdat ze de film wilden volgen, en ik staarde maar voor uit en knuffelde met een teddybeer terwijl ik dat verhaal aan het vertellen was en ik kon niet meer stoppen. Voor mijn gevoel duurde het ook maar 5 min.Het was iig geweldig
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Biatch zei:
# Rookworst zonder r is ook worst?
Klik om te vergroten...
Niets nieuws :flushed:

rookkaas zonder r is ook kaas
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
tijdens sex
"Ik kan dwars door je hoofd heen kijken!!!!!! :openmouth: :openmouth: "

op mdma :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klaara zei:
tijdens sex
"Ik kan dwars door je hoofd heen kijken!!!!!! :openmouth: :openmouth: "

op mdma :grin:
Klik om te vergroten...

Seks en mdma is gewoon hemels...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Klaara zei:
tijdens sex
"Ik kan dwars door je hoofd heen kijken!!!!!! :openmouth: :openmouth: "

op mdma :grin:
Klik om te vergroten...

Seks en mdma is gewoon hemels...
Klik om te vergroten...

Vind ik dus echt niet. :confused: Ik kan m'n aandacht er niet bijhouden, ik wil liever gewoon knuffelen en het is net alsof m'n zenuwen daar zijn afgestorven. Nee, doe mij maar lekker onder een dekentje liggen samen. :hearteyes:
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie alles objectief, zonder gevoel. Ik weet wie ik ben, maar ik voel het niet.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Vind ik dus echt niet. :confused: Ik kan m'n aandacht er niet bijhouden, ik wil liever gewoon knuffelen en het is net alsof m'n zenuwen daar zijn afgestorven. Nee, doe mij maar lekker onder een dekentje liggen samen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
haha, ja mn vriend had er naar mijn mening ook niet heel zn hoofd bij :grin: beetje doorzichtig :P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Klaara zei:
Rabbithole zei:
Vind ik dus echt niet. :confused: Ik kan m'n aandacht er niet bijhouden, ik wil liever gewoon knuffelen en het is net alsof m'n zenuwen daar zijn afgestorven. Nee, doe mij maar lekker onder een dekentje liggen samen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
haha, ja mn vriend had er naar mijn mening ook niet heel zn hoofd bij :grin: beetje doorzichtig :P
Klik om te vergroten...

Ja, je wil wel eens je hoofd verliezen onder invloed van mdma.. :wink:
Klik om te vergroten...
Like this?

E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klaara zei:
Rabbithole zei:
Vind ik dus echt niet. :confused: Ik kan m'n aandacht er niet bijhouden, ik wil liever gewoon knuffelen en het is net alsof m'n zenuwen daar zijn afgestorven. Nee, doe mij maar lekker onder een dekentje liggen samen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
haha, ja mn vriend had er naar mijn mening ook niet heel zn hoofd bij :grin: beetje doorzichtig :P
Klik om te vergroten...

Ja, je wil wel eens je hoofd verliezen onder invloed van mdma.. :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee olle, je bent echt niet de enige.
Degene die niet "geil" word van MDMA, die heeft gewoon te frequent gebruikt.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoor juist meer dat mensen er wel knuffelig van worden, maar absoluut niet geil.

Maar goed, van het een word ik ook vrij snel het ander. :flushed:

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het zit hem gewoon in het kunnen beheersen ervan.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Rabbithole zei:
verneukeratief zei:
Soms moet je gewoon je verlies nemen.
Klik om te vergroten...

Klopt. Het heeft ook geen zin om nog langer op een forum rond te hangen waar niemand je mag... Je maakt een verstandige keuze, verneukeratief. Ik heb respect voor mensen die erkennen wanneer ze er gewoon niet tussen passen.
Klik om te vergroten...
volgens mij was dat een hint naar jou toe...
Klik om te vergroten...



Dat heet sarcasme, m'n beste cropp. :wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
..ha..ha..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Volgens mij was het niet echt een grap. Misschien kan ik de anekdote wel waarderen omdat ik er niks van verwachtte. :P

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopezilla zei:
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Volgens mij was het niet echt een grap. Misschien kan ik de anekdote wel waarderen omdat ik er niks van verwachtte. :P

Olle
Klik om te vergroten...

En werd ik juist teleurgesteld omdat ik er wél iets van verwachtte. :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moet je nooit doen. Op het internet vind je enkel desillusies. :beer:

Olle
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...

Kan ik wel inkomen. Toch vond ik die uitspraak op dat moment in die omstandigheden en gemoedstoestand echt vet. Daarom probeerde ik ook de context waarin ik dat zei zo goed mogelijk te beschrijven. Mja, boeien...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, misschien is het zo'n anekdote van "je had erbij moeten zijn". :wink: Maar dat heb je wel eens, dat iets ter plekke op dat moment heel leuk is, en dat het niet helemaal overkomt als je het navertelt.
d
denthijs1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ahh die wt ik nog wel, ik was op een festival in belgië, pukkelpop.
ik raapte een zak op en zette die op men hoofd, toen vertelde ik iedereen in de buurt over hoe een mooie muts ik wel aanhad, en zo ging ik he dag door, dit was van gewon wiet met alcohol :grin:
elke week hoor ik een van men vriende het wel nog es vertellen hah

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."